בדרך לבלונד? קייט בשיער בהיר וארוך מאוד לובשת זארה ונראית מעולה

הנסיכה פרסמה תמונות שלה מאירוע שעשתה לכבוד יום המיילדות הבינלאומי. קשה שלא להבחין בשיער הארוך והבלונדיני של מידלטון ובבחירה המעולה בבלייזר כחול רויאל של זארה, שבאמת עושה את העבודה. ממש אחת העם

מאת  | ‏ 6 מאי 2021

קייט בראיון עם בלייזר של זארה ושיער בהיר וארוך (צילום: אינסטגרם Duke and Duchess of Cambridge)

קייט בראיון עם בלייזר של זארה ושיער בהיר וארוך (צילום: אינסטגרם Duke and Duchess of Cambridge)

אחרי שבוע עמוס בהתרחשויות בחיים האישיים שלה, כמו חגיגות יום הנישואים העשירי ויום הולדת שש לשרלוט, קייט מידלטון שמה על עצמה בלייזר וחוזרת לעבוד. בערך. התמונות החדשות שפורסמו של מידלטון הן למעשה לא לגמרי חדשות, אלא ממרץ האחרון, והן שוחררו היום לקראת יום המיילדות הבינלאומי, שחל מחר.

לכבוד יום המיילדות, קייט חברה למגזין מקצועי לאחיות וראיינה עבורם מיילדת אוגנדית בשיחת וידאו. הראיון מתפרסם השבוע וכך גם התמונות משיחת הווידאו של קייט עם המיילדת.

קייט לובשת בתמונות החדשות מכנסיים וחולצה בצבע שחור, כשברור לגמרי שהבלייזר הוא כוכב האאוטפיט, והחדשות הטובות הן שמדובר בפריט נגיש – בלייזר של זארה. מכיוון שלא מצאנו את אותו הדגם שקייט לבשה באתר הישראלי של זארה, ובאתר הבריטי הוא אזל מהמלאי בכל המידות, אפשר להניח שמדובר בפריט מעונה קודמת, אבל באתר זארה תוכלו למצוא בלייזר כמעט זהה ב-349 ש״ח.

עוד פרט שקשה היה לפספס בתמונות הוא השיער של קייט. כבר סיפרנו בעבר על ההחלטה של קייט להבהיר אותו מעט ולהפוך לסמי בלונד, אבל מלבד זה היא גם החליטה להאריך אותו בזמן הסגר – בחירה שעשו לא מעט נשים בהעדר מספרות – וגם בתמונות האלה הוא ארוך במיוחד. הוא אסוף למעין חצי קוקו, אבל מוחזק מאחור עם כמה סיכות בעיצוב מעניין במיוחד שאנחנו פשוט חייבות למצוא לו סרטון הדרכה ברשת ולנסות בבית.

 

השאירו תגובה