בלי עין הרע: התאהבנו בתכשיטי הזהב התואמים של נינט והאחיות

המשפחה חגגה כמה אירועים בתקופה האחרונה - שתי לידות ושלושה ימי הולדת, ועבור סופיה זאת הייתה הזדמנות מצוינת להפתיע עם תכשיטי זהב ויהלומים שהתאימה לאחיותיה ולאמה יחד עם המעצבת שני קוג'מן. קשה לנו לחשוב על מישהי שלא הייתה שמחה לקבל כזאת מתנה

מאת  | ‏ 17 אוקטובר 2021
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by TALI POWER (@tali_power)

כבר ידוע לכולנו שהאחיות לבית טייב קרובות אחת לשנייה לא פחות מהקרדשיאנס (והאמת? הריאליטי "משפחת טייב" לא נשמע לנו רע). היום הן הצליחו לרגש אותנו שוב עם מתנה ייחודית שיזמה סופיה ורקמה יחד עם מעצבת התכשיטים שני קוג'מן מאחורי גבן של האחיות נינט ואסתי ואמא מרסל.

"בחודש מאי סופיה שלחה לי הודעה וסיפרה שנחשפה לעמוד האינסטגרם שלי דרך חברה, ואז התחיל בינינו פורפליי ארוך", מספרת לנו המעצבת. מלבד עיצובי קולקציה שוטפים, קוג'מן מעצבת גם תכשיטים בהזמנה אישית ואף עושה חידושים לתכשיטים ישנים, והעשייה שלה סחפה את סופיה. "היא אהבה את העבודה שלי וחיפשה 'תירוץ' לקנות תכשיט. דיברנו על זה שהיא תבוא לסטודיו ותבחר משהו אחר הלידה, ולאורך כל התקופה התכתבנו".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Shani Kugman Jewelry (@shani.kugman)

את ה"תירוץ" הזה סופיה מצאה בחגיגה משפחתית משולבת – היא ונינט ילדו, והחודש חלים גם ימי ההולדת של נינט, אסתי ואמן מרסל. סופיה שמה עין על צמיד של קוג'מן עם תליון עין מזהב 14 קראט ויהלום לבן, והשתיים חשבו ביחד איך להתאים אותו עבור כל אחת מבנות המשפחה. סופיה בחרה בצמידים עבור נינט ואסתי, בשרשרת עבור עצמה ועבור מרסל – קוג'מן עיצבה במיוחד עגילים עם אותו התליון, שלא כלולים בקולקציה.

התמונות של האחיות עם התכשיטים והתיוג של המעצבת הגיעו בהפתעה גמורה, מכיוון שבניגוד להרבה מקרים אחרים בתעשייה, לא נעשה פה שום דיל של תכשיט תמורת פוסט או פוסט ממומן. סופיה פשוט התאהבה בפריטים של המעצבת והחליטה לרכוש אותם מכספה ולפרגן על העבודה היפה והעדינה – ובצדק.

זהב צהוב ויהלומים (צילום: אינסטגרם, shani.kugman)

זהב צהוב ויהלומים (צילום: אינסטגרם, shani.kugman)

יש גם אחד לאמא (צילום: אינסטגרם, shani.kugman)

יש גם אחד לאמא (צילום: אינסטגרם, shani.kugman)

השאירו תגובה