זנדאיה שרפה את השטיח האדום במחשוף הכי מטורף שראינו

זנדאיה הגיעה לטקס פרסי הכדורגל באלון ד'ור בפריז בשמלה שלא נתאושש ממנה בקרוב - שחורה וצמודה עם מחשוף גב שנקשר על ידי תכשיט מרהיב. לפי ההליכה שלה על השטיח האדום ניכר שלא היה מאד נוח עם השמלה, אבל אין ספק שזה בגד שייכנס לדפי ההיסטריה

מאת  | ‏ 30 נובמבר 2021

זנדאיה, כמה הורסת את יכולה להיות? (צילום: Marc Piaseck לגטי אימג'ס)

זנדאיה, כמה הורסת את יכולה להיות? (צילום: Marc Piaseck לגטי אימג'ס)

שיתוף הפעולה הצמוד בין זנדאיה לסטייליסט שלה לאו רואץ׳ הוא אולי הדוגמה הטובה ביותר ליחסי סלב-סטייליסט שיש בהוליווד. רק לפני כמה שבועות, זנדאיה הפכה לזוכה הצעירה ביותר אי פעם בפרס האייקון של ה-CFDA, והפרס הזה שייך לרואץ׳ לא פחות מאשר לה.

השניים החלו לעבוד ביחד כשזנדאיה הייתה בת 14, וצמחו זה לצד זה, תוך שהם הופכים לחברים קרובים ומשכללים את הגישה האופנתית שלהם. רואץ׳ צמח בתעשייה, צבר ניסיון, ידע וטעם משובח, וזנדאיה הפכה מנערה לאישה, מה שאיפשר לשניים להעז יותר ויותר. ואוהו, כמה שהם מעזים. בשנים האחרונות זנדאיה צברה כמות לוקים מסחררים שכבר יכולים בקלות להרכיב תערוכת רטרוספקטיבה, ובאופן מדהים – הם עדיין מצליחים להפתיע אותנו שוב ושוב ושוב.

היה ניכר שלא הכי נוח  לה (צילום:  Marc Piasecki לגטי אימג'ס)

היה ניכר שלא הכי נוח לה (צילום: Marc Piasecki לגטי אימג'ס)

אתמול זה קרה שוב – בזמן שרואץ׳ מתאבל על מות האחיין בן ה-3 שלו, זנדאיה הגיעה לטקס פרסי הכדורגל באלון ד׳ור בפריז בשמלה שלא נתאושש ממנה בקרוב – שחורה וצמודה עם מחשוף גב שנקשר על ידי תכשיט מרהיב, ועגילי חישוק מאסיביים.

במבט ראשון, אפשר לחשוב שמדובר בעוד פריט משגע מקולקציות איברי הגוף של סקיאפרלי, מכיוון שעל גבה של זנדאיה מטפס לו עמוד שדרה מתוכשט. אבל למעשה, מדובר בשמלה של רוברטו קוואלי, ובעוד בסקיאפרלי נצמדים לאנטומיה האנושית, עמוד השדרה של זנדאיה הוא מעט יותר פנטסטי, כשהוא מסתיים עם שתי גולגלות ציפור.

אבל נראתה מדהים. אין ספק (צילום:  Marc Piaseck לגטי אימג'ס)

אבל נראתה מדהים. אין ספק (צילום: Marc Piaseck לגטי אימג'ס)

אמנם בסרטונים מהאירוע נראה שזנדאיה נעה באי נוחות בשמלה הצמודה, וגם הסימנים שעל גבה מוכיחים שלא מדובר בבגד הכי נוח, אבל זהו מקרה נדיר בו אי הנוחות משתלמת, כי הסימנים יעברו, אבל התמונות מהערב הזה יכנסו לדפי ההיסטוריה האופנתית.

מחשוף גב כמו שלא ראיתם בחיים אבל נראתה מדהים. אין ספק (צילום:  Marc Piaseck לגטי אימג'ס)

מחשוף גב כמו שלא ראיתם בחיים (צילום: Marc Piaseck לגטי אימג'ס)

לא שכחה גם עגילים ענקיים (צילום:  Marc Piaseck לגטי אימג'ס)

לא שכחה גם עגילים ענקיים (צילום: Marc Piaseck לגטי אימג'ס)

בגדול, זה מושלם צילום: (Marc Piaseck לגטי אימג'ס)

בגדול, זה מושלם צילום: (Marc Piaseck לגטי אימג'ס)

השאירו תגובה