תישכח ימיני: טרנד טבעות האירוסין הכי מטריד שתראו

אם הזדעזעתם מטרנד קעקועי טבעות האירוסין, זה כבר ממש יחשב לחילול הקודש מבחינתכם: יותר ויותר אנשים בוחרים לחסוך את הקטע של טבעת פיזית ויקרה שיכולה ללכת לאיבוד, ופשוט לנעוץ את יהלום האהבה ישר לתוך האצבע. ועדיין, באופן מאד מפתיע, זה כנראה לא הרעיון הכי טוב ובטיחותי

מאת  | ‏ 18 מרץ 2018
 

A post shared by Patrycja Nowak (@patrysiekk) on

האהבה גורמת לכולנו לעשות דברים משוגעים. העובדה שאנו מסמנים את המחוייבות וההתקשרות שלנו לאדם אחר בעזרת טבעת היא נחמדה מאוד, אבל כבר שנים שאנשים מחפשים דרכים קבועות יותר להראות שהם באמת ובתמיד נצחיים. משהו שאי אפשר להוריד כל כך בקלות. אחרי טרנד קעקועי הטבעות הכה-פופולרי מגיע השלב הבא: טבעת פירסינג.

בדיוק כפי שבשיבוץ של טבעת רגילה יש את התושבת ובתוכה משובץ היהלום, בפירסינג האירוסין הפופולרי מתייחסים אל האצבע האנושית כאל זהב טהור, ומשבצים בתוכה את האבן, בתוך העור. להליך הזה קוראים "מיקרודרמל אנקור", ומבצעים אותו כמעט בכל מקום רציני שעושה פירסינג, גם בישראל. אפשר לעשות את המיקרודרמל אנקור כמעט בכל מקום בגוף, והוא נחשב לפירסינג בטוח ולא כואב יחסית. המומחים מרגיעים שלמרות שזה אולי נראה כך מבחוץ, הפירסינג רחוק מאוד מהעצם.

 

A post shared by Stasis (@wilstasis) on

הסכנה, כך טוענים מחוררים שונים, טמונה בעובדה שאצבעות הידיים הן איזור מועד לפורענות, גם בגלל השימוש הרב בהן וגם בגלל שהן באות במגע עם יותר מזהמים. הסיכוי לפציעות ודלקות גדול בהרבה מאשר בכל איזור אחר בגוף. "למרות שזה על פניו בטיחותי, הפירסינגים באצבעות הם כנראה הכי מסוכנים שיש", אומרת אמנית הפירסינג הניו-יורקית קאסי לופז. "רק תחשבו על כל הדברים הקטנים שעושים עם הידיים, מכניסים אותן לכיס, לכפפות, מנגבים צואה, יש חשש מזיהומים ומקרעים". אז אולי כדאי בכל זאת לחכות שניה ולחכות ולראות מה יהיה הטרנד הבא לפני שקובעים תור למכון הקרוב לביתכם.

 

A post shared by Stasis (@wilstasis) on

 

A post shared by @fili.loveskush on

 

A post shared by CompletelyMadeUp (@completelymadeup) on

 

A post shared by @fili.loveskush on

 

A post shared by Patrycja Nowak (@patrysiekk) on

 

A post shared by Piercinger (@piercinger_bursa) on

השאירו תגובה

 

  • זה מגניב, אני אוהבת.
    יש לי כזאת אבן מושתלת ביד שמאל למעלה מעל שורש כף יד.

    מאת: ורד |‏ 19 במרץ 2018 | 04:54