כסף גדול: אלה הילדים האופנתיים הכי רווחיים באינסטגרם

עם ניסיון של מעט מאוד שנים בעולם הזה (והורים שיודעים למנף חמידות), הזאטוטים המדוברים כבר פיצחו את סוד ההצלחה. יש להם מיליוני עוקבי ועל כל פוסט שעולה לחשבון שלהם הם גורפים עשרות אלפי שקלים – הכירו את הפעוטות הכי סטייל ברשת

מאת  | ‏ 15 אוקטובר 2020

סטייל בקטנה (צילום: אינסטגרם, everleighrose, elle, taytumandoakley)

שיק בקטנה (צילום: אינסטגרם, everleighrose, elle, taytumandoakley)

ההורים של התקופה הנוכחית שייכים לדור שהטלפונים נחתו לו ביד לפני הילדים, ועל כן מבינים היטב את חשיבותה של חמידות, ועד כמה רחוק היא יכולה להגיע. כך קרה שכמה וכמה מהמשפיענים הגדולים ביותר היום הם למעשה קטנים ביותר, זאטוטים שנולדו עם צ'ארם מיוחד, ועם הורים שיודעים איך לדחוף את הצ'ארם הזה קדימה ולתרגם אותו לכסף.

בלה-בייבי, חברה בריטית, החליטה לבדוק מיהם עשרת האינסטה-קידס המצליחים ביותר מתחת לגיל עשר, וכמה הם מרוויחים, כדי שכולנו נוכל להרגיש קצת פחות טוב לגבי ההישגים שלנו בחיים, וגם כדי שנדע אחרי מי כדאי לעקוב אם רוצים לדעת מה העניינים. אגב, לא לכל הפעוטות המשפיעים יש חשבונות אינסטגרם משלהם, וזו כנראה הסיבה שדמויות כמו בלו אייווי, סטורמי ונורת' נפקדות מהרשימה הזו.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Everleigh Rose (@everleighrose) on

אברלי רוז סוטאס
אמא של אברלי בת השבע, בלוגרים וצלמת בשם סבנה לה בראנטף מאל. איי, מנהלת לה את חשבון האינסטגרם, לו לא פחות מ-5.1 מיליון עוקבים. יש לגברת הצעירה והיפה גם חשבון יוטיוב פופולרי, ועבור פוסט ממומן היא גובה לא פחות מ-57 אלף שקלים. לאברלי אחות קטנה ומתוקה, פוזי ריין, שמתארחת בחלק מהפוסטים שלה, פעמים רבות בלבוש תואם, וגם לה, בגיל שנה בלבד, 1.7 מיליון עוקבים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Elle Lively McBroom (@elle) on

אל לייבלי מקבלום
אל היא בתה של שחקנית קנדית וכדורסלן אמריקני, וכל פוסט ממומן שלה מתומחר בכ-56 אלף שקלים. יש לה 5 מיליון עוקבים באינסטגרם. גם לאל יש אחות קטנה ומתוקה בשם אלאיה, שתופסת בעצמה את המקום החמישי ברשימה הזו, ואח תינוק, רק בן שלושה חודשים, לו אינסטגרם חדש עם מיליון עוקבים. לכל פוסט של אל יש בערך מיליון לייקים, והרבה הומור משולב ברוח הכללית.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Stauffer Family (@kcstauffer) on

משפחת סטאופר
3.5 מיליון איש עוקבים אחר מעלליהן של הילדות למשפחת סטאופר, שעלו למעמד ויראלי בזכות המון סרטונים מצחיקים, שהפכו עם הזמן לממים. הבנות המתוקות יודעות לירות טקסטים של מבוגרות ציניות שהתעייפו מהעולם הזה, והשילוב עם הפרצופים התמימים שלהן אף פעם לא מפסיק להצחיק. אמה ומילה מאריזונה גובות 40 אלף שקל עבור פוסט ממומן, והשתתפו כבר בשלל פרסומות וקמפיינים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by TAYTUM OAKLEY FISHER (@taytumandoakley) on

טייטום ואוקלי פישר
תאומות זהות בנות ארבע, יפות ומתוקות, הן תמיד דבר שגורם לאנשים לסובב את הראש, ו-3.1 מיליון משתמשי אינסטגרם מסכימים. הבנות הבובות טייטום ואוקלי, בנות של זוג קליפורני, מדיסון וקיילר, שהם בעצמם כוכבי יוטיוב, מקבלות 35 אלף שקלים לפוסט ממומן בכיכובן, והן יודעות לעשות קסמים עבור לייבלים, בעיקר מהסוג שמחפש את המראה המלאכי המזוהה איתן.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Alaia Marie McBroom (@alaiamcbroom) on

אלאיה מקבלום
אחותה קטנה של אל מתחילת הרשימה מחזיקה בעצמה, בגיל שנה, 2.8 מיליון עוקבים, שנהנים ממתיקותה ומאהבת החיים הטובים שהיא מפגינה. תמורת 32 אלף שקלים תוכלו לגרום לאל ללבוש פריט שלכם ולחייך את החיוך המתוק שהביא אותה למקום גבוה שכזה ברשימה. למשפחה כולה ערוץ יוטיוב פופולרי בו ניתן לתפוס את שתי הציפורים במכה, וגם להציץ על ביתן המפואר.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Ava Leah (@clementstwins) on

אווה וליאה קלמנטס
התאומות קלמנטס הגיעו לכותרות בשנה האחרונה בזכות דבר נפלא: המשפחה השתמשה בכוחן כמשפיעניות כדי למצוא לאביהן תורם מח עצם, ובכך הצילה את חייו. לפני ואחרי הדרמה הזו, נהנים 1.8 מיליון העוקבים להרעיף שבחים על יופיין הקיצוני של הילדות-דוגמניות הללו, בעלות השיער הבהיר והעור השזוף, שמכונות לא פעם "הילדות הכי יפות בעולם". בנות התשע חתומות בסוכנות אל. איי מודלס, עובדות בתעשייה, ועל פוסט ממומן בפיד דורשות 20 אלף שקלים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Asahd Tuck Khaled (@asahdkhaled) on

אשאד טאק חאלד
בנו של די. ג'יי חאלד הוא כוכב אינסטגרם מדופלם, בעל 1.7 מיליון עוקבים שנהנים מהסטייל הייחודי שלו, וגם מהייחוס. אשאד בן השלוש מקבל הביתה המון מתנות, בגדים וצעצועים בעיקר, ופותח אותן מול המצלמות, בין צילומים עם ראפרים מפורסמים. תמורת פוסט ממומן הבחורצ'יק גובה 19 אלף שקל, אבל יש לקוות שכשהצטלם לעטיפת התקליט של אביו, עשה את זה בחינם.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Ava Marie Foley (@avafoley) on

אווה מארי פולי
לאווה הקליפורנית יש מעל 800 אלף עוקבים, וחיים סוערים. היא לא מפסיקה לצלם תוכניות לערוץ היוטיוב שלה, להתאמן בתחרויות התעמלות אומנותית וללבוש פריטים בהזמנה, תמורת מחיר, כמובן: 13 אלף שקלים לפוסט ממומן. אווה היא ה-BFF של אברלי, מספר אחת ברשימה, ויחד יש להן חשבון נוסף ומשגשג, לו 1.1 מיליון עוקבים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by COCO (@coco_pinkprincess) on

קוקו פינק פרינסס
על קוקו כתבנו כבר בעבר. 635 אלף איש לא מסוגלים להוריד ממנה את העיניים, וכך גם אנחנו. הנסיכה היפנית בת התשע היא בת לשני הורים המחזיקים בחנות וינטג' בסגנון הרג'וקו, ועל כן הסטיילינג שלה הוא מהמשובחים שיש. על פוסט ממומן גובה קוקו עשרת אלפים שקלים, אבל היא לא עושה הרבה כאלה, ומשרתת יותר את החנות המשפחתית ואת החיבה שלה לאופנה עילית – מיוחד לגוצ'י.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by boomer phelps (@boomerrphelps) on

בומר פלפס
את הרשימה סוגר בנו של השחיין האולימפי הכל-אמריקאי מייקל פלפס, ומלכת היופי בדימוס ניקול ג'ונסון. לבומר מעל 610 אלף עוקבים, ופרצוף מתוק במיוחד. יש לו גם תחביב בוגר: גולף. בכלל, בומר ואבא אוהבים לעשות יחד ספורט, וההתארחויות של אביו בפיד ללא ספק מעלים את האטרקטיביות. על פי הדיווחים, מייקל וניקול יקבלו 10 אלפים שקלים בשביל לארח מותג חיצוני באחד הפוסטים של בומר הקטן.

השאירו תגובה

 

  • אמהות מעודדות פדופיליה באינסטגרם!
    כל העוקבים מזוייפים או פדופילים! אל תאמינו לכל השיט הזה
    גם בארץ יש עשרות ילדות עם עשרות אלפי עוקבים כולם או מזוייפים או גברים מחו"ל ולאמהות לא אכפת העיקר הן מקבלות "חשיפה" ו"קמפיינים"
    כל החברות שעובדות עם הילדות האלה גם מעודדות פדופיליה וגם טוחנות מים כי 90% מהעוקבים זה לא קהל לקוחות פוטנציאלי.
    הכל חארטה!

    מאת: אחד שמבין |‏ 18 באוקטובר 2020 | 12:25
  • בתור אמא, אני לא מבינה את ההורים שמאפשרים את זה ומעודדים את זה. זה גן עדן לפדופילים, הסיוט הכי גדול של כל הורה!

    מאת: דנה |‏ 17 באוקטובר 2020 | 18:30