חדש תחת האסוס: הפריט שיסדר לך ישבן קרדשיאני לתפארת

אחוריים שופעים ומוצקים הפכו כבר מזמן לאחד המאפיינים הנחשקים בעולם, כשהדרכים הפופולריות להשיגו עוברות או במכון הכושר או בשולחן הניתוחים. או כך לפחות חשבנו עד שגללנו לתומנו את אסוס

מאת  | ‏ 26 אוקטובר 2020

נגמרו הסקוואטים (צילום: מתוך asos.com)

נגמרו הסקוואטים (צילום: מתוך asos.com)

מערכת היחסים בינינו לבין הבויפרנד הבריטי שלנו, אסוס, נמשכת כבר כמה שנים טובות והגיעה לשלב הזה בקשר שבו אין בינינו כמעט סודות. הוא מכיר את נבכי נפשנו, את אבולוציית הטעם שלנו, את החטאים הקטנים והגדולים, ולא שוכח את הפעם ההיא שהזמנו את הביקיני המופרך ההוא או התפתינו לסטילטו כעורים בגובה 15 סנטימטר סתם כי הם עלו 15 שקל.

אנחנו, בהתאם, זוכרות לו את כל הפדיחות ורגעי השפל – מחליפת ה"תאונה בדרך לשירותים" דרך הג'ינס שאכל ג'ינס אחר ועד זוועות המשלוחים למיניהן – אבל תמיד סולחות ועדיין מתרגשות ומתאהבות בכל סייל מחדש. לכן לא ממש ידענו איך להרגיש כשבמהלך עוד שיטוט קז'ואלי ברחבי ארץ הפלאות האסוסית נתקלנו בפריט מפתיע שטרם פגשנו בעבר.

"שורטס מעצים ישבן" (צילום: מתוך asos.com)

"שורטס מגדילי ישבן" (צילום: מתוך asos.com)

"שורטס מגדילי ישבן מרופדים", נכתב לצד התמונה שלא השאירה מקום לספק באשר לטיב המוצר, בתוספת ההבטחה: "אנטי-שפשפת". מדובר, כפי שקשה לפספס, במעין טייץ "פוש-אפ" קצר הכולל צמד גבעות מרופדות בחלקו האחורי, שנועדו להעניק ללובשת את אחד האקססוריז הנחשקים ביותר בעולם כיום: תחת קרדשיאני לתפארת, ללא כל התערבות כירורגית ובעלות של 95 שקלים בלבד. 

הפלא המפוקפק הזה מגיע בצבע גוף ובשחור, ועבור 75 שקלים תוכלו לרכוש גם הגדלת ישבן בגרסת התחתונים בלבד. "נמכר מהר", מציינים שם למקרה שתהיתם לגבי רמת הביקוש. טוב לדעת, אסוס. טוב לדעת. 

קים, מאחוריך (צילום: מתוך asos.com)

קים, מאחוריך (צילום: מתוך asos.com)

נראה נוח בסך הכל (צילום: מתוך asos.com)

נראה נוח בסך הכל (צילום: מתוך asos.com)

 

 

אבל איך מכניסים את זה בג'ינס (צילום: מתוך asos.com)

אבל איך מכניסים את זה בג'ינס (צילום: מתוך asos.com)

השאירו תגובה