גל גדות לובשת את המעיל הכי טרנדי ובצדק

גל גדות מוכיחה שוב שכל מה שצריך בחורף זה מעיל טוב. זה התחיל עם לוק קלאסי של ג'ינס, טי שירט וטרנץ' קרופ שממש טרנדי בימים אלו והמשיך בלוק שני שכלל מעיל ארוך כחול עם תיק תואם מבית לואי ויטון. גל לחלוטין מגדירה מחדש את קלאס באפס מאמץ

מאת  | ‏ 18 ינואר 2022

באפס מאמץ (צילום: Gal Gadot לאינסטגרם)

באפס מאמץ (צילום: Gal Gadot לאינסטגרם)

הטמפרטורות בלוס אנג׳לס בימים אלה די דומות לאלה שאנחנו חווים בישראל, כך שלא מפתיע לראות את גל גדות בצילומים ברחובות שטופי שמש, אבל עדיין עם מעילים, כי בכל זאת מעט קריר.

אז איך מתלבשים כשהשמש בחוץ שקרנית? בשיטת השכבות כמובן, ושני הפוסטים האחרונים של גל בהחלט גרמו לנו לחשוב מחדש על מלתחת המעילים שלנו, והאופן בו היא משתלבת עם שאר הבגדים.

ג'ינס, טי שירט ומעיל מדויק - לא צריך יותר  (צילום: Gal Gadot לאינסטגרם)

ג'ינס, טי שירט ומעיל מדויק – לא צריך יותר (צילום: Gal Gadot לאינסטגרם)

זה התחיל בסוף השבוע עם ג׳ינס, חולצה לבנה וקפה קר ביד, שמעליהם לבשה גל גרסת קרופ של מעיל טרנץ׳, שלגמרי מיישרת קו עם טרנד המעילים הקצרים שסיקרנו כאן לאחרונה. אמנם הטרנץ׳ הארוך הקלאסי תמיד יהיה המועדף עלינו, אבל אין ספק שיש כאן משהו מרענן, שהופך את הפריט האייקוני לקליל יותר.

אתמול, היא הלכה על לוק כמעט מונוכרומטי – אאוטפיט שחור שכולל מגפונים ותיק קלוע מהמם של לואי ויטון, ומעליו מעיל ארוך כחול, שהזכיר לנו כמה השילוב בין שחור לכחול כהה הוא לא מוערך מספיק, ובמקרה הזה שובר את המונוכרום. יחד עם משקפי השמש, סביר להניח שמעיל שחור ארוך היה גורם לגל להיראות כמו דמות מ״המטריקס״, כך שמדובר בבחירת צבע שהיא אולי לא מקורית – אבל חכמה.

יפה וטבעית כמו תמיד (צילום: Gal Gadot לאינסטגרם)

יפה וטבעית כמו תמיד (צילום: Gal Gadot לאינסטגרם)

התאימה את התיק למעיל וזה פשוט עובד (צילום: Gal Gadot לאינסטגרם)

התאימה את התיק למעיל וזה פשוט עובד (צילום: Gal Gadot לאינסטגרם)

השאירו תגובה