הסטרייט שמעיז: ארון הגי'נסים עובר מהפכה, וזה נראה טוב

הייתה תחושה כזאת באוויר האופנתי כבר כמה זמן, אבל עכשיו זה לגמרי רשמי: ג'ינס הסטרייט עוקף במכירות את הסקיני שכבר נדמה כשליט הנצחי של מחלקת הדנים. מדובר בבשורות טובות שמביאות רוח חדשה וקולית מתמיד אל הרחוב, אז סידרנו לכם כמה השראות כדי לוודא שתעשו את זה נכון

מאת  | ‏ 21 מרץ 2018
 

A post shared by Mimi Cuttrell (@mimicuttrell) on

מזה מספר עונות מתקיים דיון מלא אמוציות בקשר למותו האפשרי של ג'ינס הסקיני. אחרי לא מעט שנים של דומיננטיות מסביב לגלובוס, הלחשושים על בואו של יורש חדש הלכו והתעצמו. הטוענים המובילים לכתר היו דגמי הWide-leg ודגמי ה"סטרייט" שכשמם, מציגים גזרה ישרה ולא כזו שנצמדת אל הרגל.

בארץ, לדוגמה, נרשמה התלהבות יוצאת דופן עם שחרורו של דגם "סטרייט" חדש מבית היוצר של טופשופ. הרשת הבריטית שהייתה חתומה בגאווה על אחד מדגמי הסקיני הכי מפורסמים בעולם (ג'יימי), שחררה את הדגם החדש בדיוק בזמן הנכון ודייקה את הרצון הצרכני לרענן את המלתחה.

 

A post shared by Topshop (@topshop) on

כמו במקרים רבים, הקשר בין ה"דיבור" על טרנדים מסוימים וההגעה שלהם אל הצרכן הפרטי לא תמיד מוכח. אבל עם פרסום נתונים חדשים על עליה משמעותית באחוזי מכירה של ג'ינסים בגזרת "סטרייט" באחד מאתרי האופנה המשפיעים בעולם, שווה להתייחס ל"דיבור" הזה כאל אחד שאשכרה תפס.

ליסה אייקן- דיירקטורית האופנה של אתר היוקרה Net a porter  סיפרה לאתר Who What Wear על הצמיחה במכירות של דגמי הסטרייט: "כרגע", היא הסבירה, "למעלה מ40% ממחזור מכירות הג'ינס משתייכים לג'ינסים בגזרות הרגל הישרה מבדים נוקשים או נוקשים עם סטרצ'יות. המכירות עלו באופן משמעותי מאז שמעצבים מציעים ג'ינסים בגזרה כזו שאינם רק בגזרות גבוהות".

 

A post shared by CALVIN KLEIN (@calvinklein) on

עכשיו, כשניתן להשיג את גזרת הסטרייט במגוון גדול של מותגים ובמגוון סלחני יותר של דגמים (אתם יודעים, הגזרות הסופר גבוהות לא בדיוק מחמיאות לכל מבני הגוף) נדמה שבאמת אפשר להכריז על תום שלטון הסקיני.  לפחות עד ההכרזה על יורשו האפשרי הבא.

 

A post shared by HYPEBAE (@hypebae) on

 

A post shared by lateafternoon (@lateafternoon) on

 

A post shared by Gigi Hadid (@gigihadid) on

 

A post shared by Mallory Morris (@malloryonthemoon) on

>>

 

A post shared by Isabella Thordsen (@isabellath) on

 

A post shared by Levi's® (@levis) on

 

A post shared by Acne Studios (@acnestudios) on

 

A post shared by (@bellahadid) on

 

A post shared by CALVIN KLEIN (@calvinklein) on

 

A post shared by Cheap Monday (@cheapmonday) on

השאירו תגובה

 

  • לא אוהבת ג'ינסים גבוהים עד המותן,,,לא מוצאת באף חנות נמוך יותר.

    מאת: מישהי |‏ 21 במרץ 2018 | 07:10