איך הפכו המשקפיים הקטנטנים לטרנד הגדול של השנה?

זו הייתה השתלטות נחושה והדרגתית, וכיום כל משקפי שמש בגודל סטנדרטי ומעלה הם פשוט ביג נו-נו (תרתי משמע). בהיסטריית המשקפיים הזעירים אפשר להאשים, כמובן, את ג'יג'י, קנדל ובעיקר בלה, אבל עדיף פשוט להצטרף למסיבה. אז ארגנו לכם כמה אופציות שוות במיוחד

מאת  | ‏ 15 פברואר 2018
 

A post shared by Kendall (@kendalljenner) on

האם הגודל באמת קובע? מסתמן שבקיץ הקרוב ממש לא, לפחות בכל מה שקשור למשקפי השמש שלנו. מבט בקולקציות המשקפיים החדשות שנחשפות בימים אלו מאשר את מה שהפיד חשף כבר מזמן – המשקפיים הקטנים מהווים טרנד ענק.

הטירוף סביב המשקפיים הקטנים טפטף לאט לאט. דגמים שמציגים עדשה קטנה יחסית, כמו "הלוליטה האחרונה" של le specs הפכו למבוקשים במיוחד, בעיקר בקרב הסלבז ונערות הרגע, והעין התחילה להתרגל למראה משקפיים קטן יותר.

 

A post shared by ALEXANDER WANG (@alexanderwangny) on

עם התחזקות המגמה, נרשמה העדפה למשקפי "מטריקס" צרים ומאורכים, כשהשגרירות הכי חמות בעולם עושות להם שירות אדיר. קנדל ג'נר, לדוגמה, התאבססה קשות על המראה הזה וסחפה גם את אחותה קים. גם החברה הטובה ג'יג'י לא נשארה אדישה למגמה והצטיידה בדגמים מגוונים.

ניצני המגמה, שנראו בקיץ האחרון, היו כנראה רק רמז להשתרשות האמתית. בקיץ הקרוב תירשם התייחסות רצינית אליה, עם עוד ועוד דגמים קטנים במיוחד. בנוסף לדגמים הצרים והמלבניים ולאלו הצרים והחתוליים נראה דומיננטיות של משקפיים קטנים עגולים ואליפטיים. בלה חדיד נחשבת לנערת הפוסטר האולטימטיבית של המגמה הזו עם מגוון של הופעות מתוקשרות הכוללות משקפיים עגולים וקטנים.

 

A post shared by (@bellahadid) on

כמו רבים מהטרנדים שסוחפים בימים אלו את עולם האופנה, גם המשקפיים הקטנים זורקים אותנו חזרה לניינטיז. בהארפר'ס בזאר התייחסו לתופעה וציינו שאף על פי שלא מדובר בטרנד הכי פרקטי (הם בכל זאת עדיין מיועדים להגנה על העיניים) משקפי המיקרו הפכו לבחירה המועדפת של כל הבחורות המגניבות. ב"אינדפנדט" כבר לא היססו והכריזו על המשקפיים הקטנים כטרנד המשקפיים הגדול של 2018. תצוגת אביב קיץ 2017 של בית האופנה בלנסיאגה, נכתב שם, שינתה את חוקי המשחק והחזירה את הילת הנחשקות למשקפי המטריקס השנויים במחלוקת.

את ההתלהבות הגוברת מהמשקפיים הללו מלווה גם מידה של הסתייגות. מי שהצליח להתגבר על מכשול הנוסטלגיה ובאמת להתאהב במראה המוקטן עדיין צריך להתייצב מול שאלות פרקטיות נוקבות. בעוד חלק מהדגמים מכסים יחסית את העין ומעניקים לה הגנה, הדגמים המוקצנים לוקים במשימה הבסיסית הזו. זה אולי קצת מבאס אבל אפשר להתנחם בכך שהם עוברים מצוין גם כשמתייחסים אליהם כעוד אקססורי רגיל.

 

A post shared by Gigi Hadid (@gigihadid) on

 

A post shared by Le Specs (@lespecs) on

 

A post shared by HYPEBAE (@hypebae) on

 

A post shared by Nylon Magazine (@nylonmag) on

 

A post shared by FACTORY 54 (@factory54) on

 

A post shared by Nylon Magazine (@nylonmag) on

 

A post shared by Le Specs (@lespecs) on

>

 

A post shared by Kendall (@kendalljenner) on

 

A post shared by Le Specs (@lespecs) on

 

A post shared by Bar Refaeli (@barrefaeli) on

 

A post shared by Gigi Hadid (@gigihadid) on

צילום: יחסי ציבור

צילום: יחסי ציבור

1. ג'י'ג'י חדיד לווג, מחיר: 640 שקלים
2. ווג, מחיר: 516 שקלים
3. זארה, מחיר: 99.90 שקלים
4. ג'י'ג'י חדיד לווג, מחיר: 640 שקלים
5. Adika, מחיר: 49 שקלים
6. Pull&Bear, מחיר: 59.90 שקלים
7. אסוס, מחיר: 60 שקלים
8. Privet Vintage Collection, מחיר: 249 שקלים
9. אורבן אאוטפיטרס, מחיר: 50 שקלים
10. Privet Vintage Collection, מחיר: 249 שקלים
11. מרלון קרטר ל- Eye Booth, מחיר: 199 שקלים
12. קרולינה למקה, מחיר: 239 שקלים

השאירו תגובה

 

  • אולי זה טוב להגנה מפני הפפרצי או מצטלם יפה, אבל בשמש של הקיץ הישראלי – רק משקפי ג'קי או.

    מאת: חנה |‏ 17 בפברואר 2018 | 07:09