לזה לא ציפינו: שמלת הכלה השניה של קטיה הפתיעה אותנו מאד

קטיה וליאור התחתנו בשנית וכולנו התרגשנו לראות אותם הולכים יחד לחופה. מה שלא ראינו מגיע זו השמלה השניה. האישיות השמחה של קטיה באה לידי ביטוי עם שמלה קצרה קלילה ושיקית. הייתה שם גם מחווה מכוונת לאוליביה ניוטון ג'ון שגמרה אותנו סופית

מאת  | ‏ 14 אוגוסט 2022

קטיה וליאור שלב הריקודים. הלכה על שמלה קלילה וכיפית (צילום פרטי)

קטיה וליאור שלב הריקודים. הלכה על שמלה קלילה וכיפית (צילום פרטי)

כשהגיעה העת לבחור את שמלת הכלה – הפעם לחתונה האמיתית שלה – קטיה אברבוך לא הסתבכה יותר מדי, ופנתה לליהי הוד, אותה המעצבת שהייתה אחראית על שמלת הכלה שלה ב״חתונמי״.

ביומיום, קטיה היא בכלל לא אישה של לבן – היא אוהבת להרכיב לוקים מכמה שיותר צבעים, ותתקשו לתפוס אותו במונוכרומטי ניטרלי. אבל כשזה נוגע לשמלת כלה, היא עשתה בחוכמה ובחרה דגם קלאסי ועל זמני – שמלת סאטן עם כיווצים א-סימטריים מחמיאים, שסע גבוה ושרוולים קטנטנים עם כיווצים שנופלים מהכתפיים. הנעליים הם ג׳ימי צ׳ו, יבוא אישי של הכלה חולת הנעליים מניו יורק, והתכשיטים של דניאלה קפלוטו. על ההינומה בחרה קטיה לרקום את המשפט – From first sight until forever.

שמלת כלה מיני זה כל כך מרענן (צילום פרטי)

שמלת כלה מיני זה כל כך מרענן (צילום פרטי)

השמלה הראשונה עשתה את העבודה, אבל הלוק שבאמת הלהיב אותנו היה דווקא השמלה השנייה, גם היא בעיצוב של ליהי הוד. שם, האישיות השמחה של קטיה באמת באה לביטוי, עם שמלה קצרה קלילה ושיקית, ומושלמת לריקודים.

אחרי שהתלבטה בין שני זוגות נעלים של Mach & Mach מבוטיק אמור, קטיה בחרה בנעליים לבנות עם פפיון מתוכשט שנתנו את הטוויסט הדרוש לשמלה והקפיצו אותה לגבהים חדשים. והייתה גם מחווה מכוונת לאוליביה ניוטון ג׳ון, הכוכבת האהובה שהלכה לעולמה בשבוע שעבר. מעצב השיער שי בוטה אסף את שיערה של קטיה לקוקו גבוה קשור בסרט לבן, ממש כמו זה של סנדי ב״גריז״. התוצאה הסופית היא מראה מלא בסטייל, אבל גם באופי.

ההינומה עם הכיתוב - From first sight until forever (צילום פרטי)

ההינומה עם הכיתוב – From first sight until forever (צילום פרטי)

השמלה הראשונה - קלאסית ומחמיאה (צילום: פיפל פוטוגרפי)

השמלה הראשונה – קלאסית ומחמיאה (צילום: פיפל פוטוגרפי)

כמו באגדות (צילום: פיפל פוטוגרפי)

כמו באגדות (צילום: פיפל פוטוגרפי)

מזל טוב.רק אושר והרבה זוגות נעליים  (מזל טוב.רק אושר והרבה זוגות נעליים  (צילום: פיפל פוטוגרפי): פיפל פוטוגרפי)

מזל טוב.רק אושר והרבה זוגות נעליים (צילום: פיפל פוטוגרפי)

השאירו תגובה