אני פורים: אירנה שייק בפאה ירוקה וחזיה מנצנצת

בתיאום מושלם עם חג פורים, בווג רוסיה חוגגים את גיליון מרץ בשער 'מחופש' למדי בכיכובה של אירנה שייק. אין ספק שהירוק הזרחני הוא צבע מרכזי העונה וזה הזמן לחפש לנו משהו בצבע הזה

מאת  | ‏ 25 פברואר 2021

אירנה שייק בצילומים לשער. הכי הפקת פורים (צילום: irinashayk)

אירנה שייק בצילומים לשער. הכי הפקת פורים (צילום: irinashayk)

אם טרם צירפתן לוויש ליסט העונתי שלכן פריט כלשהו בגוון 'ירוק בוטגה', יתכן שהפקת האופנה האחרונה בכיכובה של דוגמנית העל אירינה שייק תגרום לכן סוף סוף להשתכנע. כפי שדיווחנו כאן לאחרונה פריטים בגוון ירוק עז השתלטו בחודשים האחרונים על הזירה האופנתית, לא מעט בזכות מותג האיט בוטגה ונטה שהחזיר את הגוון מלא החיים לתודעה העולמית.

בתיאום מושלם עם חג פורים, בווג רוסיה חוגגים את גיליון מרץ בשער 'מחופש' למדי בכיכובה של שייק. ממבט ראשון קשה מעט לזהות את היפיפייה בת ה- 35 שניצבת במרכזו של השער הירקרק אך כשמתמקדים בפנים הציוריות המסתורין מתפוגג.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by irinashayk (@irinashayk)

לצורך השער הצבעוני הולבשה שייק בטוטאל לוק שחוגג את הגוון הירוק המדובר. המערכת הירוקה שכוללת חליפת חצאית ונעליים בגוון תואם נרקחה על ידי הסטייליסט פטריק מקי ונלקחה, איך לא, מבית האופנה המזוהה עם הבשורה הצבעונית הזו- בוטגה ונטה.

האיפור והשיער ממשיכים את הסיפור הצבעוני. מלבד איפור עיניים בגוון הלא שגרתי הותאמה לשייק פאה ירוקה זרחנית על ידי מעצב השיער ג'ייקוב רוזנברג.

 הירוק בוטגה השתלט על העולם  (צילום: irinashayk)

הירוק בוטגה השתלט על העולם (צילום: irinashayk)

הלוקים הנוספים מתוך ההפקה הצבעונית הזו גם חוגגים באינטנסיביות את הגוון הירוק. לוק אחד כולל חליפה מחויטת עם כתפיים מודגשות של בלמיין ואחר, שנראה מתאים בעיקר לאיזו מסיבת האלווין נוצצת, שייך לורסאצ'ה.

שייק אולי רגילה להמם אותנו בלוקים מונוכרומטיים אבל כנראה שההפקה הצבעונית והלא שגרתית הזו דווקא מצאה חן בעיניה. בסרטון מאחורי הקלעים היא הודתה לסטייליסט שלה שדייק וקלע בול לצבעים האהובים עליה.

השמלה של ורסאצ'ה שלבשה שייק (צילום: מתוך האתר)

השמלה של ורסאצ'ה שלבשה שייק (צילום: מתוך האתר)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by irinashayk (@irinashayk)

השאירו תגובה

 

  • לגמרי ברור למה רונאלדו זרק אותה וברח לג'ורג'יניה. לא יפה , בלי ציצים בכלל , לא אשת בית , בליינית ובטח שותה אלכוהול כמו ימאי זקן. מה הוא צריך את גבר קרח הזאת כיש בעולם נשים כמו ג'וגיניה , יפה , סקסית , ציצים , תחת , חמה , משפחתית ואוהבת ילדים . מה גבר צריך יותר. נותנת לו להרגיש בבית כמו מלך למרות שהוא גם מלך על המגרש.

    מאת: רונאלדו |‏ 27 במרץ 2021 | 13:38