חתונת המילארדים: איך נראתה שמלת הכלה השניה של הבת של ביל גייטס?

ג׳ניפר גייטס התחתנה עם נאייל נאסר בחתונה מפוארת ביותר. טוב, ככה זה כשאבא שלך הוא אחד האנשים העשירים בעולם. אז מה לובשת כלה מיליארדרית? שמלה של ורה וונג כמובן. כל הפרטים על שתי שמלות הכלה עוצרות הנשימה

מאת  | ‏ 19 אוקטובר 2021

גניפר ונאייל. ככה זה נראה שמילארדרים מתחתנים (צילום: אינסטגרם Jennifer Katharine)

ג'ניפר ונאייל. ככה זה נראה כשמילארדרים מתחתנים (צילום: אינסטגרם Jennifer Katharine)

בעוד ההורים שלה, ביל ומלינדה גייטס, נפרדו לאחרונה לאחר כמעט 30 שנות נישואים – ג׳ניפר גייטס רק מתחילה את חייה כאישה נשואה לבן זוגה נאייל נאסר. השניים היו חברים עוד לפני שהפכו לזוג. שניהם בוגרי סטנפורד ושניהם עוסקים ברכיבה תחרותית על סוסים, והפכו חברים מהר מאוד כשנפגשו בעולם התחרויות, עוד לפני שג׳ניפר ויתרה על הקריירה האתלטית ופנתה ללימודי רפואה.

בינואר 2020 הם התארסו, וכידוע – מי שמתארס ב-2020, סופו להתחתן רק ב-2021, לרוב אחרי כמה וכמה דחיות של האירוע.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Keith Lissner (@keithlissner)

החתונה נערכה בחווה של השניים במדינת ניו יורק, והאורחים התבקשו להגיע מחוסנים ולאחר בדיקת קורונה, ובני הזוג גם סיפקו להם מסכות באירוע. תכנון החתונה לא היה פשוט, סיפרה ג׳ניפר למגזין ווג, מכיוון שהיא הייתה עמוק בתוך לימודי הרפואה ובן זוגה התכונן למשחקים האולימפיים. ״עצה אחת שקיבלנו היא לזכור שהיום הזה נועד לנו ולאהבה שלנו״, היא אמרה. ״אני חושבת שהשארנו את זה במרכז המחשבות שלנו בזמן התכנון, אבל ניסינו גם לוודא שהמשפחות והחברים שלנו יהנו מהאירוע״.

את שמלות הכלה עיצבה ורה וונג בעבודת קוטור, בעוד החתן לבש חליפה של ארמאני. השמלה הראשונה, בעלת השרוולים הארוכים, כללה רקמה של תחרה צרפתית בעבודת יד על החלק העליון כולו, יחד עם חצאית עשירה מטול איטלקי שלוותה בהינומה תואמת. ״היה נהדר לעבוד עם ורה והצוות שלה, ולהגשים את שמלת החלומות שלי״, אמרה ג׳ניפר לווג. ״היא אייקון בתעשיית האופנה ופרצה דרך כאישה שהחליפה קריירות מאוחר בחיים והלכה עם התשוקות שלה. מהפגישה הראשונה שלנו ידעתי שאני בידיים טובות״.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Vogue Weddings (@vogueweddings)

השמלה השנייה התכתבה באופן ברור עם החלק העליון של השמלה הראשונה, אבל הפעם ללא שרוולים ועם מחשוף מרובע, בטנת טול בגוון ניוד ותחרה צרפתית שנרקמה בעבודת יד על השמלה כולה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Marcy Blum (@marcyblum)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by VERA WANG (@verawanggang)

השאירו תגובה