שברה את הרשת: קייט מוס נראתה מדהים בבית המשפט

העדות של הסופרמודל הייתה רגע שיא במשפט, אך רבים התפעלו לא רק מהתוכן שלה. מוס לבשה למעמד ז'קט יוקרתי של סן לורן, חולצה עם פרינט עדין, ונראתה פשוט נפלא. מומחים מסבירים כי לכל פרט בלוק שלה הייתה משמעות - אפילו לצווארון הלא קשור

מאת  | ‏ 26 מאי 2022

לצווארון הלא קשור יש מסר. צילום: צילום מסך Youtube

לצווארון הלא קשור יש מסר. צילום: צילום מסך Youtube

פרשת דפ-הרד הגיעה אמש לאחד משיאיה, כשקייט מוס עלתה להעיד בווידאו, ונתנה את גרסתה בקשר לרמיזות של הרד על כך שבזמן שהיו ביחד בחופשה בג'מייקה דפ דחף אותה במדרגות. זו אולי הייתה שיחה קצרה, אך כל פרט קטן בה נבחן לעומק, וכמובן שגם בחירות הלבוש של מוס זכו להתייחסות דקדקנית.

מוס בחרה לעדות ז'קט טוקסידו של סן לורן שמחירו קרוב ל-3,000 דולר, וחולצת קשירת פפיון שנותרה פתוחה עם פרינט שחור-לבן. האיפור שלה היה עדין, וגם השיער הבהיר נח פזור על כתפיה ברישול טבעי.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Evening Standard (@evening.standard)

 איש הטלוויזיה ומומחה הסטייל רוברט ורדי נתן ל-Daily Mail את הפרשנות שלו לבחירות האופנתיות של מוס. הוא טען שהדואו האופנתי נועד לשדר שמוס לא התאמצה יותר מדי, ולפקס את המבט של הצופה על פניה.

"הקומבו הצבעוני השחור והלבן היה חכם", אמר, "מכיוון שהעדר הצבע גורם לך להסתכל על הפנים של האדם". הז'קט המחויט מסמל סמכותיות, בזמן שחולצת הקשירה מוסיפה טאץ' של נשיות. גם לצווארון הלא קשור יש משמעות, והוא נועד לשדר חוסר מאמץ, ולאזן את הנוקשות של הז'קט.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ExtraTV (@extratv)

ורדי ניתח גם את מראה האיפור העדין, שלדבריו נועד לשדר אותנטיות. "האיפור שלה פשוט מאוד", הסביר, "נראה שיש לה שפתון ורוד עדין, מעט ברונזר ומעט מסקרה". הוא מניח שלמרות המראה הפשוט, מוס עדיין הסתייעה בשירותיו של מאפר מקצועי.

ורדי ציין שבלוק הייתה בכל זאת קריצה קטנה למוס הפשניסטה-סופרמודל-נערת מסיבות. במקום לבחור בז'קט מחויט 'רגיל', מוס בחרה בז'קט בסגנון טוקסידו שלדבריו מתאים יותר ל"קוקטייל של חמש בערב מאשר לבית המשפט".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kate Moss (@90s.katee)

בזמן שהרשת געשה בעיקר מתוכן העדות של מוס, אחרים התמקדו דווקא בנראות. "היא נראית נפלא", צייצה מישהי, ואחרת סיכמה: "העובדה שקייט מוס נראית היום נפלא כמו שנראתה לפני שנים זה פשע בפני עצמו".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by The Telegraph (@telegraph)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by @justice4johnnydepp83

 

השאירו תגובה