שרשרת שם, הדור הבא: התכשיט הזה בראש הוויש-ליסט שלנו

שרשראות שם היו בסביבה עוד מימי "סקס והעיר הגדולה", אבל עכשיו נמצא הדור הבא של התכשיט העל-זמני הזה. כל אושיית רשת שמכבדת את עצמה עונדת את שרשרת האותיות של סלין, ואנחנו לגמרי מבינות אותן. זהב, במבוק, והתאמה אישית? למה לא

מאת  | ‏ 19 יולי 2018

פרסונליזציה היא ללא ספק אחת המילים הנחרשות ביותר בשיח האופנתי העכשווי. בעידן שבו כל כך קשה לייצר אמירה אישית ונדמה שהכל כבר בעצם נעשה ונראה, האתגר למציאת ריגוש אינדיבידואלי הופך לקשה במיוחד.

 עיצוב והתאמה אישיים של פריטי אופנה שונים, כמו גם הוספה של אלמנטים דוגמת ראשי תיבות הפכו, בשנים האחרונים לנפוצים בתעשייה. האפשרות לקחת מוצר שנראה לכאורה גנרי ולהפוך אותו לטיפה יותר שלך הפכה לטריק שיווקי ומסחרי מבטיח.

 

A post shared by Celine Official (@celine) on

קשה לשכוח את ההיסטריה שנוצרה בזמנו סביב שרשרת השם של כוכבת "סקס והעיר הגדולה" קארי בראדשו. ההפיכה של השרשרת לאיקונית והגלגולים הרבים והחדשים שהיו לה מייצגים בדיוק את הכמיהה האוניברסלית הגוברת לאישי. כפי שהסבירה פטרישיה פילד, מעצבת התלבושות של התוכנית למגזין InStyle: "שמות הם על זמניים. לכל אישה יש שם – לצעירות, למבוגרות, לנמוכות ולגבוהות".

לאחרונה נדמה שיש יורשת חדשה וממותגת היטב לשרשרת השם של קארי. היא מגיעה בגרסה מתוחכמת ומודרנית ועם חותמת האיכות של בית האופנה סלין. גם אם לקח קצת זמן עד שעשתה את הדרך לחיבוק ההמונים, נדמה שבתקופה האחרונה היא מציפה מכל כיוון את האינסטוש.   

שרשראות האותיות של סלין, המשתייכות לקולקציית ה"אלף-בית" של בית האופנה, נראו כבר על מסלול תצוגת חורף 2017-2018. כבר אז היה אפשר להמר עליהן כעל פריט-איט שצפוי לכבוש את ליבן של חובבות המותג הנחשב. בימים אלו אפשר להכריז בבטחה שההימור היה משתלם ושרשראות האותיות הפכו ללהיט ויראלי שקשה להתעלם ממנו.

האפקט הסטייטמנטי שלהן והגימור המיוחד, המדמה טקסטורה של במבוק, מייצגים את השלב הבא של שרשראות השם. הן שומרות על האופי הסנטימנטלי והאישי אך מביאות איתן טוויסט עכשווי ומתקתק פחות מאחיותיהן המוכרות. העונה החמה עושה רק טוב לשרשראות הממותגות, המעטרות בשלמות מחשופים נדיבים. למרות המחיר (640-1,160 שקלים עבור התליון בלבד, בהתאם לגודל), יש לנו תחושה שגם עם רדת הטמפרטורות ועם המעבר לצווארוני גולף גבוהים הן ישמרו על מעמדן הנוכחי. אז מתי אמרנו שהסתיו מגיע?

 

A post shared by Celine Official (@celine) on

 

 

A post shared by Jessie Huang (@jessiehuangjessie) on

 

 

 

A post shared by ALINA S. STYLING ART (@la.nue) on

 

 

 

A post shared by Urban Jungle (@urbanjuuungle) on

 

 

 

A post shared by Evgeniya Postnikova (@evpostnikova) on

 

 

A post shared by NellaBeljan Berlin (@zoras_daughter) on

 

 

A post shared by Jessie Huang (@jessiehuangjessie) on

 

 

A post shared by Laetitia Nimah Kutob (@missmondo) on

 

השאירו תגובה