קחי לך תפוחים ותחתונים: קורטני קרדשיאן ומייגן פוקס מרסקות את הרשת בקמפיין רותח מדי

בקושי חצי יממה מאז שעלו, כל האינטרנט מדבר על הקמפיין של צמד הבסטיז הטריות בו הן מדגמנות הלבשה תחתונה, חברות עמוקה ואת מיטב פירות העונה. בכל זאת, אפשר להגיד שמייסדת המותג מבינה קצת בתחום השיווק הוירטואלי

מאת  | ‏ 23 ספטמבר 2021
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by SKIMS (@skims)

הקולקציה החדשה של סקימס כוללת חזיות ותחתונים מכותנה. בסיסי, שגרתי, לכאורה לא שום דבר להתרגש ממנו יותר מדי. אבל הרי לא ככה אתם מכירים את מייסדת המותג ושוברת האינטרנט המיתולוגית קים קרדשיאן, נכון?

אז אמש היא העבירה לעולם עוד קורס מזורז בשיווק למתחילים, והדגימה בדיוק איך להכות בברזל כשהוא חם, לוהט, רותח: אחרי שהשיקו בטקס פרסי ה-VMA את הידידות המופלאה שנרקמה ביניהן במסגרת הדאבל-דייטינג עם "האבות לעתיד של הילדים שלנו", מייגן פוקס וקורטני קרדשיאן ממסדות את היחסים בגרסה המשפחתית המסורתית, ומככבות יחד בקמפיין ש"סמי-אירוטי" היא הגדרה די עדינה עבורו.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by SKIMS (@skims)

צמד היפהפיות הברונטיות מתחבקות, מתלטפות ודואגות היטב לתזונה אחת של השניה – כשהן חולקות אשכול דובדבנים וגם תפוח עסיסי, בתמונה שבחצי היממה שעברה מאז שפורסמה כבר הספיקה להפוך לאיקונית. כל זה קורה, מיותר לציין, בחזיות ותחתונים (או רק בתחתונים) שנראים נעימים, נוחים, טרנדיים ומחמיאים כפי שהתרגלנו מסקימס – מותג שממשיך להוכיח שיש מתאם בין רמת הבאזז לרמת האיכות שלו.

"אין צורך בקפשן", כתבה מייגן לצד אחת התמונות הנועזות יותר מהסשן, ואנחנו מזדהות עם הנטייה לצמצם כאן במילים, אף שבכל זאת יותר אהבנו את אלה שכתבה לצד התמונה בה השתיים שרועות על הרצפה טופלס: "קורט, הנצח לא יספיק לנו".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Megan Fox (@meganfox)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kourtney Kardashian (@kourtneykardash)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kourtney Kardashian News (@kourtneyknews)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kardashianmafia (@planet_kardash)

השאירו תגובה