מכנסיים סופר טרנדיים וחוטיני אדום: זה הלוק הכי נועז של נועה קירל

הקליפ לשיר החדש והמדבק של קירל כולל לא מעט מראות אופייניים, אבל זה ללא ספק המוצלח והלוהט ביותר בהם, שמצליח להביא למקסימום את כל מרכיבי הסטייל של הכוכבת. אין ספק שהחוט האדום הדקיק הוא האירוע המרכזי כאן, אבל אנחנו עפנו בעיקר על המכנסיים

מאת  | ‏ 16 אוגוסט 2022
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Noa Kirel (@noakirel)

הידעתם? נועה קירל היא פנתרה. כך לפחות היא טוענת פעם אחר פעם בשיר החדש שלה, ובשילוב הקליפ ההצהרה הזאת כבר מתפקדת כהיפנוזה משכנעת במיוחד. כן, הוד פנתריותך, מה שתגידי. אנחנו בטוח לא נגיד לך די, במיוחד לא בכל מה שנוגע לסטייל שלך בקליפ הזה וספציפית ללוק הפנתרי מכולם.

אף שאהבנו את הטרנינג הסקסי וכמובן גם את בגד הגוף והמשקפיים הפסיכדליים התואמים מבית אלון ליבנה, הפייבוריט שלנו הוא המראה שממוקם בדיוק באמצע בין שני הקצוות האלה – הסטריט והגלאם. נועה לובשת בו דגמ"ח סופר טרנדי ועמוס כיסים בגזרת אוברסייז של The Attico, שהטוויסט הגאוני שלו הוא הבד והגוון המשלבים אווירה משרדית מחויטת בתוך הגנגסטריות הכללית.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Itay Bezaleli (@itay_bezaleli)

לפריט המושלם הזה יצר הסטייליסט איתי בצלאלי טופ קטן ותואם בגזרת קולר מוצלב, אבל האדג' האמיתי מסתכם בשני פסים אדומים דקיקים שמטפסים אל מותניה של נועה ומסמנים את קיומו של חוטיני בהשראה קרדשיאנית קלה. פלטפורמות ספורטיביות ושרשראות גוף עדינות השלימו כאן אאוטפיט שמגלם את הסטייל הקירלי במלוא תפארתו – ספורטיבי בקטע מתוחכם, סקסי בקטע לא מתאמץ, מקורי בקטע פנתרי.

 

השאירו תגובה