שוקינג: עגילי הזהב של קייט מאסוס והמחיר ממש מצחיק

בעוד הבגדים שלה עולים אלפי שקלים, יש משהו בבחירות של קייט שמראה שהיא מחוברת לעם יותר מתמיד. לצד האאופיט המשובח שלה מאתמול, ענדה קייט זוג עגילים מצופים זהב שעולים באסוס 45 שקלים בלבד. אנחנו כל כך הולכים להזמין אותם

מאת  | ‏ 21 אוקטובר 2021

עפנו על הלוק אבל התעלפנו על העגילים (צילום: גטי אימג'ס)

עפנו על הלוק אבל התעלפנו על העגילים (צילום: גטי אימג'ס)

אתמול התלהבנו כאן מהמראה המונוכרומטי היוקרתי של קייט מידלטון, שממש עשה לנו חשק לשדך סריג גולף עם חצאית פליסה, להוסיף תיק קטנטן ולצאת בעצמנו לאיזה אירוע צדקה.

אבל בזמן שהתעלפנו על סריג הקשמיר, על גוון הטופי של הנעליים והתיק ובכלל על העובדה שלוק שכולו אדום מצליח להלהיב כל כך, פספסנו פרט אחד קטן אך חשוב – העגילים של קייט, שדבר אחד משמעותי מבדיל ביניהם לשאר האאוטפיט – המחיר.

אין כמו ג'יפסי מזהב (צילום: גטי אימג'ס)

אין כמו ג'יפסי מזהב (צילום: גטי אימג'ס)

בואו נפרק רגע את העלות של התלבושת. סריג הקשמיר מבית ראלף לורן נמכר ב-795 ש״ח, חצאית הפליסה של כריסטופר קיין עולה 3,195 ש״ח, נעלי העקב (גם הן של ראלף לורן) עולות 2,170 ש״ח והתיק של DeMellier עולה 1,270 ש״ח. סך הכל, מי שתרצה לשחזר במדויק את התלבושת הזאת תצטרך להוציא סכום של 7,430 ש״ח.

אבל עגילי החישוק הקטנים והזהובים? הם מאסוס, מצופים זהב 14 קראט, עדיין לא אזלו מהמלאי ועולים 45 ש״ח בלבד. איך יכול להיות שהם עדיין במלאי? התיאוריה שלנו היא ש״אפקט קייט״ ככל הנראה עובד מהר יותר על בגדים מאשר על אקססוריז, ויכול להיות שזה קשור גם לעובדה שיש לא מעט וריאציות זולות שם בחוץ של עגילי חישוק דומים. ובכל זאת, השילוב בין הגודל לצבע הזהב והטקסטורה המלופפת של העגילים הופך אותם לקנייה ממש מוצלחת, גם אם לא היינו רואות אותם על האוזניים של בת מלוכה.

העגיל המדובר מאסוס: 45 שקלים וזה בדרך אליכם (צילום:גטי אימג'ס)

העגיל המדובר מאסוס: 45 שקלים וזה בדרך אליכם (צילום: גטי אימג'ס)

יכולה לענוד את עגילים הכי יקרים בעולם (צילום: גטי אימג'ס)

יכולה לענוד את עגילים הכי יקרים בעולם (צילום: גטי אימג'ס)

אהבנו מאד (צילום: גטי אימג'ס)

אהבנו מאוד (צילום: גטי אימג'ס)

השאירו תגובה