פדיחת השמלה הוויראלית: "הלכתי ככה על השטיח האדום. אני מתה"

כשהמגישה וכוכבת היוטיוב טפי פסואה ראתה את השמלה שאותה היא אמורה ללבוש להקרנה החגיגית של "חולית", היא חשבה לעצמה: "וואו, כל כך עתידני". רק כשהגיעה הביתה היא הבינה מה היא עשתה. הכל על הלוק הייחודי שכמעט גנב את ההצגה מזנדאיה

מאת  | ‏ 21 אוקטובר 2021
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by hellotefi (@hellotefi)

הרבה מילים שפכנו כאן לפני יומיים על מה שקרה על השטיח האדום בפרמיירה הלונדונית של "חולית". כולן הוקדשו לזנדאיה, ולשתי השמלות המטריפות שלבשה באותו יום. "הרשת לא נושמת", הכרזנו בדרמטיות, ואנחנו עומדות מאחורי ההצהרה הזאת – אבל עכשיו מתברר שמצב החירום הנשימתי הזה עשוי להיות קשור לא רק לכמה שהשמלה של זנדאיה הייתה יפה, אלא גם לכמה שהשמלה של טפי פסואה הייתה מצחיקה.

זה בסדר, גם אנחנו לא הכרנו את שמה האקזוטי של היוטיוברית והמגישה, והלוק בו הגיעה להקרנה ודאי לא משך תשומת לב מיוחדת – למעט, אולי, תמיהה רגעית על מיקום הקאט-אאוט הרנדומלי שבשמלת הקטיפה הנאה שלה. אבל העידן האופנתי הנוכחי לימד אותנו כבר מזמן שחורים בבגדים הם לא באג אלא פיצ'ר, ולכן לא התעכבנו על הנושא. גם טפי לא, לפחות עד שהגיעה הביתה באותו ערב, פתחה את האינסטגרם והבינה מה היא עשתה.

@hellotefi

LMAO WHYYYYYY BRO

original sound – hellotefi

"חברים, אני מתחרפנת", הודיעה בסרטון שהעלתה לטיקטוק וצבר בינתיים יותר משלושה מיליון צפיות. "אני מתחרפנת, כי הרגע קלטתי שהרגל שלי הייתה אמורה להיכנס לתוך החור המטומטם הזה!", זעקה טפי כשלא לגמרי ברור אם היא בוכה או צוחקת. "הלכתי ככה על השטיח, אני מתה. למה אני לא מסוגלת להלביש את עצמי?? אני אדם מבוגר!!!".

בפוסט האינסטגרם שהקדישה לפרשה היא הוסיפה כי התרשמותה הראשונית מהעיצוב הייתה "וואו, כל כך עתידני". בסוף הסרטון היא נקרעת מצחוק על רקע תמונה של השמלה כפי שהיא אמורה להיראות, מתחננת שתינתן לה הזדמנות שניה להוכיח שהיא מסוגלת להתלבש בכוחות עצמה ומקבלת את ההחלטה האחראית היחידה במצב כזה: "אני מזמינה פיצה". 

 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Annie’s Ibiza (@anniesibiza)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by hellotefi (@hellotefi)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Annie’s Ibiza (@anniesibiza)

השאירו תגובה