המכנסיים של זארה הם הדבר הכי ויראלי בעולם כרגע, והסיבה מדהימה

קוראינו המסורים יודעים היטב שאנחנו לא צריכות יותר מדי תירוצים כדי לעסוק בזארה מכל כיוון, אבל זה ללא ספק אחד המוצדקים אי פעם: הבחורה הזאת רק רצתה להזהיר את העוקבים שלה מפני תופעת לוואי מפתיעה של המכנסיים האלה. זה נגמר במיליוני צפיות

מאת  | ‏ 18 אוקטובר 2020
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ZARA Official (@zara) on

"בבקשה פשוט תמשיכו לצפות אם אתם קונים בזארה", אמרה ג'וליה לאונרד בת ה-19 בפתח הסרטון שהעלתה לטיק-טוק לפני ימים בודדים, ובהחלט לא הייתה צריכה להגיד יותר מזה כדי להרוויח את תשומת לבנו – אם כי נראה שמה שהוביל מאז ליותר מ-2 מיליון צפיות הוא עניין קצת פחות מילולי, שאפילו כבר לא לגמרי קשור לאובססיה האופנתית העולמית לזארה. סוד הקסם של הסרטון הוא, איך נאמר, בסיסי מעט יותר, אוניברסלי ועל-זמני יותר מכל ג'ינס או שמלה שחורה קטנה.

"אז קניתי את מכנסי העור המתרחבים והחמודים האלה", ממשיכה לאונרד ומציגה למצלמה את הרכש הלוהט. "לבשתי אותם כשיצאתי לאכול עם המשפחה שלי, ותודה לאל שזו הייתה רק המשפחה שלי. בדרך החוצה אחותי הפילה את הטלפון שלה, אז אני מתכופפת להרים אותו – וזה קורה", היא אומרת ומדגימה תנוחת כריעה פשוטה, המפיקה צליל מטלטל וחד-משמעי. "אז הנה אזהרה: אם אתן מתכוונות לקנות את המכנסיים האלה, אל תתכופפו".

@julialennaaa

Save yourself because I couldn’t ##zara ##leatherpants ##Boo ##funny ##embarrased ##storytime

♬ original sound – Julia

בראיון לבאזפיד, שחזרה סנסציית הטיק-טוק הוויראלית את הרגע: "אחותי הסתכלה עלי ואמרה: 'את מגעילה!'. ואני כזה – זאת לא הייתי אני, מה לעזאזל קרה עכשיו". מרגע שהתגלה "טריק המכנסיים המפליצים", היא מספרת, בני משפחתה בכו מצחוק ודרשו לחוות את הרגע שוב ושוב. "העליתי מופע שלם במשך איזו שעה. ממש אימון סקוואטים מלא".

וזה לא נגמר רק בקהל המשפחתי – גם מיליוני הצופים בטיקטוק דרשו שלאונרד תצא לסיבוב הופעות, ואף תתעד את עצמה מפילה ומרימה דברים במקומות פומביים. היא הסתפקה בעוד שני סרטונים ביתיים, וגם הם בגדר חובת צפייה. למעשה, כל האירוע האינטרנטי הזה כל כך מושלם, שאפילו במטה זארה יכולים להיות מרוצים. "חשבתי שזה ימנע מאנשים לקנות את המכנסיים, אבל כולם אומרים 'אוקי, אני חייב/ת כאלה גם'". האם אנחנו מריחות (סליחה) אזעקת טרנד?

@julialennaaa

Reply to @anneoverboard my legs are SO SOREEE ##Boo ##zara

♬ original sound – Julia

@julialennaaa

Reply to @dalis.m im literally cryingggg

♬ original sound – Julia

@hey_weeeee

##duet with @julialennaaa ##fartpants ##fart i discovered my pants’ abilities when i was at work… the zipper is broken and so is my dignity :(

♬ original sound – Julia

השאירו תגובה