אנחנו כל כך עומדות להעתיק במדויק את הלוק הזה של קנדל

הרפתקאות קנדל ג'נר בעיר הגדולה הן ללא ספק הדבר הכי טוב שקרה לנו בפיד ביומיים האחרונים: הסופרמודל נחתה בניו-יורק לצרכי עבודה ומאז פשוט לא מפסיקה להפציץ בסטריט-סטייל שהוא כל ההשראה החורפית שיכולנו לבקש. קבלו כתבה שאין ברירה אלא לצאת ממנה עם רשימת קניות

מאת  | ‏ 22 נובמבר 2020
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kendall (@kendalljenner)

היה לנו ביקיני ישראלי, הייתה לנו תחפושת האלווין מוגזמת, היה לנו מדריך טיפוח מפורט – אבל יחסית הרבה זמן לא קיבלנו מקנדל ג'נר מפגן סטריט-סטייל משובח כמו שכולנו יודעים שהיא יודעת. ובכן, הסופרמודל כנראה שמעה שחסר לנו ומהר דאגה שיהיה סטוק.

למעשה מסתמן כי הגורם האופנתי הכי משמעותי עבור קנדל הוא גיאוגרפי: אחרי תקופה בביתה הקליפורני, ג'נר ארזה בימים האחרונים מזוודה (או כמה) עמוסה כל טוב ונחתה בניו-יורק. בקושי עברו 48 שעות וכבר הצטברו לא פחות מארבעה לוקים לפנתיאון – כל אחד מהם פצצת השראה חורפית מושלמת.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Fashion Forward (@fashionforward)

בראשית היה טוטאל-לוק של "דה רואו" מבית התאומות אולסן: כמיטב המסורת של ילדות הפלא האפלות, הוא הורכב רק מפריטים שחורים – חולצה מכופתרת מעל סריג גולף, מכנסי קטיפה גבוהים בגזרה מדויקת לחלוטין ומגפוני שפיץ קשוחים. הלוק השני היווה אנטיתזה מוחלטת ומאוזנת, וכלל מכנסיים, סווטשירט, ז'קט ותיק לבנים לגמרי, בשילוב חכם עם נעלי אוקספורד מאסיביות בחום כהה.

אבל היה זה הלוק השלישי שבאמת העיף אותנו ומיד ננעץ בלב לוח ההשראה העונתי: הוא כלל את אותן אוקספורד מוצלחות, מכנסי "אבא" בגזרה משרדית משוחררת ובגוון קפה מדויק, גולף לבן דקיק ומעליו אפודת צמר בכתום פסטלי. לאנסמבל החמים הזה הוסיפה קנדל מסכת פנים בצבע ניוד של סקימ'ס, ושמרה על ניקיון ופשטות בגזרת האיפור-שיער. 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Just Jared (@justjared)

כדאי לשים לב לבחירות המכנסיים של קנדל בכל הלוקים המדוברים – גזרות מחויטות, גבוהות ורחוקות מהגוף, ואף לא ג'ינס אחד לרפואה. אבל יותר מהכל אימצנו את השילוב בין גולף צמוד לאפודה, שלפתע נראית לנו פחות כמו משהו מהארון של סבא ויותר כמו טרנד לוהט. בלוק האחרון בסדרה, אגב, סגרה קנדל מעגל וחזרה לשחור, עם סריג שקוף, בלייזר עור, עוד מכנסיים מחויטים וסניקרס שחורות של נייקי. 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Just Jared (@justjared)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by kendall (@kendallsaesthetic)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kendall Fan Page (@kendallthequeeen)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by(@kendallxworld)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@kendallxworld)

השאירו תגובה

 

  • לא מבינה מה ההתלהבות הבגדים רגילים ביותר ראיתי יפים מהם

    מאת: סוניה |‏ 23 בנובמבר 2020 | 14:21
  • כמה יפה הילדה הזו פשוט מושלמת הכל יפה עליה ושום לוק לא מתאמץ ממש ההגדרה לסופר מודל מרשימה ביותר

    מאת: טל |‏ 23 בנובמבר 2020 | 09:04
  • בסך הכל המון חוסר טעם

    מאת: לולי |‏ 22 בנובמבר 2020 | 22:31