די להיות מושלמת: ג'ניפר לופז לובשת את המעיל הכי מדובר החורף

הזוג הכי רותח בעולם, ג'ניפר לופז ובן אפלק, יצאו לדייט רומנטי כשהיא לובשת את המעיל שכל הכוכבות לובשות ונועלת סנדלי עקב כתומים ושקופים בשיא הסטייל. אין מה לומר, היא יודעת את העבודה

מאת  | ‏ 29 נובמבר 2021

בסיבוב הנוכחי של הזוגיות שלהם, נראה שג׳ניפר לופז ובן אפלק כבר מרגישים הרבה יותר בנוח עם צלמי הפפראצי. לפני עשרים שנה, הרדיפה של הצלמים אחריהם הפכה לנושא של הקליפ ל-"Jenny from the Block", אבל עכשיו כשהם מבוגרים יותר, הם נראים נינוחים. בכל זאת, היו להם עוד כמה עשורים להתרגל לחיים בעיני הציבור.

 לופז ואפלק הם זוג חמוד אפילו ללא סיפור הרקע, אבל העובדה שמדובר בקאמבק לאחר כל כך הרבה זמן כמובן מוסיפה עוד נפח לסיפור הזה, שהוא רומנטי יותר מכל סרט שלופז כיכבה בו. לא ברור אם הזוגיות תחזיק מעמד הפעם, אבל האמת שזה לא כל כך משנה. הם נראים כל כך מאושרים ומאוהבים כרגע, שקשה שלא להידבק בחיוכים שלהם ופשוט להנות מהרגע, כמוהם.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by JLO Moves (@jlomoves)

השניים כבר לקחו את הזוגיות המחודשת שלהם לשטיח האדום, אבל גם מצולמים ללא הרף כשהם יוצאים לדייטים וכשאפלק מלווה את לופז לעיסוקיה השונים, בין אם מדובר באולפן ההקלטות או עוד נסיעה על המטוס הפרטי.

אתמול, הם צולמו מחובקים מחוץ למסעדה נחשבת בבוורלי הילס, כשהם יוצאים מעוד דייט מוצלח. למרבה הצער, לא זכינו לקבל הצצה למה שג׳יי לו לובשת מתחת למעיל שלה, אבל היא הצליחה להמם אותנו אפילו כשהיא עטופה בו.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by benniferstan (@benniferstan)

אם המעיל הזה נראה לכן מוכר, זה ממש לא מקרי. מדובר בדגם מנואלה של מקס מארה, וג׳יי לו עצמה כבר צולמה בו יותר מפעם, וכמוה גם ג׳יג׳י חדיד, מייגן מרקל, אמילי רטאייקאוסקי, ג׳סיקה ביל, קים קרדשיאן, קייטי הולמס והרשימה עוד ארוכה. הוא לא זול, כמובן, ומחירו כ-9,300 ש״ח, אבל אנחנו בטוחות שהסלבס האלה שילמו רק חלק מהמחיר, אם בכלל.

את האאוטפיט שמתחת צלמי הפפראצי אמנם לא הצליחו לתפוס, אבל יש לנו את הפרטים על האקססוריז – ג׳יי לו עונדת עגילי חישוק מכסף ויהלומים של המותג Fallon, אוחזת בתיק כסוף של בולגרי ונועלת סנדלי עקב כתומים ושקופים של Femme La, שהם הפריט היחיד הנגיש בתלבושת הזאת, עם תג מחיר של 595 ש״ח.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by @planetjlo

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Jlo Greece (@_jlo.gr_)

אם יש מעיל לדבר עליו החורף הזה - זה המעיל הזה (צילום: פיפל מגזין)

אם יש מעיל לדבר עליו החורף הזה – זה המעיל הזה (צילום: פיפל מגזין)

השאירו תגובה