לא להתפוצץ: הביקיני המסוכן של קיילי בקושי מחזיק מעמד

קיילי ג'נר רצתה לקדם את מגבת הראש החדשה של המותג "קיילי סקין", אבל עשתה זאת כשהיא בביקיני מטורף שגנב את ההצגה. אחרי שהסדרנו נשימה גילינו שמדובר בביקיני וינטאג' של דולצ׳ה וגבאנה משנת 2005, שנמכר בימינו בסכום של כ-20 אלף שקלים

מאת  | ‏ 13 ינואר 2021

קייי מנסה למכור מגבת ראש אבל מטריפה עם ביקיני (צילום: אינסטגרם kyliejenner)

קיילי מנסה למכור מגבת ראש אבל מטריפה עם ביקיני (צילום: אינסטגרם kyliejenner)

אם יש דבר אחד שקיילי ג׳נר יודעת לעשות היטב (ובטח למדה אותו מאחותה הגדולה קים), מדובר בלמשוך את תשומת לב העוקבים באינסטגרם – אבל לא תמיד למה שהיא מנסה לקדם. קחו לדוגמה את הסטורי שהיא העלתה אתמול, בו היא רצתה לקדם את מגבת הראש החדשה של קיילי סקין.

מדובר דווקא במוצר חמוד ושימושי – מגבת שתפורה באופן שמתאים בדיוק לראש עם לולאה וכפתור ששומרים עליה מפני תזוזה. אבל מי שם לב בכלל למגבת כשבתמונה קיילי מראה את הגזרה הבלתי אפשרית שלה בביקיני?

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kylie Skin by Kylie Jenner (@kylieskin)

אחרי שהסדרנו את הנשימה, ניגשנו לבדוק מאיפה הביקיני המדובר, בגוון חום שוקולד עם רצועות קשירה, שאליו קיילי התאימה בחוכמה תכשיטי זהב. מצאנו את התשובה יחד עם אנקדוטה חמודה מאוד – באחד מחשבונות האינסטגרם הרבים שעוקבים אחר המלתחה של קיילי העלו סטורי עם תמונה של הביקיני ובקשת עזרה, מכיוון שמפעילת העמוד לא הצליחה לאתר לאיזה מותג הוא שייך. ומי העוקבת שנחלצה לעזרתה? קיילי בעצמה!

קיילי לקחה זמן מיומה העסוק ודאגה לעדכן בעצמה את מי שמתחזקת את העמוד בכך שמדובר בפריט נדיר – בגד ים וינטג׳ של דולצ׳ה וגבאנה משנת 2005, שנמכר בימינו בסכום של כ-20 אלף ש״ח. אמנם לא ידידותי לכיס הממוצע כלל וכלל, אבל ביקיני עם רצועות קשירה הוא לגמרי מראה שאפשר לשחזר גם בסכומים מציאותיים פחות – רק נותר לחכות לקיץ.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kylie (@kyliejenner)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kylie (@kyliejenner)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kylie(@kyliejenner)

השאירו תגובה