נתפסנו מחדש: איך שכחנו שאפשר לענוד תכשיטים גם שם?

בשנות התשעים הן היו בכל מקום, אבל מאז נשכחו ונעלמו מהרדאר. עכשיו סיכות השיער המתוכשטות חוזרות, וזה הקאמבק הכי מוצדק שראינו מזה זמן. המדריך המלא לתוספת הזוהר שכל לוק חורפי זקוק לה

מאת  | ‏ 17 ינואר 2018
 

A post shared by Gigi Hadid (@gigihadid) on

קטגוריית האקססוריז לשיער לא מפסיקה לייצר עניין אופנתי. אחרי שגומיות הסקראנצ'י, סרטי הקשירה והקשתות אומצו בחום, גם סיכות הראש מקבלות את הזרקור המגיע להן. הפעם לא מדובר ב"בובי-פינ'ס" - סיכות דקות ושחורות המשמשות לעיתים לאיסוף וסידור שיער באופן נסתר, אלא בסיכות קליפ מתוכשטות שנותנות פרשנות בוגרת לסיכות שילדות נוהגות להתקשט בהן.

אלכסה צ'אנג, למשל, העלתה לפני כחודש תמונה עם הכיתוב "גם הצמות שלי מנסות להיות צרפתיות". בתמונת התקריב של הצמה המרושלת של צ'אנג מתבלטת לה סיכת קליפ עם שלושה פרחי אבנים. גם ברייס סקרלט, מעצב השיער שאמון על לוקים של מפורסמות כמו מרגו רובי ונטלי פורטמן, התאהב לאחרונה בסיכות השיער ומשלב אותן בעיצובי השיער של הלקוחות היפיפיות שלי. לג'יג'י חדיד הוא שתל סיכה אגבית במראה שיער פזור וגלי ואת קירסטן דנסט הוא אבזר בסיכת פפיון מוזהבת של רודארטה בלוק שנבחר לפרימיירה של הסרט "וודשוק".

 

A post shared by Alexa (@alexachung) on

גם המסרקיות הנוסטלגיות מצטרפות לטרנד הזה, כשבתי אופנה כמו גוצ'י מציעים את הגרסאות שלהם. דולצ'ה וגבאנה, המזוהים כל כך עם אביזרי שיער, ממשיכים לספק סיכות ומסרקיות מתוכשטות שרבות מהן אוזלות מהמלאי במהרה באתרי אופנה כמו Net-a-porter.

מכיוון שהסיכות, ובמיוחד סיכות הקליפ הקטנות, מגלמות אופי מעט מתיילד, כדאי לשלב אותן בלוק באופן בוגר. אסכולה מרכזית בגל הסיכות הנוכחי דוגלת בשילובן בעיצובי שיער טבעיים במיוחד ואפילו מעט מבולגנים. הקונטרסטיות בין השיער הלא מתאמץ והפרוע לסיכות הנשיות יוצרת מראה נכון. שילוב שלהן בעיצובי שיער מהונדסים ומוקפדים מדי כמו גולגולים הדוקים או צמות מורכבות עשוי לייצר מראה בעייתי.

עוד טריק שעשוי לסייע באימוץ נכון של הטרנד המתקתק הזה הוא הוספה של סיכות למראות יום-יומיים ולאו דווקא למראות ערב נוצצים. סיכת פנינים או אבנים קטנה שמשודכת לסריג גולף שחור וג'ינס משופשף היא בדיוק תוספת הזוהר שכל לוק חורפי יכול לבקש לעצמו.

 

A post shared by (@leila.rahimi) on

 

A post shared by Bryce Scarlett (@brycescarlett) on

 

A post shared by madeline poole (@realmp) on

 

A post shared by Yara Shahidi (@yarashahidi) on

השאירו תגובה