בזארה ודיור: גל גדות ההריונית נתפסה באחד הלוקים הכי טובים שלה

אחרי שבוע שכלל שער של מגזין נחשב, הופעה בטקס נוצץ עם שמלה של ז'יבנשי והכרזה על הריון שלישי - גל חוזרת לדגמן את הקז'ואל הנונשלנטי המוכר שלה, אבל הפעם בתוספת סריג שכולנו צריכות, אקססורי שכולנו רוצות וגם רמז לבייבי-באמפ הכי מעניינת בעולם כרגע

מאת  | ‏ 4 מרץ 2021
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Gal Gadot (@gal_gadot)

בואו נדבר קצת על גל גדות. בעיקרון אנחנו תמיד רוצות לדבר על גל גדות, אבל לא תמיד יש לנו מספיק סיבות לגיטימיות להגיד משהו חוץ מ"יואו, איזו יפה גל גדות". למרבה המזל, השבוע החולף סיפק לנו לא מעט תירוצים למימוש הנטייה האובססיבית – החל מהשער שלה במגזין W דרך הופעתה בטקס גלובוס הזהב, הספקולציות בעקבותיה, הבשורה שאישרה אותן, ועד הפפראצי הראשון של אחרי הכרזת ההריון.

אבל אם אתמול עוד דיברנו על תמונות מטושטשות בהן אשת החיל שלנו עטופה במעיל גדול, היום האובססיה כבר מתוגברת על ידי שני אלמנטים נוספים שיוצרים את הכותרת המושלמת מבחינתנו: גל גדות בזארה ודיור.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by celebritystyle (@celebritystylerocks)

הסטייל היומיומי של גל לרוב לא חורג מגבולות הקז'ואל של ג'ינס וטי-שרט, בהתאם למסורת האופנה הלבנטינית המפוארת ממנה היא מגיעה – לכן אנחנו נהנות במיוחד לתפוס אותה לאחרונה כשהיא מדגמנת טרנדים חמים ומדויקים גם במסגרת הנונשלנט הסולידי המזוהה איתה. הלוק הזה, בו תועדה אתמול מגיעה למספרה באל.איי, הוא אולי שיא הסטריט-סטייל שלה עד כה.

הכל פה נכון: המכנסיים הרופפים והקרועים שנתחבו בתוך מגפיים צבאיים, סריג הפסים המושלם הזה של זארה – המשלב צווארון פולו, אלמנט גולף ורוכסן לכדי קומבו טרנדים משוכלל (199 שקלים בשבילכן), וכמובן האקססורי הכי לוהט שאפשר לבקש מלבד לאסו האמת של וונדר וומן – תיק המונוגרמה המרובע של דיור. ואף מילה על הבייבי-באמפ, חמסה חמסה.  

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Gal Gadot Brasil (@galgadotcombr)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Gal Gadot (@gal_gadot)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Gal Gadot (@gal_gadot)

 

השאירו תגובה