מגיפה עולמית? בלה חדיד והיילי ביבר בקמפיין חושפני במיוחד

לפני קצת יותר מחודשיים, בלב המגיפה, גילינו שהיילי ביבר ובלה חדיד נמצאות יחד בחופי איטליה. מה שנראה כמו חופשה התגלה כצילומי קמפיין חדש לורסאצ'ה. הקמפיין כולל סרטון פרסומת מוצלח במיוחד, עם מלתחת חוף של בית האופנה בגווני ניאון ועם אחד הפרינטים האייקוניים שלו

מאת  | ‏ 16 ספטמבר 2020

היילי ובלה עושות ורסאצ'ה (צילום: אינסטגרם  donatella_versace)

היילי ובלה עושות ורסאצ'ה (צילום: אינסטגרם donatella_versace)

ביוני האחרון האינטרנט הוצף בתמונות של היילי ביבר ובלה חדיד נופשות יחד באיטליה, וחוץ מזה ששמחנו לראות פפראצי חוף ים בעידן הסגר, גם לא יכולנו שלא לקנא בשתיים. חופשות בחו״ל נראות כרגע כמו חלום רחוק, וגם לנו היה מתאים איזה מטוס פרטי שלוקח אותנו לסרדיניה.

אבל מהר מאוד התגלה שהשתיים לא טסו לנופש, אלא לעבודה – צילומים של קמפיין משותף. מקורבים אליהן הבהירו שצוות הצילומים על הסט נהג בכל אמצעי הבטיחות כולל עבודה עם מסכות ושמירת מרחק, והשתיים הגיעו לשם כל אחת מבידוד ביתי – היילי בלוס אנג׳לס עם ג׳סטין ביבר ובלה מהחווה המשפחתית בפנסילבניה, שם היא מתבודדת עם אמא יולנדה וג׳יג׳י ההריונית.

היילי בחופי איטליה. קורונה הו? (צילום: אינסטגרם  haileybieber)

היילי בחופי איטליה. קורונה הו? (צילום: אינסטגרם haileybieber)

עכשיו כבר ברור במה היה מדובר – קמפיין הבישום החדש של ורסצ׳ה שנחשף בהדרגה מאתמול ועד היום. הקמפיין כולל סרטון פרסומת מוצלח במיוחד, עם מלתחת חוף של ורסצ׳ה בגווני ניאון ועם אחד הפרינטים האייקוניים של בית האופנה וגם תמונות סטילס של כל אחת מהן.

זה לא מקרי שמדובר בקמפיין כל כך יפה – מי שצילמה אותו היא היילי וויר, צלמת צעירה עם סגנון אמנותי ייחודי שכבר צילמה קמפיינים לבתי אופנה כמו בלנסיאגה וסלין. האמת היא שהחופים של איטליה, היילי ובלה מושכים כל כך הרבה תשומת לב, שקל לשכוח שמדובר בגלל בקמפיין לבשמים.

עובדת חיונית בזמן מגפה (צילום: אינסטגרם  donatella_versace)

עובדת חיונית בזמן מגפה (צילום: אינסטגרם donatella_versace)

אגב, זו הפעם הראשונה שביבר מככבת בקמפיין של ורסצ׳ה, למרות שהיא צעדה על המסלולים שלהם בעבר. עבור בלה – זו הפעם הרביעית שהיא משתתפת בקמפיין של המותג.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Versace (@versace) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Versace (@versace) on

השאירו תגובה