התעלפנו מהלוק המדויק של אודיה

אודיה אזולאי הגיעה ל"הכוכב הבא" להפתיע זמרת באודישן ששרה את השיר שלה. אודיה, שסיפרה בעבר על הקשיים בלהתלבש צנוע למרות שהיא דתיה, בחרה הפעם לוק מעניין ומחמיא. עם ג'ינס בגיזרה הנכונה וג'קט בלתי ניתן לפספוס עם כריות בכתפיים - היא נראתה פשוט מעולה. יש לנו רק תלונה אחת בנושא - פחות מדי זמן מסך

מאת  | ‏ 9 אוגוסט 2022

אודיה אזולאי ב"כוכב הבא" (צילום פרטי)

אודיה אזולאי ב"הכוכב הבא" (צילום פרטי)

בראיון למגזין סוף השבוע של מאקו ממש בתחילת 2022, הזמרת והכוכבת העולה אודיה אזולאי אמרה שהיא מייחסת למראה שלה ״אפס חשיבות״, מכיוון שהיא קודם כל מוזיקאית. מדובר בגישה די מרעננת בעולם שבו המראה הוא בהחלט חשוב, ובכל זאת אפשר לומר – מדובר באישה יפהפייה.

באותו הראיון, אודיה גם דיברה על הקושי שלה להתלבש בצניעות למרות שהיא דתייה, ובכך היא מהווה דוגמה מעולה לאופן בו נשים צעירות בימינו לוקחות בעלות על הרוחניות שלהן ולא בהכרח עוקבות אחר הכללים החיצוניים שהחברה מכתיבה להם.

אי אפשר היה לפספס את הג'קט (צילום: מתוך התוכנית)

אי אפשר היה לפספס את הג'קט (צילום: מתוך התוכנית)

הסטייל של אודיה הוא צעיר ומרענן בדיוק כמוה, והוא בעיקר ממש קול, מהסוג שהיילי ביבר הייתה בוודאי מאשרת.

אתמול היא הגיעה ל״הכוכב הבא״ להפתיע מתמודדת ששרה את השיר שלה, ושוב התלבשה בקוליות – ג׳ינס מוצלח של המותג "רי דיאן" ואיתו ג׳קט קרופ עם כריות בכתפיים בגוון ירוק ניאון בלתי ניתן לפספוס של המותג הרותח ז׳אקמוס. – שני הפריטים נבחרו על ידי הסטייליסטית אור לוזון מפקטורי 54. יש לנו רק תלונה אחת בנושא – פחות מדי זמן מסך.

צבע חד פעמי (צילום פרטי)

צבע חד פעמי (צילום פרטי)

באה להפתיע מתמודדת ששרה את השיר שלה (צילום: מתוך התוכנית)

באה להפתיע מתמודדת ששרה את השיר שלה (צילום: מתוך התוכנית)

השאירו תגובה