"תודה שאת אנושית": מישל אובמה מדהימה את העוקבים בתמונה ללא איפור

אחרי ארבע שנים של הסטילטו והפן של מלניה, ולפני ארבע שנים של חליפות החצאית של ד"ר ג'יל ביידן, טוב להתנחם בדמותה האיקונית והאהובה של מישל אובמה, שעושה את מה שהיא תמיד עושה - מעוררת השראה - אבל הפעם גם בלוק הכי טבעי שראינו ממנה

מאת  | ‏ 20 ינואר 2021
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Michelle Obama (@michelleobama)

בימים סוערים אלה של חילופי השלטון בארצות הברית, אנחנו מוצאות את עצמנו ברגשות מעורבים ובעמדה מורכבת כלפי המאורע. כן, אנחנו מודות – הפרידה לא פשוטה, ההערכה רבה, הוקרת התודה על התרומה ההיסטורית לא תסולא בפז, הגעגוע כבר בשיאו. מלניה, אנחנו אוהבות אותך, נסיכה סלובנית משונה ושיקית שכמוך. 

אנחנו עוד לא יודעות למה לצפות מד"ר ג'יל ביידן, לפחות לא מהבחינה האופנתית, וברגעי חוסר ודאות שכאלה תמיד טוב לפנות אל המוכר והיציב – למשל מעמדה האיקוני הנצחי של הגברת הראשונה מישל אובמה. ואכן, בתזמון נוח, היא ציינה בתחילת השבוע את יום הולדתה ה-57 וסיפקה לנו תירוץ מצוין להתאבססות מחודשת בצורת פוסט אינסטגרם אחד יוצא דופן.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Michelle Obama (@michelleobama)

"תודה לכולכם על ברכות יום ההולדת", כתבה אובמה. "אני יודעת שהשנה האחרונה הייתה קשה לכולנו מכל כך הרבה בחינות, אז אני רק מקווה שאתם דואגים לעצמכם ומוצאים אושר ברגעים הכי קטנים. אוהבת אתכם". את מילות ההשראה האלה היא ליוותה בתמונת השראה הולמת, בה היא מצולמת בשחור-לבן, ללא טיפת איפור ועם תפארת שיערה הטבעי, המתולתל והלא צבוע.

"תודה שאת כזאת אנושית", התרגשו המגיבים. "תראי אותך עם הזוהר הטבעי הזה!". הכל טוב ויפה ונכון, אבל לא טוב ויפה ונכון כמו דבריו של העוקב הכי חשוב: "יום הולדת שמח לאהבה שלי, השותפה שלי והחברה הכי טובה שלי. כל רגע איתך הוא ברכה. אוהב אותך, מיש", כתב איזה ברק אחד. מזל טוב, גברת אובמה. עכשיו נתחיל לחכות בסבלנות לסלפי נטול האיפור של מלניה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Barack Obama (@barackobama)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by First Lady Melania Trump (@flotus)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Dr. Jill Biden (@drbiden)

השאירו תגובה