אפילו קורטני התלהבה: רותם סלע בלוק שיסדר אתכם לעונת האירועים

בתוכנית של הכוכב הבא בחרה רותם ללבוש ווריאציה שונה של "השמלה השחורה הקטנה". מי שלבשה את החצאית שניה לפני רותם, הייתה לא אחרת מקורטני קרדשיאן שבחרה בה לדייט עם הבויפרנד

מאת  | ‏ 25 יולי 2021
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Rotem Sela (@rotemsela1)

בשבוע שעבר שיבחנו את רותם סלע על הבחירה שלה בג׳ינס הכי לוהט של העונה בפרק של ״הכוכב הבא״, ובפרק של אתמול היא לבשה לוק בסגנון שונה לגמרי, אבל לשניהם היה משהו במשותף – טוויסט על מראה קלאסי.

הסטייליסטית של רותם, סיון חימי, בחרה להלביש אותה הפעם בווריאציה מעניינת וסקסית של השמלה השחורה הקטנה, שהפעם פוצלה לחולצה וחצאית שחורה קטנה, שמכילים המון ניגודים ביניהן אבל מתמזגים יחד למראה אחד קוהרטני בזכות הצבע השחור.

רותם בלוק הכי סוגר פינה (צילום: מתוך התוכנית)

רותם בלוק הכי סוגר פינה (צילום: מתוך התוכנית)

החולצה והחצאית נלקחו שתיהן מבוטיק מיכל ושייכות למותג הישראלי Mother of All. חולצת ג׳יזל היא חולצת מעטפת נינוחה עם קשירה בצד, שרוולים ארוכים שמתרחבים מעט בקצה וצווארון עם מחשוף מרומז וסקסי. יחד עם הנינוחות הזאת שודכה דווקא חצאית לייזה הקצרצרה, צמודה ועם מחשוף א-סימטרי לוהט. ואגב, אם החצאית הזאת נראית לכן מוכרת, זה בגלל שממש לאחרונה לא אחרת מקורטני קרדשיאן לבשה אותה לדייט נייט עם הבויפרנד טראביס ברקר.

הלוק הזה, אגב, לא מתאים רק לפריים טיים הישראלי, ויכול לגמרי לשמש אתכן לאירועי הקיץ, כשהעובדה שמדובר בשני פריטים נפרדים מאפשרת ורסטיליות. החצאית אמנם מתאימה בעיקר לאירועים, אבל את החולצה של רותם אפשר בקלות לשלב גם עם ג׳ינס או שורטס למראה יומיומי נינוח, והשרוולים הארוכים יתנו פתרון למזגנים המקפיאים של הקיץ הישראלי.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by MOTHER OF ALL (@motherofall_official)

מלוק שחור, רותם עברה ללוק מונוכרומטי בגוון בז׳, הפעם מהקולקציה האחרונה של ויוי בלאיש שכבר התעלפנו עליה קשות כאן לאחר שהוצגה. גם הפעם רותם לבשה חצאית קצרה, אבל הפעם קלילה ונשית עם שכבות, ואיתה טופ מבד סווטשירט עם הכיתוב Daytime Dreamer באדום, שהותאם באופן מושלם לאודם שלה. השיק נמצא בפרטים הקטנים.

לוק משגע של ויוי בלאיש (צילום: מתוך התוכנית)

לוק משגע של ויוי בלאיש (צילום: מתוך התוכנית)

עפנו על הלוק (צילום: מתוך התוכנית)

עפנו על הלוק (צילום: מתוך התוכנית)

השאירו תגובה

 

  • רותם רזה באופן מוגזם! אין על גל גדות המושלמת. המראה הזה של בלונדה עם עיניים כחולות כבר נדוש, תוסיפו לזה רזון קיצוני.. לא!

    מאת: סטפני |‏ 26 ביולי 2021 | 11:27
  • רותם סלע כל כך יפה שלא משנה מה היא לובשת.גם אופה.

    מאת: תלאביבית |‏ 25 ביולי 2021 | 23:42