מצאנו את הטרנד שמייגן מרקל ובלה חדיד מסכימות עליו

זה התחיל עם המונוגרמה של גוצ'י שהופיעה לפתע על כל קו מותן, אבל חגורות הלוגו ממש לא מוגבלות למותג אחד. כך תשימו את הידיים על הטרנד הרותח (והלא זול) הזה

מאת  | ‏ 9 אוגוסט 2018
 

A post shared by (@bellahadid) on

טרנד הלוגו שעשה קאמבק בשנים האחרונות הוא טרנד שנוי במחלוקת – כשהוא יוצא מהאופנה, אנחנו נוטים להתעליין מעל הצורך להחצין כלפי חוץ את היכולת לרכוש מותגי על. כשהוא באופנה, אנחנו קצת שמחים בסתר שנהיה לגיטימי להתרברב באופן כל כך ברור בבגדים ובאקססוריז שקנינו. בכל זאת, כשעץ נופל ביער עם חגורה של גוצ'י ואף אחד לא נמצא שם – האם הוא באמת לבש חגורה של גוצ'י?

אין ספק שעידן האינסטגרם הביא איתו סיבות לדחוף את טרנד הלוגו. מדובר, בכל זאת, בפרסום חינם עבור בתי האופנה. מה שפעם יכול היה להיחשב זול וקיטשי, הוא היום הכי קול, ואם תיכנסו לכל חשבון של סלב, דוגמנית או מובילת דעת קהל אופנתית באינסטגרם – תמצאו שם לפחות לוגו אחד, שלא לומר עשרות מהם.

 

A post shared by LIKEtoKNOW.it (@liketoknow.it) on

הגלגול הנוכחי של הטרנד הוא חגורת הלוגו. גוצ'י הם המזוהים ביותר עם אבזם הלוגו, אבל הם כבר ממש לא היחידים. החגורה הארוכה, המשתלשלת והצהובה של אוף ווייט גם היא פריט חובה בכל ארון של חובבת סטריט-סטייל, ויתר הלייבלים הנחשקים לא נשארים מאחור.

לאחרונה אפילו מייגן מרקל לקחה חלק במגמה, כשלבשה שמלה של ז'יבנשי בשילוב חגורה דקה מעוטרת באבזם עם לוגו בית האופנה. גם בלה חדיד אימצה את הטרנד, כשלבשה חליפה ומעליה חגורה של שאנל עם שני לוגואים – אחד על אבזם החגורה והשני משתלשל ממנו. ג'יי לו, לעומתה, הלכה על הגרסה המרוככת עם חגורה דקה בעלת אבזמון שאנל עדין.

גם היא נפלה (צילום: Chris Jackson/Getty Images)

גם היא נפלה (צילום: Chris Jackson/Getty Images)

יש כמובן את האופציה של חגורת מוסקינו מעוטרת לוגו ענק – פריט שגרסת הווינטג' שלו הייתה פופולרית לפני כמה שנים. גם פנדי, עם התחייה המחודשת של פרינט הלוגו החום שלהם, עשו גרסת חגורה, שם מדובר בדאבל לוגו – הפרינט מופיע לאורך החגורה כולה וגם האבזם מעוטר לוגו. עוד חגורות לוגו תמצאו אצל בלנסיאגה, פראדה, דולצ'ה וגבאנה, הרמס וסלין.

אין ספק שמדובר בטרנד יקר. חגורה של אחד מבתי האופנה הגדולים תעלה לכם כמה אלפי שקלים, כשמעטות הן האפשרויות שמסתכמות "רק" במאות. יחד עם זאת, מדובר בפריט שאפשר לחרוש עליו, לצוות לג'ינס במהלך היום או לשמלה בערב, והוא מקורי ומיוחד יותר מתיק לוגו. העצה שלנו? לחפור באתרי וינטג' ויד שנייה ולנסות לאתר חגורת לוגו במחיר מציאה. ולא לשכוח לספר לנו.

 

A post shared by jlo reposted (@tinajlover) on

 

 

A post shared by Abby (@clothesandpizza) on

 

 

 

A post shared by Theresa (@easy.chic__________) on

 

 

A post shared by Devon Butler (@devonariana) on

 

 

 

A post shared by Christina Ledang (@christinaledang) on

 

 

A post shared by LittleBoysChurch (@littleboyschurch) on

 

צילום: יח"צ

צילום: יח"צ

1. סלבטורה פראגמו ל-Farfetch, מחיר: 1,338 שקלים
2. דולצ'ה וגבאנה ל-Farfetch, מחיר: 2,518 שקלים
3. לואי ויטון, מחיר:  2,200 שקלים
4. Loewe ל-FACTORY54, מחיר: 1,850 שקלים
5. אסקדה ספורט לבוטיק מילוס, מחיר: 320 שקלים
6. פנדי, מחיר: 1,679 שקלים
7. מוסקינו לסלפרידג'ס, מחיר: 911 שקלים
8. גוצ'י, מחיר 1,535 שקלים
9. הרמס (וינטג'), מחיר: 2,557 שקלים
10. פראדה ל-Mytheresa, מחיר: 1,679 שקלים
11. שאנל, מחיר: 3,166 שקלים
12. ז'יבנשי, מחיר: 1,487 שקלים
13. נינה ריצ'י ל-Farfetch, מחיר: 1,885 שקלים
14. אוף-ווייט ל- Browns, מחיר: 696 שקלים
15. ארמני אקסצ'יינג', מחיר: 249 שקלים

השאירו תגובה