הכנות לחתונה? ג'יי לו לובשת שמלת כלה של מעצבת ישראלית

כחלק מצילומי הסרט החדש שלה, חשפה ג'ניפר לופז תמונה שלה בשמלת כלה של גליה להב, שנתפרה במיוחד בשבילה. ״זו לא הפעם הראשונה שאנחנו מלבישות אותה - הלבשנו אותה פעמיים ונוצר חיבור. זה ללא ספק אחד הפרויקטים המטורפים והמרגשים שעבדנו עליהם", סיפרה לנו הבוקר להב

מאת  | ‏ 24 פברואר 2021

ג'י לו שיחררה תמונה אחת עם שמלת כלה מהסט וזו השמלה של גליה להב (צילום: אינסטגרם Jennifer Lopez)

ג'יי לו שיחררה תמונה אחת עם שמלת כלה מהסט, וזו השמלה של גליה להב (צילום: אינסטגרם Jennifer Lopez)

בימים אלה ג׳ניפר לופז מצטלמת לסרט "Shotgun Wedding", שעלה לאחרונה לכותרות דווקא מסיבות אחרות – הליהוק מחדש של ארמי האמר, שאמור היה לככב בסרט לצדה של ג׳יי לו אבל פרש לאחר שדלפו התכתבויות שלו עם נשים שונות מהסוג הקריפי ביותר. האמר אמר שהוא מעדיף להישאר קרוב למשפחה שלו בימים אלה, והסרט לוהק מחדש עם ג׳וש דוהמל.

אבל עכשיו מגיעות חדשות חיוביות ומרגשות לגמרי מסט הצילומים. כפי שאפשר להבין משם הסרט, הוא מתמקד בחתונה, ואם להיות ספציפיים – חתונה שהופכת לבת ערובה על ידי פושעים. לופז משחקת שם את הכלה, ובימים האחרונים היא מעלה תמונות מסט הצילומים, אבל אף אחת מהן לא מרגשת כמו התמונה האחרונה, בה לופז מצולמת מהגב בשמלת כלה מרהיבה.

בפעם הקודמת שלבשה גליה להב ב- 2015 (צילום שער)

בפעם הקודמת שלבשה גליה להב ב-2015 (צילום שער)

ומי נבחרה לעצב את שמלת הכלה עבור הסרט? לא אחרת מהמעצבת הישראלית גליה להב, שממשיכה למצב את עצמה בתור בית אופנה בינלאומי שמלביש את מיטב הכוכבות. רשימת הסלבריטאיות שלבשו בשנים האחרונות בגדים של גליה להב היא ארוכה מאוד, ובין הבולטות אפשר למצוא את ביונסה, שבחרה בשמלת כלה של להב לטקס חידוש הנדרים עם ג׳יי זי, אשלי גרהאם ואפילו ג׳יי לו עצמה, שכבר לבשה שמלות של המעצבת.

״קיבלנו פנייה אישית מהצוות שלה לפני כמה חודשים״, מספרת להב. בעוד היא עצמה חתומה על הסכם סודיות ולא יכלה אפילו להגיד לנו באיזה פרויקט מדובר, התיוג של שם הסרט על גבי התמונה שלופז העלתה מסגיר אותו. ״זו לא הפעם הראשונה שאנחנו מלבישות אותה – הלבשנו אותה פעמיים ונוצר חיבור. זה ללא ספק אחד הפרויקטים המטורפים והמרגשים שעבדנו עליהם. השמלה עוצבה למידותיה של ג'ניפר, עם עשרות מטרים של טול משי שעובד בטכניקה מיוחדת לקפלים ושכבות שונות שיוצרות מראה חלומי ובלתי נשכח״.

בזמן האחרון היא בעיקר בלבן. מעניין למה (צילום: אינסטגרם Jennifer Lopez)

בזמן האחרון היא בעיקר בלבן. מעניין למה (צילום: אינסטגרם Jennifer Lopez)

לופז חשפה בינתיים רק את הגב של השמלה, שנראה מרהיב ומרשים במיוחד, וככל הנראה נזכה לראות את החזית שלה רק כשייצא הסרט עצמו, או אולי כשיופץ הטריילר ותמונות רשמיות מהסט. כך או כך, מדובר בהישג מרשים נוסף של המעצבת הישראלית, שממשיכה להשתלט על העולם.

גם ביונסה בחרה בלהב ב- 2019 (צילום: אינסטגרם, beyonce)

גם ביונסה בחרה בלהב ב- 2019 (צילום: אינסטגרם, beyonce)

השאירו תגובה