חזרה לעצמה מהר: התעלפנו משילוב הצבעים של קייט מידלטון

אחרי שהנסיך וויליאם גנב לה את הפוקוס השבוע, החליטה קייט מידלטון להשאיר אותו בארמון. באאוטפיט אדום ואקססוריז חומים, הגיעה הדוכסית לאירוע צדקה והראתה שהיא הפאשניסטה האמיתית במשפחה. האמת, זה ממש עבד לה

מאת  | ‏ 20 אוקטובר 2021

קייט גמרה אותנו עם לוק מהסרטים (צילום: גטי אימג'ס)

קייט גמרה אותנו עם לוק מהסרטים (צילום: גטי אימג'ס)

השבוע הכרזנו בכותרת שלא חשבנו שאי פעם תופיע ב-FF: ״וויליאם גנב לקייט את הפוקוס״. כשבני הזוג המלכותיים הגיעו לטקס פרסים שחוגג פעילות למען איכות הסביבה, היא אמנם נראתה מקסים בשמלה ישנה מהארון שלה, אבל הוא לבש חליפת קטיפה ירוקה. קטיפה. ירוקה. באמת שקשה להתחרות עם זה.

אבל אתמול קייט אמרה – עד כאן. היא כנראה קראה את האייטם שלנו ורצתה להזכיר מי הכוכבת האמיתית במשפחה. אז היא השאירה את וויליאם בבית והגיעה לאירוע צדקה באאוטפיט שלא הותיר לנו אלא להשתחוות.

מה שנקרא  - עיניים אלי (צילום: גטי אימג'ס)

מה שנקרא – עיניים אלי (צילום: גטי אימג'ס)

קייט ידועה כחובבת לוקים מונוכרומטיים, אבל היא לא מרבה ללבוש אדום. אחרי שראינו את הלוק האחרון, כל מה שנותר לנו להגיד הוא – חבל.

המראה הורכב מחצאית פליסה מקסי של כריסטופר קיין, סריג קשמיר עם צווארון גולף של ראלף לורן, נעלי עקב חומות ותיק של DeMellier באותו הגוון, שבמותג קוראים לו בשם המפתה ״טופי״. אם התיק נראה לכן מוכר, זה מכיוון שהוא חביב על קייט במיוחד לאחרונה, וכבר ראינו אותה נושאת אותו בכמה הזדמנויות.

השיער נראה פשוט מושלם  (צילום: גטי אימג'ס)

השיער נראה פשוט מושלם (צילום: גטי אימג'ס)

התוצאה הסופית הייתה אלגנטית וגם מלאת חיים, הודות לבחירה באדום. מדובר כאן בקייט במיטבה, והאמת שהתלבושת המוקפדת הזכירה לנו פאשניסטה בריטית אחרת, שגם היא שייכת לסוג של משפחת מלוכה בריטית – ויקטוריה בקהאם.

הגולף האדום המושלם של ראלף לורן (צילום: גטי אימג'ס)

הגולף האדום של ראלף לורן (צילום: גטי אימג'ס)

מקםצת בעקבים בלי בעיה בכלל (צילום: גטי אימג'ס)

מקפצת על עקבים בלי בעיה בכלל (צילום: גטי אימג'ס)

לא פעם ראשונה שהיא התיק הזה. ובצדק (צילום: גטי אימג'ס)

לא הפעם הראשונה שהיא עם התיק הזה. ובצדק (צילום: גטי אימג'ס)

אחד הלוקים היפים בכל הזמנים (צילום :גטי אימג'ס)

אחד הלוקים היפים בכל הזמנים (צילום :גטי אימג'ס)

השאירו תגובה