המטריה של גוצ'י ואדידס עולה 4,372 שקלים, ולא עמידה במים

ידענו ששיתוף הפעולה הזה יעשה הרבה רעש, אבל לא שיערנו שזו תהיה הסיבה: גולשים המומים גילו פרט מפתיע בתיאור הפריט היוקרתי, והפכו את המטריה הזאת לסערה ויראלית שמצייגת את כל מה שמופרך במותגי על. הרבה זעם נרשם ספציפית בשוק הסיני, וזה כבר באמת אמור להדאיג את המותגים

מאת  | ‏ 19 מאי 2022
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by adidas Originals (@adidasoriginals)

בשבוע שעבר התחלנו להכין את הקרקע לטירוף הצפוי סביב הקולקציה המשותפת לגוצ'י ואדידס, ואף נשאנו תפילה שמחיריה לא יהיו מופרכים מדי. אז הטירוף כבר לגמרי כאן, ולגבי שאלת המחירים? ובכן, נראה לנו שהסיפור הבא עונה עליה יפה.

כרגע לא ברור אם מדובר בתרגיל שיווקי מבריק, בניסיון להתעלות על תופעת הסניקרס השערורייתיות של בלנסיאגה או סתם בהשתנה מהמקפצה – אבל אם זו האופציה האחרונה, מה שבטוח הוא שלא מומלץ להתגונן מפניה באמצעות המטריה החדשה של גוצ'י ואדידס. לא רק כי היא עולה 1,290 דולר (4,372 שקלים), אלא בעיקר כי היא לא עמידה בפני נוזלים.

המטריה של גו'צי ואדידס

אבל תראו איזה יופי (צילום: מתוך האתר הרשמי)

"המטריה הזאת מציגה את לוגו ה-G המוצלב ואת הדפס התלתן", נכתב בתיאור הפריט באתר, אבל מי שלא התלהבו מדי מהאינטגרציה הגרפית המרגשת בין שני המותגים והמשיכו לקרוא, גילו גם את התוספת ההיסטרית: "שימו לב: הפריט הזה אינו עמיד בפני מים, ומיועד להגנה מהשמש או לקישוט".

השמיים התקדרו, העננים זעפו וסערת הרשת לא איחרה להגיע, כאשר באופן מעניין נרשם הרבה זעם דווקא בשוק הסיני, הנחשב למשמעותי ורווחי במיוחד עבור מותגי על ותמחורים משוגעים. אלא שעל רקע המדיניות הלאומית שמוביל הנשיא שי ג'ינפינג, נרשמת לאחרונה העדפה גוברת לתוצרת מקומית ומחאה כלפי מותגים מערביים, כך שהמטריה הזאת, שבסין עולה אף יותר (11,100 יואן שהם 1,644 דולר) בהחלט מתפרצת כאן לדלת פתוחה ומשאירה שלולית רצינית על הרצפה.

יותר מ-140 מיליון גולשים כבר עקבו אחר ההאשטאג ברשת החברתית הסינית Weibo, וגם בטוויטר העולמי לא חסרות תגובות חריפות כמו: "תארו לכם שקניתם מטריה ב-1,600 דולר כסמל סטטוס, ואז אתם מגלים שהיא לא עוצרת גשם ובכלל לא נועדה לכך מלכתחילה. אני מעדיף ליפול פומבית בתרמית פירמידה מאשר שיראו אותי מחזיק את המטריה הזאת".

השאירו תגובה

 

  • כמה טימטום וכמה צחוק יושבים שם במשרדים ועושים על אותם אנשים שכן יקנו או כן מפרסמים את זה לקדם את המכירות של המוצר הלא בטוחה מה זה יותר הזוי או מגוחך מה שבטוח אנשים כבר איבדו את זה …אם כבר תשקיעו סכום כזה במטרייה שלא מתהפכת ברוח

    מאת: הודיה |‏ 21 במאי 2022 | 18:54
  • אין סוף לרמאים. מה יהיה הסוף?

    מאת: חני |‏ 21 במאי 2022 | 15:51