הסופ"ש המוגזם של קים: מחשוף חוטיני ושמלה בהדפס מטורף

הכוכבת מתכוננת לחגיגות יום ההולדת שלה, והמתנות מתחילות לזרום. אלכסנדר וונג שלח שמלת קריסטלים שעליה מוטבע גופה האיקוני, בז'יבנשי דאגו לשמלה נועזת אחרת עם גב חשוף (ועוד קצת) וגם היא בעצמה ארגנה קמפיין חגיגי יחד עם החברה פריס הילטון. לעוף על החיים, גרסת הקרדשיאן

מאת  | ‏ 18 אוקטובר 2020
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on

קים קרדשיאן בטח לא דמיינה שאת חגיגות יום הולדת 40 שלה היא תערוך תחת האיום של מגפה עולמית, משבר כלכלי ושמועות עיקשות על התפוררות חיי הנישואים שלה. אבל אם יש דבר אחד שהקרדשיאנס יודעות לעשות זה להכין לימונדה מלימונים, וקים? היא תצליח להפוך לימונים אפילו לשמפניה. חגיגות החלפת הקידומת החלו כבר בשבוע שעבר, כשקים קפצה מתוך עוגת ענק כדי להכריז על קולקציית יום ההולדת של מותג האיפור שלה, אבל מאז היא הספיקה לספק עוד כל כך הרבה רגעי אופנה אייקוניים – למרות שעברו רק כמה ימים.

אחת מחבילות המתנה שהגיעו לביתה של קים בשבוע האחרון בכלל לא קשורה ליום ההולדת שלה – היא קיבלה פריטים מהקולקציה הראשונה של מת'יו וויליאמס לז'יבנשי, וממש כמו אחותה קנדל – הקדישה לקולקציה החדשה פוסט. בתמונה שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה היא לובשת שמלה חושפת גב שממנה מבצבץ חוטיני אדום, לוק שמזכיר מאוד את זה של היילי ביבר למט גאלה של שנה שעברה.

היילי עשתה את זה מזמן (צילום: אינסטגרם, kimkardashian, Neilson Barnard/Getty Images)

היילי עשתה את זה מזמן (צילום: אינסטגרם, kimkardashian, Neilson Barnard/Getty Images)

למרות המחשוף הלוהט, משהו אחר בתמונות משך את תשומת הלב של העוקבים – פיסת תוספת שיער שנשרה מהראש של קים על הרצפה לידה. וכשאנחנו אומרות עוקבים, אנחנו לא מתכוונות רק לטרולים מהסוג השלישי. אפילו אחותה קלואי הגיבה: "השיער על הרצפה זה החלק האהוב עלי"

עוד חבילה שהגיעה לביתה של קים הייתה מאלכסנדר וונג, והוא דווקא בחר להתמקד ביום ההולדת של הכוכבת, עם אחת המתנות הכי שוות שראינו. קים קיבלה ממנו סט שלם של פריטים מעוטרים בקריסטלים – נעליי עקב, גומייה לשיער, תיק קטן בצורת כרטיס אשראי והשיא – שמלת מיני באווירת חולצות הטי הקיטשיות עם הדפס אישה בביקיני, רק שבמקרה הזה מדובר בגרסה משודרגת – תמונת האישה בביקיני היא תמונה של קים עצמה, שהודפסה במיוחד על השמלה עבורה. לא פחות מגאוני.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Rena (@kardashian.today) on

כמובן שאי אפשר להתעלם גם מהקמפיין החדש שקים השיקה לקולקציית בגדי הקטיפה של סקימס. בפעם השנייה מאז שהמותג הוקם היא גייסה לקמפיין את חברתה פריס הילטון, והשתיים שיחזרו את רגעי השיא של החברות שלהן מתחילת שנות האלפיים.

לא רק שחליפות הקטיפה עצמן הן הומאז' לחליפות אותן פריס נהגה ללבוש בשנים האלה, הקמפיין כולו הזכיר את תמונות הפפראצי של השתיים מהתקופה, והן אפילו הביאו איתן את תיקי הלואי ויטון העצומים בזהב ובכסף איתן צולמו כשהפפראצי רק גילו את קים, בתור חברתה הטובה של פריס. אנחנו מזכירות – יום ההולדת הרשמי מצוין רק השבוע, כך שיש עוד הפתעות לחכות להן.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by @kkwlive on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Tayla (@mareepinky) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Paris Hilton (@parishilton) on

מה לא בסדר בתמונה? (צילום: אינסטגרם, kimkardashian)

נפל לך משהו? (צילום: אינסטגרם, kimkardashian)

השאירו תגובה