נסיכת נורווגיה חגגה יום הולדת 18 בשמלה שאנחנו חייבות בארון

בית המלוכה הנורווגי מסוקר בדרך כלל ברחבי העולם פחות מבתי מלוכה אירופאיים אחרים, אבל בזכות חגיגות יום ההולדת שלה, הנסיכה אינגריד אלכסנדרה תפסה השבוע את תשומת ליבנו. הסטייל שליווה את האירועים היה נקי ומאופק, כולל חליפות קלילות, שמלה חורפית מתוקה ושמלת משי על-זמנית שאהבנו במיוחד

מאת  | ‏ 23 ינואר 2022
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@my_royality_world)

הנסיכה הנורווגית אינגריד אלכסנדרה היא אמנם לא מבנות המלוכה המסוקרות במדורינו, אבל חגיגות יום ההולדת ה-18 שלה העלו את מפלס ההתעניינות העולמית בצעירה היפה מהשושלת המיוחסת ובבחירות האופנתיות שלה.

אינגריד נולדה באוסלו ב-21 בינואר 2004, והיא מיועדת לרשת את שלטונו של אביה – הנסיך הוקון מגנוס. לכבוד ציון הדרך החגיגי שלה, הועלו לחשבון האינסטגרם המלכותי מספר תמונות של הנסיכה.

יורשת העצר (צילום: Ida Bjørvik/Det kongelige hoff מתוך אינסטגרם, courtjeweller)

יורשת העצר (צילום: Ida Bjørvik/Det kongelige hoff מתוך אינסטגרם, courtjeweller)

לסדרת התמונות החדשה קו אופנתי אחיד ומובחן, המאופיין בגזרות נקיות בצבעוניות מאופקת. לצד חליפת שני חלקים שחורה, לוק מחויט נוסף בגוני שמנת ושחור ושמלה בהירה של אלכסנדר מקווין, התבלטה לה שמלה קטנה ושחורה אחת.

כשהתמונות של הנסיכה החלו למלא את הרשת, עבודת התחקיר המוכרת המתלווה להופעות מסוג זה נכנסה להילוך גבוה והולידה ממצאים מעניינים. שמלת המשי השחורה שנבחרה לתמונות הפורטרט הרשמיות נשלפה למעשה מארכיון האופנה המשפחתי.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Hope (@iamh0pe)

בדומה לבנות משפחות מלוכה אחרות, גם בבית המלוכה הנורווגי מקפידים לשדר מסר ברור של לבישה חוזרת של פריטים שונים, ולנסיכה הותאמה שמלה שלבשה אמה מטה מאריט בדצמבר 2004 – שנת הולדתה של הבת. השמלה הקלאסית, שהייתה יכולה להשתייך בקלות לאחת מהקולקציות העונתיות האחרונות של בתי האופנה הגדולים, היא למעשה שמלת משי שחורה עם גב פתוח מקולקציית אביב של בית האופנה לנוון לאותה השנה.

הלוק החגיגי הזה של אינגריד חיזק את הקו הכללי המאופק והנקי של רצף ההופעות הפומביות. הוא גם הוכיח שוב שיש דבר כזה עיצוב מדויק שנשאר רלוונטי לאחר שנים, ובמקרה של משפחת המלוכה הנורווגית – 18 בדיוק.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@royal.family.in.europe)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by @royalfamily_archive

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by X-u-i-n (@xuin10)

השאירו תגובה