בר רפאלי לובשת את מה שכולנו רוצים ללבוש

בר רפאלי התייצבה על סט צילומים בלוק מונוכרומטי שחור. על פניו, מדובר במראה כמעט משעמם, אבל כשמתעכבים לרגע על הפריטים, אי אפשר שלא להבחין שמדובר בבגדים ממש מוצלחים. תכלס, זה כל מה שבא לנו ללבוש

מאת  | ‏ 26 ינואר 2022

בר רפאלי. בסופו של דבר זה הלוק הכי יפה (צילום: אינסטגרם Bar Refaeli)

בר רפאלי. בסופו של דבר זה הלוק הכי יפה (צילום: אינסטגרם Bar Refaeli)

בימים האחרונים בהינו בתמונות ממסלולי תצוגות הקוטור בפריז, שם תמיד מציגים בגדים מרהיבים, אבל לרוב לא מאוד לבישים. עם כל הכבוד למעוף האמנותי של מעצבי העל, לפעמים כל מה שבא לנו זאת פשוט חולצה מכופתרת מוצלחת ומכנסיים עם גזרה טובה, ובכלל – יש לנו חיבה מיוחדת לפריטי בייסיק עשויים היטב, ואנחנו לגמרי בדעה שאלה הפריטים ששווה להשקיע בהם, בעוד טרנדים חולפים עדיף לרכוש בזול.

כאן נכנסת לתמונה בר רפאלי, שהתייצבה על סט צילומים בלוק מונוכרומטי שחור שהרכיב לה הסטייליסט סיימון אלמלם. על פניו, מדובר במראה כמעט משעמם, אבל כשמתעכבים לרגע על הפריטים, אי אפשר שלא להבחין שמדובר בבגדים ממש מוצלחים.

חולצה שחורה איכותית, זה כל מה שצריך (צילום: אינסטגרם Bar Refaeli)

חולצה שחורה איכותית, זה כל מה שצריך (צילום: אינסטגרם Bar Refaeli)

לכן, לא הופתענו לגלות שהלוק הלכאורה פשוט הזה מגיע ממותגי על – החולצה המכופתרת השחורה היא של המותג Vince לפקטורי 54 – מותג שבכלל כדאי להכיר מכיוון שבייסיק איכותי היא ההתמחות שלו. והמכנסיים של סן לורן לאמור.

לאחר מכן, בר החליפה לשמלה שכבר קשה לקרוא לה בייסיק – שמלה לבנה צמודה של המותג הרותח Khaite לפקטורי 54, עם כיווצים מחמיאים בצדי הגוף ומחשוף מעניין. נכון שזאת לא בדיוק חוכמה להלל בגדים כשהם מונחים על הגזרה של בר רפאלי, אבל במקרה הזה מדובר בפריטים מוצלחים ללא קשר ללובשת.

לוק סופר מחמיא בלי מאמץ (צילום: אינסטגרם Bar Refaeli)

לוק סופר מחמיא בלי מאמץ (צילום: אינסטגרם Bar Refaeli)

טוב גם שיער כזה מושלם יכול רק להוסיף  (צילום: אינסטגרם Bar Refaeli)

טוב גם שיער כזה מושלם יכול רק להוסיף (צילום: אינסטגרם Bar Refaeli)

והכפתור שפתוח עד בדיוק איפה שצריך  (צילום: אינסטגרם Bar Refaeli)

והכפתור שפתוח עד בדיוק איפה שצריך (צילום: אינסטגרם Bar Refaeli)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Bar Refaeli (@barrefaeli)

השאירו תגובה