חד וחלק: הכוכבות מאוהבות בשיער הזכוכית, וגם אנחנו

התסרוקת הזאת השתלטה על כולן, החל מקים קרדשיאן ועד ליבר בלילתי דרך בלה חדיד ואשלי גרהאם. האורך המדויק, הגימור המבריק והנפח המושלם עושים לנו חשק להרים טלפון לספר

מאת  | ‏ 19 אוגוסט 2018
 

A post shared by Chris Appleton (@chrisappleton1) on

קצת לפני פחות משנה התגנב לחיינו טרנד איפור שכונה פני זכוכית, והציג מראה פנים שקוף וחלק כמו החומר השביר. בימים אלו תופסות את הכותרות ידיעות על טרנד בעל שם דומה, אבל הפעם מדובר באחד שמשתלט על אגף השיער.

אז קבלו אותו – שיער הזכוכית, מראה השיער שהפיד של אף כוכבת אינו שלם בלעדיו. מאחורי השם המסקרן עומדת תספורת הקארה הקלאסית עם טוויסט עכשווי מאוד מובהק: תספורת חתוכה ישר-ישר, עם גימורים מבריקים במיוחד.

 

A post shared by (@bellahadid) on

רשימת הכוכבות שאימצה את המראה ארוכה ומרשימה אך בראשה מובילה, ללא עוררין, הגברת הראשונה קים קרדשיאן, שמנופפת בקארה הסכינים שלה כמו באקססורי הכי חם בעיר. הלוק העתידני והמטאלי שהציגה לפני מספר ימים הפך את הקארה המדובר לויראלי במיוחד, אבל העדויות על נוכחותו הצטברו כבר קודם לכן.

שתי האחיות המפורסמות שלה, קלואי וקיילי, הציגו גם הן את הפרשנות האישית לטרנד המוחלק. קיילי מנופפת בימים האחרונים בקארה בלונדיני "זכוכיתי" למהדרין וגם כשמתרחקים מהשבט המוכר אפשר למצוא עוד ועוד שמות של מפורסמות שעפות על הטרנד – החל מדואה ליפה וכלה בליבר בליליתי המקומית.

 

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

מעצב השיער של הכוכבות כריס אפלטון, שחולל חלק לא מבוטל מההיסטריה סביב התספורת המדוברת, העלה לחשבון האינסטגרם שלו פוסט מפורט המתייחס לשיער הזכוכית החדש של קרדשיאן. ההשראה, לדבריו הגיעה משנות התשעים, והשאיפה הייתה להעניק לשיער ברק אינטנסיבי במיוחד.

"חתכתי את השיער של קים קצר מאי פעם", הוא פירט, "בדיוק מתחת לקו הלסת, כדי לשמור על הקו ישר וללא זוויות. היה לי מאוד חשוב להשיג את הברק המיוחד הזה שהוא חלק מהותי מהלוק". בניגוד למראה המוחלק ("פן המקלות") המזוהה כל כך עם קים, הפעם מעצב השיער רצה להשיג קצת ווליום, ולשם כך קצוות השיער הוחלקו מעט פנימה וקיבלו את הטוויסט הניינטיזי שכולם מדברים עליו.

 

A post shared by Lucy Hale (@lucyhale) on

אף אחד לא באמת ציפה שקים תתחייב לקארה המהונדס יותר מדי זמן, ובאופן לא מפתיע היא כבר הספיקה להעלות מאז תמונות עם שיער ארוך, גלי וקונטרסטי. למרות זאת, שורת המפורסמות האחרות (והתזזיתיות פחות) שהתאהבה בשיער הזכוכית בהחלט מסמנת ששקוף שיש כאן טרנד. נראה כמה זמן יעבור עד שהוא ייסדק ויוחלף באחר. 

 

A post shared by Jenna Dewan (@jennadewan) on

 

 

A post shared by Khloe (@khloekardashian) on

 

 

A post shared by Libar Balilti (@libarbalilti) on

 

 

 

A post shared by Elif (@thatsaleaf) on

 

 

A post shared by DUA LIPA (@dualipa) on

 

 

A post shared by Vanessa Hudgens (@vanessahudgens) on

 

 

A post shared by @emilia_clarke on

 

 

A post shared by Jourdan Dunn (@jourdandunn) on

 

 

A post shared by Elif (@thatsaleaf) on

 

 

A post shared by Olivia Culpo (@oliviaculpo) on

השאירו תגובה

 

  • התספורת הזו מזכירה יותר מדבקות מסוג הקוד ששמים בחנויות על מוצרים

    מאת: בס |‏ 22 באוגוסט 2018 | 14:07
  • ונסה הדג׳נס כבר מ2007 בערך עם הקארה הזה.. אתם יכולים לראות את זה בהיי סקול מיוזיקל 2 .

    מאת: מישהו |‏ 21 באוגוסט 2018 | 01:16