״לכולנו יש צלוליט, זה הכל תלוי בתנוחה ובתאורה״

קיארה פראני, המשפיענית הכי חזקה בעולם, הגיבה באינסטגרם לגולשת ששאלה אותה אם יש לה בכלל פגמים וחשפה בפניה את הצלוליטיס שלה. לא סתם פראני נחשבת לאישה הכי חזקה באינסטגרם, היא תמיד אמיתית וכנה כשזה נוגע לדימוי גוף שלה ולהערות שהיא מקבלת. זה נכון שאנחנו מאוהבים בה תמיד, אבל היום במיוחד

מאת  | ‏ 30 יולי 2020

קיארה פראני בחופשת הקיץ בסרדיניה (צילום: Chiara Ferragni  אינסטגרם)

קיארה פראני בחופשת הקיץ בסרדיניה (צילום: Chiara Ferragni אינסטגרם)

זה לא סוד שאנחנו חולות על התחת של קיארה פראני – מילולית ומטאפורית. משפיענית האופנה המצליחה בעולם עברה מהפכים מעניינים בשנים האחרונות, והיינו שם כדי לצפות מקרוב בכולם, ובעיקר בסיפור האהבה שלה עם פדז והלידה של לאו המתוק.

אם יש דבר אחד שקיארה הוכיחה, זה שפרצוף יפה, שיער בלונדיני וגזרה דקיקה אמנם מאוד עוזרים להפוך לבלוגרית מצליחה אבל צריך גם מעבר לזה. קיארה הפכה למשפיענית גדולה כל כך ומתחזקת את ההצלחה שלה גם בזכות האישיות שלה. יש לה אמנם ארון מפוצץ בתיקי שאנל, אבל היא עדיין יודעת לעשות צחוק מעצמה, ואין שום סימן שההצלחה עלתה לה לראש. היא שומרת על אווירה קלילה וחיובית, אבל גם יודעת להיות רצינית כשצריך, למשל שהתחיל משבר הקורונה ואנשים רבים לא לקחו את המגפה ברצינות, או כשזה מגיע לנושאים של דימוי גוף.

מעלה לאינסטוש תמונות שלה ועונה לכל המגיבים והמבקרים (צילום: Chiara Ferragni  אינסטגרם)

מעלה לאינסטוש תמונות שלה ועונה לכל המגיבים והמבקרים (צילום: Chiara Ferragni אינסטגרם)

קיארה אמנם קרובה מאוד למודל היופי, אבל זה לא אומר שהיא לא סופגת ביקורות על הגוף שלה, והיא מתייחסת לא מעט – בצחוק וגם ברצינות – לחזה הקטן שלה ולתגובות שהיא מקבלת עליו מאנשים שכנראה מעוניינים שהיא תעשה הגדלת חזה. היא גם נכנסה לרוח קרב (מוצדקת) כשטרולים העירו לאחותה ולנטינה שהיא ״שמנה״, למרות שמדובר באישה רזה לחלוטין.

היום קיארה נתנה לנו עוד סיבה מהז׳אנר הזה לאהוב אותה. היא פירסמה בפיד שלה תמונה בחוטיני, ואחת העוקבות כתבה לה (בטון מפרגן, יש לציין): ״יש לך בכלל פגמים? אפילו לא צלוליט!״. בתגובה, קיארה העלתה לסטורי שלה תמונה אחרת מאותו הסשן וכתבה ״לכולנו יש צלוליט, זה תלוי בתנוחה ובתאורה״. האמת היא שגם בתמונה הזאת בקושי אפשר לאתר צלוליט על קיארה, אבל אנחנו לגמרי מעריכות את הכוונות הטובות שלה.

״לכולנו יש צלוליט, זה תלוי בתנוחה ובתאורה״ ענתה לגולשת (צילום: מתוך הסטורי של Chiara Ferragni)

״לכולנו יש צלוליט, זה תלוי בתנוחה ובתאורה״ ענתה לגולשת (צילום: מתוך הסטורי של Chiara Ferragni)

אגב, אם אתן באמת רוצות לראות איך תאורה ותנוחה משפיעות על מראה הצלוליט, מי שעושה עבודה מצוינת בתחום היא דני מרסר, עיתונאית ומשפיענית שכל חשבון האינסטגרם שלה עוסק בהשוואה בין תמונות מחמיאות לתמונות פחות מחמיאות, והוא ללא ספק יגרום לכן להרגיש פחות רע בפעם הבאה שאתן משוות בין הירכיים שלכן לאלה של בלוגרית שנראית מושלמת.

קיארה, את משהו מיוחד (צילום: Chiara Ferragni  אינסטגרם)

קיארה, את משהו מיוחד (צילום: Chiara Ferragni אינסטגרם)

לא מפחדת להגיב לביקורת עליה (צילום: Chiara Ferragni אינסטגרם)

לא מפחדת להגיב לביקורת עליה (צילום: Chiara Ferragni אינסטגרם)

 

השאירו תגובה

 

  • מדהימה .אחרי לידה אין לה טיפת בטן ועודפים. רק לאחרונה עשתה יותר מידי הזרקות לפנים שנראות מאוד לא טבעיות.

    מאת: מפרגנת |‏ 30 ביולי 2020 | 14:52