פדיחת השיזוף של טראמפ והמעיל של מלניה

אם שנת 2020 לא הייתה מספיק מפחידה גם ככה, הגיע חג ליל הקדושים בבית הלבן וזה בהחלט מזכיר סרט אימה. כמו כל שנה, טראמפ ואשתו באו לברך את הילדים המחופשים ועשו זאת ללא מסיכה. טראמפ השקיע כל כך בשיזוף השבוע שהוא התאים בצורה מפחידה את גוון הפנים שלו למעיל ההורס של מלניה

מאת  | ‏ 26 אוקטובר 2020

אכן מדובר בשנת 2020 (צילום: Tasos Katopodis לגטי אימג'ס)

אכן מדובר בשנת 2020 (צילום: Tasos Katopodis לגטי אימג'ס)


כבר כחודשיים ששואלים האמריקאים את עצמם מה יעשו כשיגיע אחד החגים האהובים ביותר בשנה, ליל כל הקדושים, ועמו המסורת הידועה: תעלול וממתק, במהלכה משוטטים ילדים בין בתים, מתדפקים על דלתות ומקבלים ממתקים. בעוד המסורת הלא-קורונית מאתגרת את הציבור, נראה שדונלד טראמפ, הספיק לחלות בקורונה ולהחלים ממנה, לא עסוק בשאלה, וכהוכחה קיבל בביתו ילדים מחופשים, לקראת החג.

 האירוע השנה היה מצומצם יותר מבעבר, מלניה ודונלד לא לבשו מסיכות, לא של תחפושת ולא של קורונה, רק פגשו ילדים מחופשים שצעדו על מדשאת הבית הלבן לצלילי המוזיקה של משחקי הכס. יש להניח שהתחפושות קיבלו אישור מראש, והופיעו ועברו לפני דולנד ומלניה שלדים, טירקסים, חדי קרן, מכשפות, וגם צמד יצורים מיתולוגיים בהתהוות: הטראמפים בכבודם ובעצמם.

מלניה ודולנד עם הילדים המחופשים למלניה ודונלד (צילום:  Tasos Katopodi לגטי אימג'ס)

מלניה ודונלד עם הילדים המחופשים למלניה ודונלד (צילום: Tasos Katopodi לגטי אימג'ס)

 שני הילדים המתוקים שהתחפשו לנשיא ואשתו גנבו את ההצגה, הוא בחליפה ופיאה, הוא בשמלה לבנה ופנינים. השניים גם הצליחו להדגיש דברים מסויימים במושאי החיקוי עצמם, במיוחד בגוון הפנים של דונלד, שכנראה עבר תאונת שיזוף בהתזה מוקדם יותר באותו היום, ופרצופו היה כתום עמוק על סף גווני החום, כאחרון הדלועים של האלווין או יותר נכון התאים את השיזוף לגוון המעיל ההורס של אשתו.

 מלניה ניצלה את רוחות הסתיו כדי לחזור לחיק ארון המעילים האהוב שלה, והתעטפה באחד חדש שהתווסף אליו לאחרונה, בגוון חלודה עשיר, עשוי זמש רך וסגור בכפתורים עד למעלה. מתחת למעיל הציצה חצאית עור צמודה, ואת כפות רגליה נתנה בנעלי לובוטין בחום כהה, מחירן 2,400 שקלים. סך הכל מדובר בשלושה פריטים מעור, בטיפולים ומראות שונים, בלוק אחד, וזה ביום בו היא לא נושאת תיק.

מלניה, המעיל מדהים (צילום: Tasos Katopodis לגטי אימג'ס)

מלניה, המעיל מדהים (צילום: Tasos Katopodis לגטי אימג'ס)

 הטראמפים, שנמצאים בשיאו של קמפיין שיאפשר להם לחזור על המסורת הזו גם בשנה הבאה, נראו מאושרים, כך גם הבוחרים שלהם, ששיתפו במרץ את התמונות. מצד שני האופוזיציה תפסה את הבטן גם מצבע פניו תואם החג של דונלד, וגם מהבחירה המוזיקלית של השניים, שהחליטו לצאת אל ההמונים עם מוזיקת הזומביים של מייקל ג׳קסון: ת׳רילר.

 

העיקר שהם בלי מסיכה צילום: Tasos Katopodis לגטי אימג'ס)

העיקר שהם בלי מסיכה צילום: Tasos Katopodis לגטי אימג'ס)

השאירו תגובה