ואיפה המכנסיים? קיילי הלכה לעבודה בחולצה ומגפיים

אחרי שחשפה קארה קצר (או פאה חדשה) בחגיגות המקדימות ליום ההולדת ה-23 שלה, הקרדשיאן נצפתה באל. איי כשהיא לובשת חולצת מעצבים, מגפיים גבוהים-גבוהים ותיק סופר-יקר. רק פרט אחד קטן היה חסר, אבל לא נראה שזה הפריע לה במיוחד

מאת  | ‏ 9 אוגוסט 2020
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

מחר תהיה קיילי ג'נר בת 23, ואימפריית ביוטי, אופנה וסלבריטאות שכמותה אף פעם לא נחה. אפשר לבטוח בה שבכל רגע נתון היא כבר רוקחת את מה שבטוח יהיה הדבר הבא. על פי קיילי, הבשורה המתהווה בתחום הלבוש המשרדי היא כזו שצריך עבורה מחויבות אמיתית: יום לפני יום ההולדת הגדול הגיעה ג'נר למשרד באאוטפיט מושקע שכלל פריטים יוקרתיים, ודבר אחד לא היה בו: מכנסיים.

קיילי, שמחליפה השבוע לוקים וסגנונות שיער כמו זיקית על ספידים, נראתה השבוע חוגגת יום הולדת מוקדם עם ידידה הארי האדסון במסעדת הסושי הכי לוהטת באל. איי – נובו, שם לא ראינו את החלק התחתון, אבל כן פגשנו חזייה לבנה סרוגה ומעליה ז'קט אוברסייז מעור, וקארה קצר ורענן. מדובר אולי בפאה, ואולי בתספורת שמתחבאת מתחת לפאות אחרות, אבל בתמונות חדשות יותר, שוב ראינו את קיילי עם שיער ארוך וחום, כשתשומת הלב, כאמור, התקשה להישאר באזור הראש.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kylie Jenner (@theplanetkylie) on

בתמונות שצולמו במשרד, וגם בדרך אל הפגישה שלה בקלבאסס, לבשה קיילי חולצת אוברסייז גברית, עבה וארוכה של אלכסנדר וואנג, שוויה 1,700 שקל, ומגפיים גבוהים-גבוהים של של אותו המעצב, שמחירם 2,900 שקלים. האאוטפיט כלל גם תיק קטן של דיור, מעור לבן רך, בשווי 12,200 שקלים. פלא שלא נשאר תקציב למכנסים?

קיילי מתמודדת בימים האחרונים עם בלגן תקשורתי, כשעצומה של עשרות אלפי חתימות מסתובבת ברשת ומתעקשת שתוסר נוכחותה מהקליפ החדש של קארדי בי ומייגן די סטליון.

מרגישה בבית (צילום: אינסטגרם, kyliejenner)

מרגישה בבית (צילום: אינסטגרם, kyliejenner)

הסיבות לחתימות מגוונות – רבים מתייחסים לקיילי ואל שבט הקרדשיאנס כולו כאל מנכסי תרבות שחורה נטולי מצפון וערכים, והחותמים כותבים דברים כמו: "עפתי על הקליפ עד שקיילי הגיעה והייתי חייבת לזרוק את הטלפון!", או "קיילי משתמשת בתרבות השחורה כדי להצליח עד כדי כך ששכחה לגמרי איך העור שלה נראה!".

מעניין, אנחנו דווקא מרגישות שאנחנו מכירות לא רע את העור של קיילי, מכל כיוון אפשרי, ושהיא לא מנסה להסתיר אותו, להפך.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kylie Jenner News (@kyliesnapchat) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@kyliekditx) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Tears of beauty (@tears_ofbeauty) on

השאירו תגובה