כל האיט-גירלס שכחו הקיץ את החולצה בבית, וגם את יכולה

לאט לאט ובשקט בשקט, כמעט בלי ששמנו לב, הפכו חזיות על כל גרסאותיהן לפריט לבוש שלגיטימי ואף מומלץ ללכת איתו ברחוב, פשוט ככה בלי כלום מעליו. הכוכבות והפאשניסטות כבר לא חושבות פעמיים לפני שהן יוצאות לסידורים עם טופ הביקיני האהוב עליהן מעל ג'ינס בויפרנד - ומעבר לכך שזה סופר סטייל, זה גם די משחרר

מאת  | ‏ 19 יולי 2018

זה מטוס? זו ציפור? זו חזיה? זה טופ? גוזיה? או בכלל ביקיני?! אם אחת או יותר מהשאלות הללו התעוררו בכם לאחרונה למראה אאוטפיט שלבשה מישהי במרחב ציבורי שאינו חוף הים או הבריכה, דעו שהקיץ, יש לכך תשובה אחת: זה ממש לא משנה. בשקט בשקט, כמעט בלי שנשים לב שזה קרה, פרצו החזיות ושותפותיהן לז'אנר אל לב הקונצנזוס האופנתי, אל המסלול ואז אל הרחוב, וטשטשו היטב את ההבדלים וההבחנות הסמנטיות כמו קונסילר איכותי. התוצאה אולי תגרום לטיפוסים שמרניים להזדעק, לצקצק ולזקוף גבות, ואין ספק שזה חלק מהכיף – אבל הכיף העיקרי בטרנד המדובר הוא האווירה הקיצית הנינוחה והקולית שהוא מביא איתו.

ניסיון להתחקות אחר שורשי המגמה יוביל, למשל, אל טרנד ההלבשה התחתונה שכבר כמה עונות ממש לא מוגבלת לחדר המיטות, אל הרטרו לעשורים הקודמים בכלל ולסטרפלס בפרט, אל קולקציות בגדי הים שרק הופכות יוקרתיות, עשירות ולוהטות יותר עד שהן גונבות את ההצגה לכל פריט אחר, ובעיקר לכמה חשודות מיידיות: קים, רירי, קנדל, בלה ושאר החברות בכנופיות האיט גירלס הנועזות.

 

A post shared by Emily Ratajkowski (@emrata) on

כבר יותר משנה שצילומי ה"פפראצי" המבוימים שקים קיי אוהבת להעלות לאינסטגרם כוללים בעיקר וראיציות על האאוטפיט שמורכב מטייץ גבוה וצמוד מתחת לפס בד דקיק שמתפקד כטופ, ובשילוב אווירת שחרור הפטמה שהנהיגו אחותה הקטנה וחברותיה עוד לפני כן, הלך ונוטרל המטען הכבד שנלווה לחלקים וכיסויים עליונים למיניהם. יש כאן מן הסתם קצת מעבר להצהרה אופנתית – יש כאן הצהרה חברתית, כזו שמתריסה בשיא הסטייל נגד הדרישה לצניעות הראויה לבנות מלך, ואולי מביאה את הנשים הכי קרוב שהגיעו עד כה לפריווילגיה הגברית של הסתובבות נינוחה בלי חולצה.

אבל בין אם אתן מתחברות לזווית הפוליטית או לא רואות צורך לעסוק בה, אין ספק שמדובר בהצעת הגשה כיפית, סקסית ובעיקר ורסטילית: הכל הולך – מטופים קטנים דרך בגדי ים צבעוניים ועד חזיות תחרה, בצורת סטרפלס או עם כתפיות ספגטי דקיקות וטרנדיות כפי שקנדל וקיילי הדגימו השבוע לתפארת, בגרסת ה"הצצה" מתחת לעליונית קלילה או במקסימום חשיפה – נמליץ רק לשמור על חוקי האיזון האופנתי הבסיסיים, ולצוות את הטופ לחלק תחתון שאינו שורטס זעירים, אלא, למשל, חצאית מידי אוורירית או מכנסי בד רחבים. ולא לשכוח קרם הגנה!

 

 

A post shared by Kendall (@kendalljenner) on

 

A post shared by (@bellahadid) on

 

A post shared by Chiara Ferragni (@chiaraferragni) on

 

A post shared by Oséree (@osereeswimwear) on

 

A post shared by Urban Outfitters (@urbanoutfitters) on

 

A post shared by ASOS (@asos) on

 

A post shared by i s k r a (@iskra) on

 

A post shared by Emily Ratajkowski (@emrata) on

 

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

 

A post shared by CULT GAIA (@cultgaia) on

 

A post shared by Kendall (@kendalljenner) on

 

A post shared by (@bellahadid) on

 

A post shared by BIG SEAN (@sean_levyy) on

 

A post shared by Kaia (@kaiagerber) on

 

A post shared by Urban Outfitters (@urbanoutfitters) on

 

A post shared by Gigi Hadid (@gigihadid) on

 

A post shared by aerie (@aerie) on

 

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

 

A post shared by CULT GAIA (@cultgaia) on

השאירו תגובה