"תראו לי עוד דוגמנית שמעניינות אותה רק המכירות"

כשעסקים קרסו ואנשים הסתגרו בבתים, נטע אלחמיסטר הבינה מה הייעוד האמיתי שלה. היא לא יוצאת למסיבות, מעדיפה להיפגש עם קניינים. לא מוכרת את הגוף שלה, זה נטו עסקי. היא לא הצליחה לפני עשר שנים כדוגמנית כי אלוהים אמר לה לחכות לעולם החדש - והוא הגיע. לקראת שבוע האופנה של ישראל היא מדברת על העולם הזה: "פרצתי דרך לאחרות. אני תמיד אהיה הראשונה"

מאת  | ‏ 20 אוגוסט 2020
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Neta Alchimister (@neta_alchimister) on

קשת 12 עומדת לצד המותגים ורשתות האופנה הישראליים, ומזמינה את הקהל להגיע לחנויות והקניונים ב-23.8-28.8.

גם היום, כשהיא מתחזקת חשבון אינסטגרם ולו כמעט שני מיליון עוקבים, עם ניסיון של מאות ימי צילום ועשרות ראיונות, נטע אלחמיסטר עדיין מתנהלת כאילו היא חיילת יפה ואנונימית בחיל התקשוב. כשאנחנו נפגשות היא מציגה את עצמה בפניי, מציעה לערוך לי סיור בבית ואפילו מתנצלת על הבלגן שבחדר הארונות החלומי שלה (וכן, גם אצלה הלנז'רי זרוק על הרצפה). היא שואלת לא פעם אם הכל בסדר, אם לא הגזימה בדברים שאמרה. חשוב לה להחמיא לאנשים שסובבים אותה, לפרגן למותגים שהיא מייצגת והיא אפילו מציעה רעיון לכותרת הראיון של עצמה. "את צריכה להבין שאני קונטרול פריק ברמה הכי קשה שיש", היא מעידה, "חייבת שליטה ומודעות הרבה מעל הנורמלי. אני רוצה לדעת הכל תמיד, עד הדברים הכי קטנים".

איך זה בא לידי ביטוי?
"אני מכינה לעצמי לו"ז לכל יום עבודה", היא מודה ומציגה לי מסמך מסודר באופן מטריד. "יש לי בטלפון רשימות של כל הבגדים שהשאלתי לחברות, כתוב לי את כל העבודות שלי. הכל מדויק, חשוב לי לדעת בדיוק מה קורה בכל רגע".

את בוס!
"אני ממש בוס, והבנתי את זה לאחרונה. כל אחד קיבל כאפה בקורונה, אני לקחתי את זה לכיוון החיובי, הבנתי שאני אשת עסקים".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by TFS (@twentyfourseven_tfs) on

אשת עסקים שהיא קונטרול פריק נשמע מבטיח.
"אני אשת עסקים שמאוד מאוד שומרת על עצמה. כל כמה חודשים אני מחליפה סיסמאות לכל החשבונות שלי, הכל. אני הכי פסיכית שיש, והאמת שבחודשים האחרונים הפכתי להיות מבוגרת של החיים. להיות אשת עסקים בגיל 26 זה טייטל שלא מתאים לילדה קטנה. אני נפגשת עם אנשים מאוד מכובדים, מקדמת מהלכים, עובדת המון. לא יוצאת למסיבות ובילויים. זהו, אני בעצם סבתא".

אחרי שעה וחצי של שיחה קולחת, אלחמיסטר מישירה אלי מבט, מחייכת ואומרת בביטחון: "תכתבי שאני בהריון". "מזל טוב", אני משיבה בתמיהה ובוהה בשש הקוביות שבבטנה. "סתם, אני לא באמת בהריון. אני עדיין לא שם, אני נמצאת עכשיו בפיק הכי מרכזי בחיים שלי. אז רגע, עוד קצת, לא דחוף, אבל תכתבי על ההריון כדי שיהיה לך משהו מעניין לכתוב עליי", היא צוחקת. "תקשיבי, עברתי הרבה ראיונות, אני יודעת איך זה עובד. אני רוצה לתת לך מידע חדש אבל מה אני אעשה, זו אני, אין לי משהו אחר".

זה לא מובן מאליו שאני הפנים של כל כך הרבה מותגים ישראליים

היא מתעקשת שהחיים שלה לא ממש מעניינים, ובאותה נשימה מספרת בהתלהבות על ארבעת המותגים שהגדילה להם את המכירות. היא מדברת על זה שהיא כמעט ולא יוצאת מהבית ורגע אחרי מעדכנת שמותג בגדי הים שבבעלותה ובבעלות נועה בני, "בננהוט", כבש עוד פסגה בינלאומית. גם כשאלחמיסטר מנסה להצטנע ולהוריד את הפילטרים מהחיים שלה, התמונה עדיין נראית מושלמת. "אני חושבת שהקורונה גרמה לי להסתכל על דברים בצורה אחרת", היא מסבירה. "ניצלתי את התקופה הזו להמון מחשבות ורעיונות. אני הרבה יותר בחשקים לממש את הפוטנציאל שלי מאשר בעבר. פעם טסתי בעולם כל הזמן, חייתי את ההווה, הייתי מפוזרת, היום אני מכוונת מטרה, אני מרגישה בנקודת מפנה של דרך חדשה, איפה שאני רוצה להיות בעתיד, לא רק בהווה".

צילום: מאיר כהן

צילום: מאיר כהן ל-TWENTYFOURSEVEN

איפה את רוצה להיות?
"מאז שהתחילה הקורונה נכנסתי לסוג של שיגעון, אבל שיגעון טוב, שהגיע מכל האמביציות והרצון להיכנס לעולם העסקים, לממש כמה שיותר את הפוטנציאל שלי. אני קמה, נושמת וחושבת בלי הפסקה על מה לעשות ואיך לחדש. מה שכן, השיגעון הזה עשה לי ממש חרדות. אני קמה עם כאבים בלב. מעין עקצוץ כזה בלב. צביטה מוזרה כל בוקר וגם במשך היום".

טוב, זו בטח הזיקנה הזאת שאת מדברת עליה.
"האמת שהלכתי לרופא והוא אמר שזה חרדות ושלח אותי לבדיקות מקיפות בלב. עדיין לא עשיתי אותן כי אני באמת בטוחה שזה מהלחץ שאני מכניסה את עצמי אליו".

מחקרים הוכיחו לא פעם שלחץ ועומס עשויים דווקא לסייע להצלחה. אולי זו הסיבה שלמרות שבתקופה האחרונה המוני עסקים קורסים, אלחמיסטר עברה סדרה של פריצות דרך. "העולם במצוקה, יש משבר עולמי – ולי יש את המותג שלי, הבייבי שלי. בהתחלה דאגתי, אבל הופתעתי, העסק בכלל לא נפגע. להפך, הוא צמח בצורה בלתי רגילה. הרבה יותר מאי פעם. באופן כללי זו השנה הכי רווחית שהייתה לי כי אנחנו פועלות הרבה באונליין, והאונליין לא נפגע. אני חושבת שבקורונה אנשים רצו להרגיש את החופש בעזרת קניות, השופינג היה הנחמה שלהם. גם עכשיו, החנות שלנו פתוחה ויש כל יום פיק של לקוחות, זה מצב לא נעים כי בגלל המגבלות יוצא שבנות עומדות ומחכות בחוץ".

צילום: עידו איז'ק מתוך הקמפיין ל- TWENTYFOURSEVEN

צילום: מאיר כהן מתוך הקמפיין ל- TWENTYFOURSEVEN

וזה לא רק הבייבי שבבעלותה. בשנים האחרונות אלחמיסטר משמשת כפרזנטורית הראשית של שלושה מותגים ישראליים: "TWENTYFOURSEVEN", "סקארה" ו"אירוקה". "אני לא רק פרנזטורית", היא מבקשת לחדד. "אני הכי מעורבת בעולם במותגים שאני מקדמת. אין תמונה שלא מאושרת על ידי ואני שותפה בקבלת ההחלטות מהתחלה ועד הסוף", היא מתגאה. "אנשים אומרים 'למה שנשבור את הראש? היא יודעת מה טוב, היא יודעת מה ימכור. בואו ניתן לה'. היום החוכמה זה לצרף את הפרזנטור לצוות של המותג. ככל שעובר הזמן אני מבינה שזה לא מובן מאליו שאני הפנים של כל כך הרבה מותגים ישראליים, ועוד מחזיקה עם זה שנים".

אז מה הסוד? איך את עושה את זה?
"אני מקדמת רק עסקים שאני מאמינה בהם, ואני פשוט נותנת את הכל, כל כולי, כאילו זה העסק שלי. תני לי עוד דוגמנית שיעניין אותה איך היה בשורה התחתונה בקופה? זה מה שמעניין אותי, המכירות".

אלוהים אמר לי חכי, את שייכת לעולם החדש

בתקופה האחרונה, אשת העסקים שהיא הובילה אותה צעד אחד קדימה. בדירת ארבעת החדרים המפוארת שלה ושל בעלה, הכדורגלן רמי גרשון, חדר אחד הפך להיות חדר העבודה שלה, מעין משרד. המשרד הוא יותר סטודיו אינסטגרמי מתוחזק היטב: מראות, מצלמות, תאורה מתחלפת, שמלות ונעליים. מאות זוגות נעליים. "אין מה לעשות, אני עובדת מהבית". היא אומרת בעודה מציגה לי את המשרד. לאחרונה אתר האופנה הבינלאומיRevolve, שמתחזק למעלה מ-4 מיליון עוקבים, הוסיף לרשימת החברות שהוא מוכר גם את "בננהוט", עוד הישג משמעותי לאלחמיסטר שיזמה את המהלך. "שלחתי להם במייל קצת מהנתונים של 'בננהוט' ויום אחר כך קיבלנו אישור להיכנס לחברה. פחות משבוע אחרי ששלחנו להם את הדגמים הכל נהיה סולד אאוט".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by TFS (@twentyfourseven_tfs) on

ההצלחה לא זרה לנטע. כבר את בית הספר התיכון היא סיימה עם תעודות הצטיינות, והדרך להיות מצטיינת דיקאן הייתה מובטחת. אבל אז, בגיל שמונה עשרה, היא הכירה את החבר הראשון שלה – לירן דנינו, שבאותה תקופה היה בשיא הקריירה שלו. "כשיצאתי עם לירן הבנתי שהעולם הזה הוא מה שאני רוצה. קיבלתי טעימה של מה שאני שואפת אליו בעתיד. רציתי להיות בפרונט".

בשנים ההן היא ניסתה להיכנס לעולם הדוגמנות דרך הסוכן רוברטו בן שושן. "הייתי בכמה אודישנים בודדים ולא עברתי. באותה תקופה הביטחון שלי ירד. הייתי מבואסת בטירוף ולא האמנתי בעצמי. את יודעת, תמיד אמרו לי שאני יפה, אז את רגילה להיות הכי יפה ופתאום מקבלת לא, זה מתסכל. אבל בדיעבד הכל היה נכון", היא אומרת. "עולם הדוגמנות הישן של לפני עשור באמת לא היה בשבילי. כאילו אלוהים אמר לי חכי, את שייכת לעולם החדש. ומזל שהקשבתי, זה שינה לי את החיים".

אם אלוהים אמר, אלוהים כנראה יודע. כמה חודשים לאחר שהשתחררה מהצבא, היא והשותפה העסקית שלה נועה בני פתחו את מותג בגדי הים שלהן. בעזרת כישרון עיצובי, מוח כלכלי וגוף אלוהי, השתיים, ואלחמיסטר בעיקר, הפכו את חשבונות האינסטגרם שלהן למוקד עליה לרגל עבור נערות ונשים שרוצות לגעת באבק הכוכבות. "מהרגע שפתחנו את העסק אמרתי שאני אתן את הכל כדי למכור את בגדי הים האלה. אני לא מקדמת את הגוף שלי, אני מקדמת בגד ים. הייתי בפוקוס ובריכוז למכור ולעלות את העסק שלי למודעות שיא. אני לא רואה בתמונות שלי פרובוקטיביות, אני רואה את זה נטו כעסק".

צילום: עידו איז'ק מתוך הקמפיין ל- TWENTYFOURSEVEN

צילום: מאיר כהן מתוך הקמפיין ל- TWENTYFOURSEVEN

את לא מדברת על פרובוקטיביות, אבל אני מניחה שחלק מהעוקבים שלך רואים את זה אחרת.
"המוטו שלי בעולם הפרסום הוא שאני שמחה שאומרים עליי גם דברים טובים וגם דברים רעים. כי אם לא יגידו עליי גם דברים רעים אני לא אעניין".

ומה עם הטרדות מיניות? את בטח חווה תגובות כאלה בשפע.
"השאלה היא איך את מגדירה הטרדה מינית. אפשר לקחת כל הערה שנותנים לך כהטרדה ולהיפגע מזה, ואפשר לעבור הלאה. אני בחרתי להבליג. כשמכירים אותי מבינים שאני לא תמונה, יש בי הרבה מעבר. בתמונות קל לשפוט אותי, אבל מקרוב מגלים ילדה שקטה, צנועה וביישנית. אני לא מעבירה את הסקס אפיל הזה".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Neta Alchimister (@neta_alchimister) on

על היותה "ילדה טובה, צנועה ושקטה" היא מודה לאמא ורדי ולאבא אייל. "חינכו אותי בבית שזה לא משנה איך את נראית. אני זוכרת שכילדה הייתי מסתובבת עם אמא שלי והיו עוצרים אותה ואומרים לה 'איזו ילדה יפה', היא תמיד הייתה אומרת תודה בלחש וממשיכה הלאה. הדברים האלה הביאו אותי להיות מי שאני היום, וזה לא מובן מאליו בעולם הזה. אני מסתובבת עם חברים מפורסמים, רואה את ההתנהגות שלהם וזה כל כך לא אני. להיות בן אדם מפורסם מעלה את האגו, הרבה הולכים עם האף למעלה ושוכחים מאיפה הם באו. זה כל כך רחוק ממני. החינוך שקיבלתי עוזר לי להישאר כל הזמן עם רגליים על הקרקע".

אני תמיד אהיה הראשונה

לאחרונה אלחמיסטר מסתובבת לא מעט עם חברה לא פחות מפורסמת ממנה, נטע ברזילי, כולל צילומי אינסטגרם משותפים שלהן למותג "בננהוט". "זה מצחיק שאנשים חושבים שיש בקשר שלנו אינטרס. גם השיתוף פעולה שלנו קורה קודם כל מהחברות בינינו. היום חברות זה לא רק לשבת על כוס קפה, זה כבר נהיה וירטואלי לגמרי. נטע מאוד כמוני. היא מאוד מודעת לעצמה, יודעת בדיוק מה נכון לה. בקטעים האלה אני מסתכלת על נטע ורואה את עצמי, אני מאוהבת בה ברמות קשות".

הן הכירו בתצוגת האופנה של "בננהוט" בשנה שעברה. "כשהכרתי את נטע היא פתחה את הלב וסיפרה לי על כל מה שהיא עברה בילדות שלה, היא סיפרה לי שהיא לא מצאה בגדים בחנויות וזה קרע לי את הלב". בהשראתה, טווח המידות במותג התרחב וכעת המידה הגדולה ביותר במחלקת ה"פלאס-סייז" היא XXXL. "זה מה שנטע ביקשה שיהיה בחנויות, ונתתי לה את המילה שלי".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Neta Alchimister (@neta_alchimister) on


בשבוע שעבר אלחמיסטר הצטלמה לקמפיין חברתי ראשון מסוגו של רשת משקפי השמש "אירוקה", עבורה היא משמשת כפרזנטורית. "עשינו צילומים בעשר מסעדות ברחבי הארץ, כל המטרה הייתה לעודד את ענף המסעדנות בארץ ועפתי את זה ברמות, זה אחד הקמפיינים החשובים והטובים שעשיתי".

זה עדיין אחד מני רבים.
"תשמעי, זה קל להגיע למעלה, אבל הקושי זה לשמר את המקום הזה. זה מה שאני עובדת עליו, להיות בטופ ולהישאר שם. זה הכי קשה שיש, כי ליפול אפשר ברגע".

אם כבר מדברים על זה. היום יש המון דוגמניות וכוכבות רשת חדשות, יש בך את הפחד שיום אחד מישהי תתפוס לך את המקום?
"האמת שלא. יש משהו בלהיות חלוצה שלא משנה גם אם יעקפו אותי בעוקבים, אני תמיד אהיה הראשונה. יש בארץ המון בנות מדהימות ומצליחות. מה שאני עשיתי אני לא חושבת שמישהי אחרת יכולה לעשות. את יודעת למה? כי פרצתי דרך".

צילום: גיל חיון, מתוך קמפיין "אוכלים עם העיניים" של אירוקה

צילום: גיל חיון, מתוך קמפיין "אוכלים עם העיניים" של אירוקה

בדיוק לפני שנה, אלחמיסטר ורמי גרשון עמדו מתחת לחופה ונשבעו אמונים זה לזו. "מהרגע שראיתי אותו הבנתי שהוא גבר לחתונה. אין מישהו שמדבר עם רמי ולא ואומר עליו 'מה זה הדבר הזה'. את לא יודעת איזה בן אדם הוא. הוא לא בן אדם רגיל. זה נדיר. אני אומרת לך, הלוואי שתכירי אותו".

במקרה או לא, ברגע שאנחנו מתחילות לדבר על גרשון הוא פותח את דלת הזכוכית של המרפסת כשבידו ארוחת ערב בריאה, מאחל בתיאבון ומחליט להצטרף לשיחת הבנות שלנו.

מה חלוקת התפקידים בבית?
"רמי הבשלן בינינו. הוא עושה את הכביסה ואני תולה אותה. לפעמים גם אני עושה כביסה, הוא לימד אותי. הוא גם לימד אותי לסדר. הרבה פעמים אני מרגישה שרמי הוא כמו אבא שלי, הוא מדבר אליי כמו לילדה שלו".

צילום: מאיר כהן

צילום: מאיר כהן ל-TWENTYFOURSEVEN

וואלה, איך אתם קוראים אחד לשני?
"רמי שומע רגע, נטע שומעת שנייה", היא צוחקת ומחקה את יחסי הכוחות ביניהם. "אנחנו אותו בן אדם, הוא בבן ואני בבת. תראי, לא קל לחיות איתי, אבל אני חייבת להגיד לך שרמי ואני בחיים לא רבנו. שש שנים ביחד ואפילו ריב אחד לא היה לנו".

איזה כיף להיות נטע אלחמיסטר.
"בואי נו, יש לי גם את החסרונות שלי. אין בן אדם מושלם".

איזה חסרונות?
"התקלת אותי עכשיו. אני לא יודעת, אני לא יכולה להגיד על עצמי דברים כאלה, בואי נשאל את רמי".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Neta Alchimister (@neta_alchimister) on

רמי, תגובתך?
"האמת היא שנטע לא יודעת לסדר את המיטה אחרי שהיא מתעוררת. היא יכולה להשאיר את המיטה מבולגנת במשך כל היום וזה משגע אותי. פעם היא גם הייתה מבקשת ממני לצלם אותה כל הזמן לאינסטגרם. היום אם היא אומרת לי לצלם אותה אני מקבל רעידות בגוף, אני לא שולט בזה, אני מפחד. נטע, את זוכרת מה עשית לי בים המלח עם התמונות? גם בכנרת שיגעת אותי".

הופה, נטע סיפרה לי שאף פעם לא רבתם.
"זה לא היה ריב והאמת היא שזה כבר לא קורה", רמי מחייך ומרגיע את המבט הנלחץ של נטע. "לא מזמן קניתי לה מעמד לאייפון. והחיים שלי השתנו. אין, זו הייתה הברקה של החיים. אני כבר לא צריך לצלם אותה".

נטע: "רמי, תיזהר ממני. אל תדבר יותר מדי, היא עיתונאית, היא מקליטה את הכל".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Neta Alchimister (@neta_alchimister) on


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Neta Alchimister (@neta_alchimister) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Neta Alchimister (@neta_alchimister) on


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Neta Alchimister (@neta_alchimister) on


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Neta Alchimister (@neta_alchimister) on


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Neta Alchimister (@neta_alchimister) on


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Neta Alchimister (@neta_alchimister) on

השאירו תגובה

 

  • בחורה שלא רואה את עצמה קורבן ולא מחפשת כל היום איפה אפשר להתמסכן.
    ולכן היא איפה שהיא, ואתן קנאיות טוקבקיסטיות.

    מאת: נהדרת! |‏ 23 באוגוסט 2020 | 14:46
  • אייי איי איייי כמה קנאה!!!! נטע יא מלכה ! את מספר אחת בארץ ותמיד תהיי.. אני זוכרת פעם ראשונה שפתחתי אינסטגרם (לפני בערך 10 שנים) אמרו לי מה את לא מכירה את נטע? עכשיו את מתחילה לעקוב אחריה.. וכך היה.
    אנשים צרי עין ותמיד יהיו, איך יופי כמו שלך בארץ- ושכל כל הקנאיות יחיו ויסבלו את הפנים היפות שלך כל בוקר וכל יום :)

    מאת: איילת |‏ 23 באוגוסט 2020 | 09:18
  • נטע יקירתי, קצת צניעות לא תזיק לך, ולא רק בפן של הלבוש. ולגבי הטענות על זוגיות ללא מריבות, זה נראה שאת מנסה להציג עולם מושלם שהכל אצלך תמיד בסדר, וזה ברור שזה לא נכון כי כולנו בני אדם ולכל זוג יש עליות וירידות. תהיי קצת אנושית, זה יגרום לאנשים להתחבר אלייך.
    שיהיה לך כל טוב

    מאת: מירי |‏ 23 באוגוסט 2020 | 01:24
  • בבקשה תפסיקי להגיד שאת צנועה וביישנית ! תראי את בגדי הים שאת שמה ? אפשר למצוא תחתון וחזייה פחות חשופים עם גוף כמו שלך גם בגד ים שלם יהיה מושלם))))

    מאת: שיגעון |‏ 22 באוגוסט 2020 | 22:52
  • נטע את פשוט מלכה!! אל תתייחסי לתגובות בדיוק כפי שכתבת – מי שאין לו תגובות רעות הוא לא מעניין! את שאפטנית ומצליחנית ולא בכדי עלית ככה למעלה ואת כלכך צודקת באמת פרצת דרך! אני אישית מעריצה אותך על האישיות שלך, אני רואה בך כמי שחלמה והשיגה! בגדי הים והגוף הם רק בונוס!! שאפו ענק!!

    מאת: נאור |‏ 22 באוגוסט 2020 | 21:08
  • מטומטמת ובורה, לכי תעברי סדנה או תפתחי קצת את האוזניים לגבי המהות של פגיעות והטרדות מיניות

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 22 באוגוסט 2020 | 20:57
  • כמה גאווה … אני ואני ואני… שלא תגמרי כמו אמדורסקי

    מאת: סמי |‏ 22 באוגוסט 2020 | 20:49
  • לא אמינה בעליל…

    מאת: אני |‏ 22 באוגוסט 2020 | 20:45
  • לא ממש לא פרובוקטיבית, יותר בכיוון של מאה שערים.

    מאת: דגנית |‏ 22 באוגוסט 2020 | 20:44
  • ‏איזה כותרת מטומטמת שעכשיו
    ‏מבינה נטע את הייעוד בחיים.
    ‏לשכב על הגב חצי ערומה ולהצטלם
    כמה מתאים ‏להמחיש את הטימטום.
    ‏איזה ראיית מציאות מעוותת, מסכנה.

    מאת: אבי |‏ 22 באוגוסט 2020 | 20:40
  • מעניין מאוד. הייתי שמח לראות אותך עושה את כל זה גם בלי הגנטיקה המשובחת שלך.

    מאת: אייל |‏ 22 באוגוסט 2020 | 20:23
  • "אני לא רואה בתמונות שלי פרובוקטיביות". גם "דוגמניות" בפורנהאב חושבות שהן שחקניות מקצועיות :)

    מאת: אריה במדבר |‏ 22 באוגוסט 2020 | 20:12
  • עוד אחת אני ואני ואני… מי את אחת מיני רבות… שום דבר מיוחד

    מאת: יוד |‏ 22 באוגוסט 2020 | 19:37
  • לא מוכרת את הגוף שלה? חחחחח על מי אתם מנסים לעבוד? הגוף שלה זה ה-דבר הכי עיקרי שהיא מוכרת!

    מאת: אייל |‏ 22 באוגוסט 2020 | 17:38
  • חמודה..עשית כסף עם הגוף שלך וקצת חוש עסקי יופי לך,שיהיה לך לבריאות!! אבל את רחוקה אלפי שנות אור מלהיות פורצת דרך,את לא הראשונה ולא האחרונה שעשתה ותעשה זאת. שתמצאי חיסון לקורונה , סרטן , איידס…נדבר.. בנתיים תהני מהשנים שאת יפה ותלמדי ענווה מהי.

    מאת: לימור |‏ 22 באוגוסט 2020 | 17:11
  • לא מוכרת את הגוף שלה זה השקר הכי גס שקראתי בכתבה! את כל הקריירה שלה היא עשתה מלמכור את הגוף שלה.. לא מזהים אותה עם בגדים בכלל.

    מאת: אני |‏ 22 באוגוסט 2020 | 17:04
  • בחיים לא ראיתי אותה מחייכת

    מאת: ה |‏ 22 באוגוסט 2020 | 16:41
  • גברת זה לא משנה מה את אומרת, בתמונה לא שומעים אותך, זה משנה מה את משדרת ומוכרת – - סקס.. לא מבין איפה כל נשות מי טו?! אותה אתן צריכות לתקוף בגין החפצת גוף האישה, לא אותנו הגברים. נכון שזה הכי קל אבל ככה לא תפתרו בחיים ת עניין. כדי לטפל בהחפצה נשית יש לטפל בשורש העניין והוא החפצה נשית בידי הנשים עצמן, כמו הגברת בתמונה. בהצלחה וכל עוד נשות מי טו לא מטפלות בעניין, אני כגבר נהנה מהחפץ הוצג בתמונות :)

    מאת: ליאור |‏ 22 באוגוסט 2020 | 15:28
  • ארוכה מידי וגבוהה ורזה מידי

    מאת: ארוכה |‏ 22 באוגוסט 2020 | 15:01
  • לא מוכרת את הגוף שלה????
    מי הכתב הטיפש שכתב את זה??? מה היא עושה, אם לא רק למכור את הגוף שלה?
    שמעו…. אתם הזויים!
    בלי קשר…. נטע מהממת וסקסית בטירוף!

    מאת: האמת כואבת |‏ 22 באוגוסט 2020 | 12:58
  • איזה תגובות של קנאה, יש הרבה בחורות יפות,, זה לא אומר שהן מצליחות אם בכלל, מעטות אם בכלל מגיעות להצלחה שלה, זה הרבה מעבר ליופי, דווקא נראית עדינה, המון בהצלחה

    מאת: אורי |‏ 22 באוגוסט 2020 | 10:42
  • היא סותרת את עצמה היא אומרת אני עם רגליים על הקרקע החינוך שקיבלתי מהבית אני לא הולכת עם אף למעלה לעומת אחרים ואז אומרת אני תמיד אהיה הראשונה לגברת נטע צניעות היא לא רק בלבוש היא גם באופי במילים שיוצאות לך מהפה וצניעות זה לא להתרברב במשיש לך גם אם יש לך פרארי בבית ואת גרה בארמון בזמן שלאחרים אין ואת לא צנועה! את מרוויחה מזה שאת לא צנועה

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 22 באוגוסט 2020 | 10:08
  • כמה קנאה ורשעות יש בתגובות כאן. קנאה זה הכי בזוי של האדם כלפי עצמו .

    מאת: יעל מרחב |‏ 22 באוגוסט 2020 | 07:52
  • יש הרבה "כוסיות" באינסטגרם אבל היא הרימה מזה עסק מצליח.

    באמת שאפו

    מאת: אחת העם |‏ 22 באוגוסט 2020 | 02:55
  • זה היה רעיון כזה ילדותי… נטע את כזאת ילדה, ילדה יפה. יש לך מזל שיש לך את רמי ואת הגוף שלך. את אפילו קוראת לעצמך ילדה.

    מאת: מקנאה קצת |‏ 22 באוגוסט 2020 | 02:54
  • אשה שבאמת מצליחה, יזמית שהקימה עסק, נראית טוב, בזוגיות טובה ולא לוקחת ללב כל מיני אמירות סקסיסטיות או מה שזה לא יהיה. ועדיין כל הפמיניסטיות פה כועסות עליה כי היא לא מתבכיינת על כל שטות שמישהו כותב לה באינסטה. כלומר פמיניזם היום זה לא להיות אשה מצליחה, זה להיות אשה מתבכיינת, אשה שתלויה באמירות של אחרים, אשה תלותית כמו לפני מאה שנה. ואח״כ מתפלאים למה נשים לא רוצות להיות מזוהות עם פמיניזם, התגובות פה זו התשובה.

    מאת: עולם הפוך |‏ 22 באוגוסט 2020 | 01:15
  • הכל יחסי ציבור. תיזהרי מאנטגוניזם כמו שיש לבר רפאלי שהפך אותה לאחת משלוש הנשים בנתיבות בישראל

    מאת: מלי |‏ 21 באוגוסט 2020 | 23:24
  • אין ספק שהיופי תרם להישגים אבל יש הרבה יפות מה שמדהים זה הכישרון, הנחישות והקסם.. ההישגים שהגעת אליהם נדירים. מקווה בשבילך שתצליחי לשמר אותם ולנסוק עוד ועוד למעלה תוך שמירה על עצמך

    מאת: סיגלית |‏ 21 באוגוסט 2020 | 22:40
  • רחוקה מאשת עסקים!! רק תמונות פורנו גועל בעעע

    מאת: שרה |‏ 21 באוגוסט 2020 | 20:47
  • הכל מזויף את נטו פלקט עלק יש לך סיי חחחח הם נותנים לך לחוש כפרה ככה עובד העולם ואת קונה..
    ובתכלס כל האינסטגרם שלך ושל החברות שלך שהוא זהה כמו שיבוט חחח לא מעניין נמאס לראות כל היום אותה שבלונה של חזייה תחתון ופרצוף חלול של וואנבי סקס אפיל. הכל טכני לא נשי בעליל. בסוף תתבגרי ותתפכחי ותצטערי על העבר הזה. אבל בעתיד הרחוק. בכל מקרה שיהיה לך בהתלחה את עדין ילדה את מתנבגת וחושבת ומתראיינת כמו ילדה. עצוב כמה שזה בולט. את רק חושבת שאת אשת העולם הגדול. מה שב]פנים זה העיקר מתוקה כל החיצוניות זה בולשיט. איך את ישנה בלילה? חרדות מעכשיו? אוהוה מה יקרה שתתאמתי עם המציאות באמת מתחת לכל אבק הכוכבים והערפול. שבת שלום.

    מאת: תמי |‏ 21 באוגוסט 2020 | 19:44
  • כנראה שגם הזוגיות זה פילטר לאינסטוש והצגת ה"חיים המושלמים עד כאב". אין דבר כזה אין ריבים. משהו שם מזויף או לא עמוק או מלא חשש ורצון לספק תסחורה ואת התפקיד. אחרת אין הסבר אין דבר כזה.

    מאת: תות שדה |‏ 21 באוגוסט 2020 | 19:41
  • יו נשמה, תרגיעי את ההתלהבות כולו גוף נחמד. אשת עסקים עאלק

    מאת: חחחח |‏ 21 באוגוסט 2020 | 18:04
  • אז תנצלי את זה כי שכל ממי . אין לך.

    מאת: המזל שלך זה הנתונים שלך |‏ 21 באוגוסט 2020 | 16:49
  • בחורה חסרת השכלה עם חשבונות בנק ואינסטגרם שמוכרת בגדי ים היא לא "אשת עסקים" ! ! !

    מאת: צאי ולימדי |‏ 21 באוגוסט 2020 | 16:13
  • יש ילדות רעות??!!

    מאת: דנה |‏ 21 באוגוסט 2020 | 15:05
  • אני ואני ואני תנחתי קצת..

    מאת: דנה |‏ 21 באוגוסט 2020 | 14:40
  • היא פשוט עושה צחוק מעצמה, עסקים? לא פרובוקוטיבית? היא פלקט לא יותר מזה, נראה כמה זמן זה יחזיק

    מאת: אמיר |‏ 21 באוגוסט 2020 | 14:17
  • כלכך רציתי לפרגן לך עד שאמרת את מה שאמרת על ההטרדות המיניות. בגלל נשים כמוך העולם שלנו נשאר עולם מתעלל. בורה אחת. את יכולה להיות יפה עד מחר ואשת עסקים ובלא בלא. אבל כשאת מדברת ככה זה פשוט הזיה.

    מאת: דניאלה |‏ 21 באוגוסט 2020 | 13:56
  • לנטע, את מקסימה ועשית הכל ב10 אצבעות.
    כל הכבוד לך, כל התגובות פה מקנאה..
    גל הכבוד שאת משמרת הכל
    חן

    מאת: חן |‏ 21 באוגוסט 2020 | 13:24
  • מאקו יקרים, האם זה נראה לכם הטימיינג הנכון, לפרסם כתבה שהתוכן שלה והמסר שנטע העבירה ״שהיא משדרת שהיא ילדה טובה״ ולכן מזמנת הטרדות הולם? בעיניי זה לא המסר הנכון, בטח בימים אלו.

    מאת: קרן |‏ 21 באוגוסט 2020 | 13:12
  • אם לא היית נולדת יפה – לא היית מגיעה לזה. אז קצת צניעות חמודה לא תזיק.
    הצטלמת עם בגדי ים בגודל של חוט דנטלי ומכרת מיניות.
    שאפו על זה שהרמת מזה אימפריה אבל בלי היופי – לא היית מגיעה לזה

    מאת: הרבה מזל ויופי |‏ 21 באוגוסט 2020 | 13:07
  • נסי לתלות את מכנס הביקיני על האזניים.
    הוא לא מספיק גבוה על המתניים…

    מאת: יודע |‏ 21 באוגוסט 2020 | 12:53
  • איבדה אותי ב"לא זימנתי את זה" כי בחורות אחרות כן מזמנות תקיפה מינית…

    מאת: קרן |‏ 21 באוגוסט 2020 | 12:19
  • מאז שיש לנו מעמד לאייפון אנחנו עושים סרטונים שאסור לדבר עליהם

    מאת: חחח |‏ 21 באוגוסט 2020 | 12:09
  • כמה טמטום במשפטים שלה, סותרת את עצמה הרבה ובנוסף מפתחת שגעון גדלות. אמרה שהיא צנועה וביישנית? במשפטים שנאמרו היא ממש לא עושה לעצמה חסד…
    איזה דור…

    מאת: ... |‏ 21 באוגוסט 2020 | 11:26
  • אלוהים מדבר איתך, את עושה דברים שאף אחת לא יכולה לעשות… לא תזיק לך קצת צניעות.

    מאת: ממש |‏ 21 באוגוסט 2020 | 10:49
  • חייה בסרט
    לא צנועה ואומרת שזה מזל מלמעלה
    מגיעלה איכס

    מאת: יוני |‏ 21 באוגוסט 2020 | 09:36
  • מחזיקה ממנה
    אמנם סתומה ופאקצה ומדברת הרבה שטויות אבל היא הצליחה והתעשרה וזה מה שחשוב בגדול לדור הזה.
    תלמדי מקיילי תהיי כמוה אולי תהיי מלייארדרית

    מאת: עינת |‏ 21 באוגוסט 2020 | 09:18
  • כל התמונות עם אותו מבט ופרצוף- העתק והדבק. שעמום טוטלי

    מאת: מיכל |‏ 21 באוגוסט 2020 | 08:48
  • קצת צניעות לא תזיק לה , כמה רברברנות על עצמך כפרה תנחתי את לא קים קרדשיאן . חיה בסרט

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 21 באוגוסט 2020 | 02:13
  • Amazingly Gorgeous!

    מאת: MTV |‏ 21 באוגוסט 2020 | 01:57
  • מרגיש שמשקרת בעיקר לעצמה

    מאת: די נו |‏ 21 באוגוסט 2020 | 00:44
  • להעיד על עצמך שאת צנועה זה לא צנוע

    מאת: אייל |‏ 20 באוגוסט 2020 | 23:10
  • אישה מדהימה
    תמונות יפות
    את הטקסט לא קראתי
    למי יש כוח לקרוא מחשבות של דוגמנית
    מה היא כבר יכולה להגיד

    מאת: אריה במדבר |‏ 20 באוגוסט 2020 | 21:43
  • חוץ מהסמרטוטים של טיונטי הכל נראה מושלם עליך

    מאת: רוסלנה |‏ 20 באוגוסט 2020 | 21:36
  • חיה בסרט או חיה בסרט ?
    חיה בסרט פיגוזים

    מאת: מינימאוס |‏ 20 באוגוסט 2020 | 21:29
  • יותר נראה שהיא מצליחה בגלל תרבות הכלום שהתפתחה בעשור האחרון. כבשה את הנישה..

    מאת: יחצנות במשקל |‏ 20 באוגוסט 2020 | 21:09
  • לא משדרת סקס אפיל עלק, התמונות מוכיחות ההיפך

    מאת: חן |‏ 20 באוגוסט 2020 | 21:02
  • אני מחפשת נעלי בד לנשים שטוחות עם קשירה של החברה שלכם. אני גרה בירושלים.ואני מחפשת את הנעליים שלכם. יכולה להגיע גם לתל אביב.
    תוכלו בבקשה לעזור לי?

    מאת: רינה |‏ 20 באוגוסט 2020 | 20:38
  • כמה יפה, נחמדה ונבונה. המון בהצלחה

    מאת: ענת |‏ 20 באוגוסט 2020 | 19:56
  • בקיצור היא עובדת בלמכור לעוקבים שלה עולם מושלם, גוף מושלם, זוגיות מושלמת ובגדול נטע מושלמת. לא חדש, לא מעניין.

    מאת: אוקיי |‏ 20 באוגוסט 2020 | 18:28
  • צניעות וענווה זה דבר חשוב

    מאת: נינה |‏ 20 באוגוסט 2020 | 17:20
  • אין כזה דבר להיות ביחד 6 שנים בלי לריב. זה חלק מזוגיות…

    מאת: נו באמת |‏ 20 באוגוסט 2020 | 17:10
  • אין דבר כזה זוגיות ואהבה ללא מריבות, לא סתם אומרים מי שרב מאוהב. מריבות זה לא דבר רע וחבל שאנשים לוקחים את זה ככה.. בכל אופן, נטע אחת המוכשרות והמקסימות מאחלת לה המון בהצלחה!
    אבל ניכר בכתבה שהיא מאוד מנסה תמיד שהכל יראה מושלם, כאילו אין לה שום קושי בחיים וזה ברור שזה לא נכון, לכולם קשה ולכולם יש גם מקומות פחות טובים. אם היא הייתה משתפת גם על זה היא הייתה נראית קצת יותר אנושית לאנשים.
    מאחלת לה טוב ואושר, בריאות והצלחה!

    מאת: נוי |‏ 20 באוגוסט 2020 | 17:03