רגע לפני החתונה: קטיה עוד מתלבטת בין שתי הנעליים האלה

כשסיקרנו את הסטייל של קטיה, היא סיפרה לנו על חיבתה המיוחדת לנעליים. סליחה, אמרנו חיבה? מדובר באובססיה. כבר פגשנו לא מעט נשים שאוהבות נעליים, אבל כשקטיה מדברת על נעליים אפשר ממש לשמוע את הניצוץ בעיניים. אז מה תנעל הערב לחתונה? קטיה הלכה על הנעל הכי טרנדית שיש עכשיו

מאת  | ‏ 11 אוגוסט 2022

קטיה וליאור. כמה שהיא אוהבת אותו, ככה היא אוהבת נעליים (צילום: (צילום: Katia Averbukh | קטיה אברבוך אינסטגרם)

קטיה וליאור. כמה שהיא אוהבת אותו, ככה היא אוהבת נעליים (צילום: (צילום: Katia Averbukh | קטיה אברבוך אינסטגרם)

החתונה המדוברת של השנה עומדת להתקיים הערב – הזוג המלכותי של הריאליטי, קטיה וליאור מ״חתונמי״, עומדים להפוך לזוג הראשון מהתוכנית שמתחתן על המסך לעיני המדינה כולה, והזוג השני מהתוכנית שמתחתן באופן רשמי לאחר החתונה המדומה של הריאליטי, אחרי ניר והגר כמובן.

כשסיקרנו כאן את הסטייל של קטיה, היא סיפרה לנו על חיבתה המיוחדת לנעליים. סליחה, אמרנו חיבה? מדובר באובססיה. כבר פגשנו לא מעט נשים שאוהבות נעליים, אבל כשקטיה מדברת על נעליים אפשר ממש לשמוע את הניצוץ בעיניים והתשוקה בלב. ליאור, יש לך תחרות קשה.

הנעליים לשמלה השניה. התלבטות קשה  (צילום: (צילום: Katia Averbukh | קטיה אברבוך אינסטגרם)

הנעליים לשמלה השניה. התלבטות קשה (צילום: (צילום: Katia Averbukh | קטיה אברבוך אינסטגרם)

האמת היא שהכלה כבר הדליפה לנו את בחירת הנעליים לטקס החופה, אבל נתאפק ונשמור אותן בסוד עד לפרסום התמונות הרשמיות. בינתיים, היא העלתה סטורי שלה מבקרת בסניף של פקטורי 54 ומודדת שם נעליים עבור השמלה השנייה, שמלת המסיבה. לא הפתיע אותנו בכלל לגלות שאובססיבית הנעליים הזאת הלכה ישר על המותג Mach & Mach הטרנדי ומלא הבלינג, שבדיוק נחת בארץ.

בסרטון, קטיה מודדת שתי גרסאות של הדגם האייקוני של המותג – נעלי עקב עם שפיץ ופפיון מתוכשט. גרסה אחת היא לבנה, בחירה קלאסית לכלה, והגרסה השנייה מתוכשטת כולה, מרגשת ונוצצת יותר. רק מהתיאור הזה, אפשר כבר להבין שאנחנו מצביעות בעד הזוג עם הבלינג, אבל מתברר שקטיה החליטה לקחת את שני הזוגות איתה למדידות, ותחליט רק ברגע האחרון. מקוות שהיא תזכור שיש גם חתונה ברקע, ולא רק תצוגת אופנה של נעליים.

מזל טוב ורק נעליים יפות  (צילום: (צילום: Katia Averbukh | קטיה אברבוך אינסטגרם)

מזל טוב ורק נעליים יפות (צילום: (צילום: Katia Averbukh | קטיה אברבוך אינסטגרם)

השאירו תגובה