רותחת: קורל סימנוביץ' מככבת במגזין בינלאומי ונראית מדהים

הקריירה הבינלאומית של קורל החלה עוד לפני שהכירה את בעלה הספרדי, אבל עם הנישואים והטיסות הלוך וחזור, זה רק הגיוני שגם בספרד יהפכו אותה לאחת הדוגמניות השוות. עכשיו היא מככבת במגזין ELLE ועושה לנו הרבה כבוד

מאת  | ‏ 24 יוני 2021

קורל מככבת (צילום מתוך מגזין ELLE ספרד)

קורל מככבת (צילום מתוך מגזין ELLE ספרד)

את הדברים היפים ביותר בחיים כדאי ומומלץ לחלוק עם אחרים, ולכן אנחנו לגמרי מפרגנים לספרדים שהבינו שלחלוק את האוויר עם קורל סימנוביץ׳ היא פריבילגיה, ולצלם אותה אפילו עוד יותר. הקריירה הבינלאומית של קורל החלה עוד לפני שהכירה את בן זוגה הספרדי, אבל עם הנישואים והטיסות הלוך וחזור, זה רק הגיוני שגם בספרד יהפכו אותה לאחת הדוגמניות הלאומיות.

עם גובה לא בשמיים, יופי שהוא לגמרי קונצנזוס ואישיות מתוקה, קורל היא לא דוגמנית שמלוהקת לעתים קרובות לתצוגות אופנה. וזה לא עלבון כמובן – גם בר רפאלי מצאה לעצמה תהילת עולם דרך דוגמנות עם אופי מסחרי יותר. אבל עולם האופנה אוהב לאתגר את עצמו ואת התפיסות הפנימיות שלו, ולכן שמחנו מאוד לראות את קורל מככבת בהפקה במגזין אל הספרדי כשהיא לובשת פריטים של לואי ויטון. לא שאנחנו אי פעם מתלוננות כשהיא מצטלמת עבור רשתות גדולות או מותגי בגדי ים, כן?

הופכת לכוכבת גם בספרד (צילום מתוך מגזין ELLE ספרד)

שווה גם בספרד (צילום מתוך מגזין ELLE ספרד)

כאמור, בהפקה קורל לובשת בגדים מבית לואי ויטון, מה שאומר שרובנו לא ממש נוכל להרשות לעצמנו לשים עליהם את היד ולשלבם במלתחה. אבל כמו כל הפקת אופנה טובה, גם הפעם אפשר בהחלט להתייחס ללוקים השונים כאל הצעת הגשה, לספוג את האווירה, הגזרות והטקסטורות וליצור תלבושות בהשראתם מפריטים במחירים נגישים יותר.

ההפקה ללא ספק שמה דגש על נוחות – קורל לובשת שם חולצות ומכנסיים מבדי אווריריים וגזרות נינוחות, סנדלים צ׳אנקיים שטוחים ותיקים שניתנים לתלייה על הכתף או באלכסון. גם אין שם מחסור בפרינטים שלכאורה מתנגשים אבל משתלבים היטב ביחד הודות לפלטה אחידה של גוונים ניטרליים של חום, לבן, שחור, אוף ווייט וקאמל, יחד עם נגיעות של ירוק יער ואדום יין עמוק. אין ספק שקורל עשתה לנו חשק להתלבש בדיוק כמוה הקיץ.

הפקת אופנה שכולה לואי ויטון  (צילום מתוך מגזין ELLE ספרד)

הפקת אופנה שכולה לואי ויטון (צילום מתוך מגזין ELLE ספרד)

הפקת אופנה נוחה ומלאה בסטייל (צילום מתוך מגזין ELLE ספרד)

נינוחה ומלאה בסטייל (צילום מתוך מגזין ELLE ספרד)


השאירו תגובה