שומרת על קשר: גל גדות נדלקה על אקססורי מאוד מפתיע

בקמפיין החדש של טיפאני'ס היא עונדת שרשראות זהב מהממות, אבל תמונות הפפראצי האחרונות שלה חושפותץ שרשרת קצת אחרת - כזאת שבמשך שנים התלבטנו אם הנוחות שלה שווה את הלוק המפוקפק שלה. ובכן, עכשיו יש אישור רשמי, ואנחנו צופות עלייה במכירות של שרשראות הטלפון ברחבי העולם

מאת  | ‏ 5 דצמבר 2021
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Abel Perez (@abelperez_25)

מה שכיף בגל גדות, מעבר לכך שהיא מקור יציב ושופע לגאווה אישית, לאומית וכללית, היא העובדה שהיא תמיד מספקת לנו תנועה גמישה וחיננית בין שני הקצוות של סקאלת הסטייל – מדלגת בנונשלנטיות השמורה רק לה בין גלאם ויוקרה של שטיח אדום לבין סטריט-קז'ואל יותר פשוט מזה שבו אנחנו יורדות למכולת (ומיותר לציין שאיכשהו, אצלה זה תמיד עובד יותר טוב).

סוף השבוע האחרון היווה תצוגת תכלית של כוח העל הזה: לפני יומיים שיתפה הסטארית בת ה-36 סדרת תמונות מטריפות שלה מקמפיין החג לתכשיטים של טיפאני'ס, בהן היא לובשת חליפת פאייטים שחורה עם מחשוף עמוק, לצווארה שרשראות זהב, על מצחה פוני חד ושובב, ובידיה היא אוחזת, משום מה, גיטרה אקוסטית.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Gal Gadot (@gal_gadot)

אבל מהר מאוד התברר שזה לא האקססורי הכי תמוה שהיא מדגמנת בימים אלה. אחד מפתיע אף יותר הוא דווקא זה שבו היא דבקה לאחרונה בנאמנות, וניכר כי הפך לחבר קרוב שלה במסגרת אותו סטריט-סטייל מדובר. 

כשראינו את התמונות האחרונות שלה מרחובות אל.איי קודם כל התלהבנו משמלת המעיל הקולית שהיא לובשת, אבל אז קלטנו שהרצועה הדקה שחוצה אותה נראית לנו מוכרת, ובאותו רגע לא היה מנוס מההבנה: גל גדות מסתובבת עם שרשרת טלפון. מעבר מהיר על תמונות הפפראצי שלה מהשבועיים האחרונים הבהיר כי אכן מדובר בעניין סדרתי, ועזר לנו מעט ליישב סוגיה שמטרידה אותנו כבר שנים: יכול להיות שזה דווקא… קצת מגניב?

 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Just Jared (@justjared)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@koimoi)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by @galgadot_fan_br

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@galgadot_rednotice_netflix.in)

השאירו תגובה