דפוס חוזר: חמשת הפרינטים שאתן חייבות לעונה הקרה

הערבים מתחילים להיות צוננים, אבל זאת ממש לא סיבה לאפסן בארון את הפריטים המאוירים ולעלות על מדים שחורים למשך החודשים הבאים. המדריך המלא להדפסים שישלטו בסתיו-חורף 2017

מאת  | ‏ 26 ספטמבר 2017

מזהים כאן דפוס? (צילום: zara, יח"צ חו"ל)

ניתן להשיג בקניוני עזריאלי (צילום: zara, יח"צ חו"ל)

תעשיית האופנה עומדת כבר תקופה בסימן חגיגת האינדיבידואליות. היא משחקת על הגבולות המקובלים בין המגדרים ומטשטשת אותם, מאתגרת את אידיאל היופי ומגלה את פניו הרבות ומוכיחה שוב ושוב שאצלה אין חוקים. בין המיתוסים שהגיע הזמן לנפץ הוא זה הנוגע לעונה הקרה ולהדפסים.

אם פעם היינו מאפסנים אותם בארון עם בואו של החצב, השנה הפרינטים לא הולכים לשום מקום. הם ימשיכו ללוות אותנו לאורך הימים הקרים, ינחמו אותנו לצד כוס שוקו מהביל ויכניסו עוד עניין לשגרה הרטובה והאפרורית. אז באילו הדפסים כדאי להצטייד ואיך משלבים נכון? יהיה הכל חוץ ממשעמם.

אמריקנה
על רקע ההתרחשויות האחרונות בארה"ב, הפוליטיקה הסוערת, האיומים מחוץ והשסעים הפנימיים, בתעשיית האופנה מנסים להיזכר שוב באמריקה הישנה והטובה. החזרה אל המקורות כוללת מבט מחודש על אלמנטים מהפולקלור המסורתי ואיתם הדפסי כוכבים ופסים ומוטיבים מהמערב הפרוע ומזירת הרודיאו. את מראה הקאו-גירל המודרנית אפשר לשלב עם מגפונים קטנים, חגורות בעלות אבזמי מתכת גדולים וכובעים רחבי שוליים, אבל הכל במידה. את התותחים הכבדים כדאי לשמור לפורים.

נוסטלגיה אמריקאית (צילום: zara, יח"צ חו"ל)

נוסטלגיה אמריקאית (צילום: zara, יח"צ חו"ל)

משבצות
זהו ללא ספק הטרנד הבולט של העונה, ואחרי שכבש את כל המסלולים בשבוע האופנה לחורף 2017 הגיע זמנו לנחות גם בחנויות ולשטוף את הרחובות. האופציה הקלאסית תופיע באפור, אבל גם גוונים סתווים אחרים כמו חום, חרדל, בורדו וירוק בקבוק יתקבלו בברכה. בין אם מדובר בבלייזר קלאסי שיגרום לנו להרגיש לרגע באוקספורד סטריט ולא בבוגרשוב, מעיל טרנץ' על-זמני או חצאית עיפרון מתוחכמת, מומלץ לשבץ לפחות שניים או שלושה פריטי מפתח כאלה במלתחה לתקופה הקרובה.

הטרנד החם של החורף (צילום: mango, יח"צ חו"ל)

הטרנד החם של החורף (צילום: mango, יח"צ חו"ל)

פרחים
ההדפס הפופולרי הזה אולי לא בהכרח מזוהה עם העונה, אבל הגשם הראשון הוא דווקא זה שמביא עמו גל חדש של לבלוב וצמיחה. החורף הקרוב יעשה תיקון עם שלל הדפסים פרחוניים בכל הצורות והגדלים –  החל מאול-אוברים של ניצנים קטנטנים ועד הדפסי אוברסייז עם נגיעות וינטג', דרך פרחים מאוירים קימונו סטייל. כל הטכניקות והסגנונות מתערבבים במיקס אנד מאץ' בוטני של צבעוניות סגרירית.

לא רק באביב (צילום: דנה קרן לרזילי)

לא רק באביב (צילום: דנה קרן לרזילי)

הדפסי צעיפים
בכל הנוגע לקטגוריה המדוברת, אין דבר כזה יותר מדי. הבדים בסתיו הקרוב ידמו לצעיפי משי יוקרתיים, מעוטרים בציורים מורכבים ובעלי צבעוניות עשירה. הגרסה הקז'ואלית יחסית תכלול הדפסי בנדנה ופייזלי ואילו מטיבות הלכת ילכו גם על הדפסי שלשלאות, נמרים א-לה גוצ'י וציפורים נדירות. התוצאה היא השילוב המושלם בין בוהו-שיק לקיטש מעושר. 

פייזלי, שלשלאות וציפורים (צילום: mango, יח"צ חו"ל)

פייזלי, שלשלאות וציפורים (צילום: mango, יח"צ חו"ל)

נקודות
הפרינט בעל השיק הרטרואי המובהק ליווה אותנו במשך קיץ האחרון וממשיך לעשות זאת גם עכשיו. עם ניחוח פריזאי, נשיות עדינה ורוח של קלילות הוא יצליח להכניס קצת פאן גם בימים המעוננים. ההמלצה היא לבחור במונוכרומטיות של שחור ולבן ולשלב מספר הדפסי נקודות בגדלים שונים.

ממשיכות איתנו (צילום: bershka, יח"צ חו"ל)

ממשיכות איתנו (צילום: bershka, יח"צ חו"ל)

אין חוקים (צילום: H&M, הנס מוריץ)

אין חוקים (צילום: H&M, הנס מוריץ)

לא יהיה משעמם(צילום: zara, יח"צ חו"ל)

לא יהיה משעמם (צילום: zara, יח"צ חו"ל)

יהיה קר ומגניב (צילום: mango, יח"צ חו"ל)

התחזית: קר ומגניב (צילום: mango, יח"צ חו"ל)

צבעוניות חורפית (צילום: stradivarius, יח"צ חו"ל)

צבעוניות חורפית (צילום: stradivarius, יח"צ חו"ל)

בוהו עם קצת קיטש מעושר (צילום: H&M, הנס מוריץ)

בוהו עם קצת קיטש מעושר (צילום: H&M, הנס מוריץ)

רק צריך לבחור (צילום: אלון ראובני לרנואר)

רק צריך לבחור (צילום: אלון ראובני לרנואר)

לקונים בקניוני עזריאלי, מגוון קופונים שווים מחכים לכם באפליקציית עזריאלי:

>>  חזיית T BRA ב-20 שקלים ברשת בוניטה דה מס. תקף עד ה-30.9

>> 50% הנחה על מגוון נעלי נשים וגברים ברשת ריבוק. עד גמר המלאי או עד ה-30.9

>> 50 ש"ח מתנה לקניית שמלה מהקולקציה החדשה ברשת גולברי. תקף עד ה-30.9

השאירו תגובה