בכל עונות השנה: היילי נופשת עם הביקיני הכי מושלם בעולם

היילי ביבר מתפנקת בחופשה מלאת סטייל בבהאמה ומראה לנו איך לובשים את זה נכון. הפעם היא הולכת על ביקיני קלאסי שחור, מגבת ראש, נעלי לואפרס של שאנל שנחלום עליהם בלילה ותיק של סאן לורן שמציץ לו באלגנטיות מאחור. אין מה לומר, הילדה יודעת את העבודה

מאת  | ‏ 25 ינואר 2021

ביקיני פחות רלוטנטי לנו כרגע אבל נשמח לנעליים ולתיק (צילום: אינסטגרם Hailey Rhode Baldwin Bieber)

ביקיני פחות רלוטנטי לנו כרגע אבל נשמח לנעליים ולתיק (צילום: אינסטגרם Hailey Rhode Baldwin Bieber)


רק לפני חודשיים עפנו כאן על הלואופרס של פראדה שהשתלטו לנו על פיד האינסטגרם והותירו אותנו עם פנטזיות על גרסה במחיר נוח יותר, והנה באה היילי ביבר כדי להפוך את המצב להרבה יותר גרוע ולהציג לנו אובססיה אפילו יקרה יותר – הלואופרס של שאנל.

כבר ידוע שהיילי היא מלכת הסטריט סטייל שלנו. יש לה מתחרות ראויות בדמותן של אמילי רטאייקאוסקי או ג׳יג׳י חדיד, אבל היילי יש רק אחת, ובכל פעם שהיא יוצאת מהבית היא נותנת לנו השראה לאאוטפיט הבא. הפעם היא מצליחה לעשות את זה כשהיא לובשת ביקיני בלבד.

היילי ביבר לא בסגר (צילום: אינסטגרם Hailey Rhode Baldwin Bieber)

היילי ביבר לא בסגר (צילום: אינסטגרם Hailey Rhode Baldwin Bieber)

 הביקיני השחור הפשוט של היילי שייך למותג סוליד אנד סטרייפד, אבל כל מה שקורה מסביב הוא החלק המעניין. לרוב מה שתופס את תשומת הלב אצל היילי הם לאו דווקא האקססוריז, אלא משחקי הנפחים והטעם המדויק שלה במעילים וג׳קטים. אבל הפעם? חייבים להסיר את הכובע בפני בחירת האביזרים. מלבד הלואופרס המשגעות של שאנל, מאחורי היילי נח לו באגביות תיק של סן לורן, וכדי שלא נשכח חלילה שהיא הבחורה הכי קולית בסביבה, היא גם הוסיפה משקפי שמש של ריי באן ומגבת מגולגלת על הראש שנראית כאילו היא הונחה שם בכוונה על ידי סטייליסטית במהלך צילומי הפקת אופנה.

היילי הוסיפה לתמונה את הכיתוב ״הכל טוב יותר בבהאמה״, כדי שחלילה לא נפספס את העובדה שהיא נמצאת בלוקיישן מעורר קנאה. בעוד עם בגד הים היילי בחרה לנעול את הלואופרס על רגליים יחפות, בפוסט הבא שלה היא מציגה אותן בסטיילינג שונה – עם גרביים לבנות בפרינט לבבות אדומים, חולצה לבנה מכופתרת באוברסייז וכובע באקט. תודה על כל ההשראה, היילי, עכשיו רק נותר לנו למצוא את כל הפריטים האלה עם תג מחיר מציאותי.

השאירו תגובה