ניוד ליידי: היילי ביבר מוותרת על המכנסיים לטובת בלייזר מושלם

היילי וג'סטין ביבר יצאו לדינר רומנטי כשהיא בעיקר מושכת את מרכז תשומת הלב ובצדק. האיט גירל הרותתת מצליחה להיראות סופר סטייל עם בלייזר אוברסייז וזהו בגדול. ככה זה שאת היילי ביבר

מאת  | ‏ 5 מאי 2021
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Hailey Bieber News (@newshaileybr)

מה הדבר שהיילי ביבר הכי אוהבת בעולם? טוב, סביר להניח שאת ג׳סטין ביבר. אז נשאל ככה – מה פריט הלבוש שהיילי הכי אוהבת בעולם? אם עניתן מיד ״בלייזר!״, כנראה שאתן קוראות אדוקות של FF.

כשראינו את הכותרות ברשת על כך שהיילי היא Fully Nude, הציפיות שלנו השתוללו, אבל ניוד במקרה הזה הוא רק גוון הלוק המונוכרומטי אותו לבשה לדייט נייט במסעדה באל איי עם ג׳סטין, שמתהדר בימים אלה בראש מלא ראסטות.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by govastileto.gr (@govastileto.gr)

מתחת לבלייזר בצבצה שמלת סליפ קטנטנה, גם היא בגוון ניוד, אבל היילי הקפידה לשמור את הבלייזר סגור כדי שיהיה ברור שהוא הסיבה לשמה התכנסנו, הכוכב הבלתי מעורער של הלוק כולו. הבלייזר, שמגיע בגזרת אוברסייז ממש כמו שהיילי אוהבת, הוא דמוי עור ושייך למותג פרנקי שופ (שעושה משלוחים ישירות לארץ דרך האתר הרשמי אבל נמכר גם בנט-א-פורטה), ויעלה לכן 635 ש״ח לפני משלוח ומיסים אם תרצו לשחזר את הלוק של היילי.

כדי לחגוג את הבלייזר עוד יותר, היילי ויתרה על מכנסיים, וכאמור בחרה בסטיילינג שכולו ניוד. סנדלי העקב עם הרצועות הדקיקות שייכות למותג Femme מלוס אנג׳לס ומחירן 550 ש״ח, הקלאץ׳ הוא אחד הדגמים המוכרים והפופולריים של בוטגה ונטה, עם תג מחיר של 10,500 ש״ח ולקינוח היא ענדה עגילי חישוק של ג׳ניפר פישר, מותג תכשיטים שהיילי היא לקוחה נאמנה שלו, ולצדה גם קיילי ג׳נר, ג׳יי לו, ליזו, סלינה גומז, אשלי גרהאם ועוד סלבס מהשורה הראשונה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by trèsCLICK (@tresclick)

אגב, חגיגת הניוד הזאת לא הסתיימה שם. בבוקר שאחרי היילי צולמה באל איי בדרכה לפגישה כשהיא לובשת מכנסיים בגוון ניוד בגזרה גבוהה, רק שהפעם היא גיוונה עם חולצת קרופ לבנה ותיק בכתום בוהק. שני המראות פשוט מדויקים, וממשיכים להוכיח שלהיילי יש כשרון טבעי לסטייל ויכולת מופלאה להרכיב לוקים מוצלחים בכל זמן ובכל מקום. ברצינות, מתי ראינו אותה מפשלת אופנתית?

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by MH (@miidnighthoe)

השאירו תגובה