הכי לוהטת שראינו: ג'יי לו בביקיני מושלם

בגיל 52 ג'ניפר לופז מציגה את גופה ההורס ברצף תמונות הכוללות את ההאשטג "קיץ הטוסיק", כך שאפשר לנחש שמדובר בטיזר למוצרים שמיועדים לישבן. כל מה שנותר לנו זה לקוות שזה קרם פלא שיהפוך את הישבן שלנו לזהה לשל לופז

מאת  | ‏ 6 יולי 2022

ג'יי לו בטיזר למוצר חדש. את בטוחה שאת בת 52? (צילום: Jennifer Lopez אינסטגרם)

ג'יי לו בטיזר למוצר חדש. את בטוחה שאת בת 52? (צילום: Jennifer Lopez אינסטגרם)

עם 30 שנות קריירה מצליחה מאחוריה, אפשר כבר להגיד בוודאות – בחיים לא ימאס לנו מג׳ניפר לופז. לצד היופי, הכישרון, מוסר העבודה הגבוה ושרירי הבטן הבלתי אפשריים, איכשהו מדובר בכוכבת שגם מצליחה להישאר נגישה ולשדר משהו מחובר לקרקע. היי, היא אמרה לנו בעצמה שהיא תמיד תהיה ג׳ני מהבלוק

את השילוב הנדיר הזה בין זוהר הוליוודי ליכולת להתחבר לאדם הממוצע ג׳יי לו בהחלט יודעת איך למנף לעסקים, ובימים אלה היא מקדמת את מותג הטיפוח שלה, ג׳יי לו ביוטי, בסרטון מהמם שמבטיח שמשהו חדש בדרך לכבוד הקיץ – אולי מוצר חדש, אולי קולקציה שלמה.

מעלפת מתמיד  (צילום: Jennifer Lopez אינסטגרם)

מעלפת מתמיד (צילום: Jennifer Lopez אינסטגרם)

ההאשטג המצורף מכריז על ״קיץ הטוסיק״, כך שלא מפתיע שהסרטון מדגיש את הישבן החטוב והמפורסם של לופז, כשהיא מחליפה בין כמה בגדי ים – ביקיני עם חלק עליון צהוב וחלק תחתון כתום, בגד ים שלם שחור, בגד ים שלם שחציו שחור וחציו לבן, מונוקיני פרחוני, בגד ים שלם לבן, ביקיני מעוטר קריסטלים ועוד.

הקליפ כולו מלווה בלופז שרה על Booty והמון תקריבים על הגוף המדהים שלה, כך שאפשר לנחש שמדובר בטיזר למוצרים שמיועדים לישבן. עכשיו רק נותר לקוות שמדובר בקרם פלא שיהפוך את הישבן שלנו לזהה לזה של ג׳יי לו, בלי לעשות אף סקוואט.

מעוניינות לראות מה המוצר  (צילום: Jennifer Lopez אינסטגרם)

מעוניינות לראות מה המוצר (צילום: Jennifer Lopez אינסטגרם)

כמה אפשר לאהוב? (צילום: Jennifer Lopez אינסטגרם)

כמה אפשר לאהוב? (צילום: Jennifer Lopez אינסטגרם)

תתחתני איתנו?  (צילום: Jennifer Lopez אינסטגרם)

תתחתני איתנו? (צילום: Jennifer Lopez אינסטגרם)

השאירו תגובה

 

  • הורסת את החיים. אבל ,זה הגנים. שום קרם לא יעזור.

    מאת: אשה יפה |‏ 9 ביולי 2022 | 13:43