מיליון לייקים בשש דקות: השיער החדש של בילי אייליש עושה היסטריה והיסטוריה

בילי אייליש היא אולי הכוכבת הכי מדוברת, מסוקרת ומסקרנת בעולם כרגע, כך שגם אם הייתה משנה קצת את הזווית החיצונית של הגבה שלה, האינטרנט כנראה היה מתרגש למדי. אז תחשבו מה קרה כשהיא החליפה את צבע השיער הכי מפורסם בעולם לבלונד קלאסי סטייל מרילין מונרו

מאת  | ‏ 18 מרץ 2021
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by BILLIE EILISH (@billieeilish)

אוי, כמה תמימות וחמודות היינו אתמול כשהתרגשנו מכך שג'יג'י חדיד החליפה את הבלונד הזהוב הקלאסי שלה בכתום טרנדי. אפילו כמעט היינו מוכנות להספיד, לפחות זמנית, את הגוון האיקוני מכולם לטובת מיני גחמות עדכניות. ואז, שעות בודדות לאחר מכן, הגיעה בילי אייליש.

כשהטינאייג'רית הכי מדוברת בעולם צבעה לראשונה את שיערה לירוק-שחור אדג'י, יצאנו מנקודת הנחה שמדובר בגימיק קצר מועד שנועד לגרוף קצת (הרבה מאוד) לייקים ויוחלף עד מהרה במקור הסולידי יותר, אבל אייליש הפגינה מחויבות ודבקה בצבע החומצי שלנצח יכונה מבחינתנו "ירוק בילי". כל זה הופך את המהפך הנוכחי לדרמטי במיוחד – והרי גם כשדודה שלכם עושה פתאום גוונים מדובר בדרמה – אז אנא הכפילו פי 78.2 מיליון עוקבים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Fashion Forward (@fashionforward)

למעשה, ניתן להיעזר בנתון היסטרי אחד כדי להבין את גודל האירוע: הפוסט בו חשפה בילי את הבלונד החדש, המדהים והמרהיב שלה, תחת הקפשן המרגש "תצבטו אותי", הגיע למיליון לייקים תוך שש דקות בלבד – מה שהופך אותו לפוסט האינסטגרם שעשה את זה הכי מהר בהיסטוריה של האפליקציה. 

"יהיה לי קשה להתרכז היום במשהו שהוא לא השיער החדש של בילי", כתבה אחת המעריצות בציוץ שאייליש שיתפה בסטורי, ואנחנו לא יכולות שלא להזדהות. סורי, ג'יג'י. מתברר שבלונד זה הכתום החדש. 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Billie eilish fan page (@bils.cookie)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by BILLIE EILISH FANPAGE (@billiebaelol)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Love you (@billie.ffan)

השאירו תגובה