הבנו את הנקודה: למה כולן לובשות את השמלה הזאת של טופשופ?

לא פשוט למצוא שמלת קיץ מושלמת, כזו שתעשה את המעבר בין יום לערב בהצלחה יתרה ותישאר מרעננת ומרגשת במשך כל העונה. בטופשופ פיצחו את הנוסחה עם שמלת נקודות שחורכת את הרשת, וגם אנחנו רוצות לשים עליה כבר את הידיים

מאת  | ‏ 25 יוני 2018

שמלת קיץ מושלמת נחשבת לסוג של מאסט במלתחה הישראלית. כשאפשר ללבוש אותה מבוקר עד ערב ולשדך לה סנדלים שטוחים או עקבים, היא בכלל זוכה לסוג של מעמד על. גם מעבר לים הפאשניסטות מתרוצצות בין הרשתות השונות כדי למצוא את שמלת הקיץ המושלמת – כזו שתהיה קלאסית וטרנדית כאחד, קז'ואלית אבל גם מסוגננת.

האתר WhoWhatWear  שם את האצבע על התלהבות יתרה משמלת רשתות אחת: שמלת הפולקה-דוטס של טופשופ שחורכת את האינסטגרם ממש בימים אלו. השמלה, למרבה הצער, אינה מוצעת למכירה בסניפי הרשת המקומיים, אבל גם מחוץ לגבולות הארץ המרוץ להשגתה הפך ללא פשוט. עם עוד ועוד מובילות אופנה שנשבו בקסם הפרינט המשולב, הנוכחות של השמלה באינסטגרם הפכה למסיבית במיוחד, והיא פשוט נחטפה מהקולבים. על פי הדיווחים בכל פעם שמשלוח חדש של שמלות נחת באתר הרשת, המלאי התרוקן במהירות הבזק.

 

A post shared by Topshop (@topshop) on

אז מה הופך את השמלה הספציפית הזו של טופשופ למיוחדת כל כך? התשובה כוללת מספר היבטים. פרינט הנקודות הקלאסי מקבל בה ריענון על ידי שילוב של שני הדפסים (נקודות גדולות וקטנות), מחשוף ה-וי הקדמי והאחורי מעניק לה אופי סקסי ועיטורי הוולנים אורזים את הכל בהרבה תנועה וחיות. יש לה שתי גרסאות משלימות, כשהפופולרית ביניהן היא זו בה הלבן דומיננטי.

הנוכחות האינסטגרמית של השמלה הפכה לכל כך משמעותית, שחלק מהתמונות שמועלות איתה כוללות מדריכי סטייל מפורטים. הבלוגרית המסוגננת אריקה דיוויס הוכיחה לעוקבות שלה שאפשר ללבוש את השמלה בעלת המחשוף הנדיב גם עם חולצה מתחת. שכבות, היא הסבירה, הן כל הסיפור, והתוצאה – כפי שמעידה התמונה שהיא שיתפה, סופר מוצלחת. 

חורכת את הרשת (צילום: אינסטגרם, topshop)

חורכת את הרשת (צילום: אינסטגרם, topshop)

את הבהלה לנקודות אפשר לאתר גם דרך שמלות אחרות שמציעה הרשת הבריטית. באתר המקומי אפשר למצוא מגוון של שמלות מנוקדות שמתכתבות עם המגמה העונתית. הן אמנם לא יפות ומרגשות כמו הגרסה החו"לניקית, אבל אולי תספקנה את הרעב הנקודתי עד שנוכל לשים את הידיים על הדבר האמיתי. החדשות הטובות באמת? בעקבות ההייפ, שינסו מותניים בנציגות המקומית של הרשת, ואם כלום לא ישתבש – בקרוב ניתן יהיה להשיג את השמלה על אדמת הקודש, ובפרט בסניף של קניון רמת אביב.

 

A post shared by AMELIA COPEMAN (@amelia_copeman) on

יש גם בשחור (צילום: אינסטגרם, topshop)

יש גם בשחור (צילום: אינסטגרם, topshop)

 

 

A post shared by Ellie (@slipintostyle) on

 

A post shared by Topshop (@topshop) on

 

A post shared by Nicky (@nickster1970) on

 

A post shared by E R I C A D A V I E S (@erica_davies) on

 

A post shared by freya10987 (@freya10987) on

 

A post shared by Churchill Square (@churchillsquare) on

 

A post shared by Katherineeee (@katherinehc_) on

 

A post shared by Monika D (@monikaa0323) on

השאירו תגובה